Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиз за Фиат Типо в София

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сервиз за Фиат Типо в София

    Здравейте,

    Тъкмо се регистрирах и това ще ми е първи пост във форума, затова предварително се извинявам ако ви занимавам по тема, която се дъвкали многократно.

    А сега по същество:

    Имам Фиат Типо 1.4ie, произведен в края на 1995 и е с газова уредба от 2005та. Колата е в била в семейството ми повече от 15 години и като цяло и знаем магариите, но последните години започна да се занемарява, което в края на миналата година започна да си дава последствия. Тей като нямам възможност да я сменя в момента, а си ми върши хубава работа, съм решил да я излекувам доколкото е възможно.

    Проблемите, които имам напоследък са свързани предимно с горивната система: пали трудно, държи или твърде високи обороти или пък твърде ниски, така че двигателя едва се държи запален. Понякога на бензин въобще не върви и се налага да я карам само на газ. От есента насам обаче започнах да забелячвам че разхода ми се качи двойно. Ако преди успявах да измина средно 160км градско, вече едва минавам 80км с едно зареждане... (газовата бутилка е 20 литра) Друг проблем е че при палене стартера стърже. Понякога трябва 5-6 пъти да завъртам ключа докато колата успее да запали нормално.
    Локалният ми сервиз ме препрати към друг, който да направи диагностика. Изводите, до които човекът там стигна са:

    - гарнитурата на изпускателните тръби е заминала и трябва да се поправи
    - клапаните трябва да се регулират
    - проблем с венеца на маховника, от където най-вероятно идва стърженето при стартиране на двигателя

    Реално гореизброните проблеми сумарно объркват компютъра и той не праща правилна информация.

    Тей като проблемите са по спецефични имам нужда от сервиз, който се е специализирал в поправянето на този тип автомобили и има необходимия опит и инструменти. Имате ли предложения за такъв в София? Също ще е хубаво ако имате идея какви пари би ми коствало всичко това.

    Така и така съм отворил тема искам да попитам и за чистачките на тази кола: Този модел типо идва фабрично с големи рамена, на които директно се монтира перото. Преди може и да е било мъдро решение, но смятам че сега е крайно непрактично. Откъде и какво стандартно рамо бих могъл да намеря, което да пасне на тази кола, и на което бих могъл да си монтирам всякакъв вид стандартни чистачки.

    Ще съм много благодарен ако някой се включи с нещо полезно по темата.

    Благодаря

    #2
    Стартера е 20- 40 лв
    //Реално гореизброните проблеми сумарно объркват компютъра и той не праща правилна информация.//
    Всичко изброено от теб не влияе толкова на компютъра за паленето и работата на мотора
    По може да се види свещи и кабели
    Рамо за чистачка е 5-10лв стават и от други коли
    Последна редакция от kluchar; 20.01.2017, 20:26.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Всеки читав сервиз може да се справи с това. Не ти трябва специализиран.
      - За гарнитурата съм абсолютно съгласен. Това може да бърка ламбда сондата. Гарнитурата е евтина.
      - Не мисля че могат да се регулират клапаните. Ако могат, не би трябвало да струва повече от 100 кинта. След това, една проверка на компресията ще каже дали трябва да се припасват. Това струва още пари.
      - По-скоро бендикса на стартера е заминал. Просто ревизия на стартера трябва да оправи нещата. Венеца заминава ако се пали десетки/стотици пъти на ден (например такси). Ревизия на стартер започва от 50лв. някъде.

      След тези неща, веднага на газаджия. Всички филтри (2-3лв.) , маркучи(20-30-40лв), и изпарителя(60-100)лв. Аз лично бих сменил и бутилката, заедно с мултиклапана. Все пак са на 10 години.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Е чак и бутилката та като караш повече от 10 години трябва да ги хвърляме ли
        а и ако сложи евро сонда става- едни даване на пари
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          kluchar написа: Преглед на мнението
          Е чак и бутилката та като караш повече от 10 години трябва да ги хвърляме ли
          а и ако сложи евро сонда става- едни даване на пари
          Е, ок, може да отиде да му я надуят , но и това е пари. а евросондата отдавна е задължителна.
          Поне някакъв оглед бих направил и на двете за да съм по-спокоен.
          Иначе сервиза затова не му се ремонтира тая кола защото за да се стегне ще отидат повече пари от колкото струва колата и пак не е сигурно....
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар

          Working...
          X