Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиз за змяна на радиатор на парно в София?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сервиз за змяна на радиатор на парно в София?

    Колеги, кажете някой сервиз за смяна на радиатор на парното в София? Тече ми в краката и колата загрява, та или тръби са избили или самия радиатор на парното. Попрочетох и попитах, но явно си трябва майстор, който с това се занимава.


    Колата е Брава 1.9 JTD, 2000 г. с климатик. Ако сервиза е около източната част или южни квартали на София - супер.


    Препоръки?


    Грешен раздел-> Преместена.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Добре че при тебе не се сваля таблото
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа: Преглед на мнението
      Добре че при тебе не се сваля таблото
      Коце ти си изключително тематичто конкретен отново.
      Радиатора се сметя за половин час нищо сложно. Има подробна инструкция тук във форума. Ако имаш гараж може да ти организирамэедна бърза смяна. За сервиз има много вариянти и не мисля че може да омажат нещо.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Ами казаха ми че се сваля цялото табло, ама майстора не беше спец, та може да е в грешка. За гараж - имам да, но мога и да мина където си ти, ако е толкова бърза смяната. Аз се чудя има ли вариант да са избили някакви маркучи/сглобки, не самия радиатор?

        Коментар


          #5
          Колега, най-вероятно и самото радиаторче тече. При мен течеше от сглобката м/у тръбите и радиатора, но и самият той беше доста вкиснат. Не се сваля таблото, не е трудно. Съветвам те да смениш и уплътнителните "О" пръстени на входа и изхода на радиаторчето, даже си е задължително, да ти е мирна главата. Аз цялата смяна я направих за има-няма час, с много мотане, без бързане. Има подробна тема от колега тук, намери я, преди да пристъпиш към смяна.

          Коментар


            #6
            Както казаха колегите - махаш жабката и една мини кора и радиаторчето е готово да изпадне само ключе №10 ти трябва - не вярвай на тия майстори дето сваляли табло и още не знам си какво!!!
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Ади да не е толкова лесно. Таблото не се сваля, но си е играчка. Трябват ти удобни инструменти, защото гайките са доста забутани. След като се развият всички трябва яко бутане и блъскане да излязат тръбите, които са като заварени. След това най-добре да се купят оригиналните о-пръстени, защото тези от няколко за левче се късат при стягане и последно самото набутване на тръбите обратно и стягането им си е също бая зор. Смених си го сам на Брава-та, смених го сам и на Мареа-та и не бих казал, че е лесно. Отнема си половин ден и доста нерви, дори и на втората кола, след като вече съм го правил.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Константинов написа: Преглед на мнението
                Както казаха колегите - махаш жабката и една мини кора и радиаторчето е готово да изпадне само ключе №10 ти трябва - не вярвай на тия майстори дето сваляли табло и още не знам си какво!!!
                Аз бих разкарал и седалката за удобство. Ще ми отнеме 5мин. Но ще работя като бял човек не като акробат на челна стойка.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Свършихме работата, като голямо БЛАГОДАРЯ на колегите Сашо и Банков, реално те свършиха работата (особено Банков на 2 пъти)

                  Коментар

                  Working...
                  X