Общо частите с ДДС са 600 лева.За труд ми взеха около 250 лева,Това е положението.А между дрогото причината да ида там е че преди 6години си дадох Кромата за смяна на ремъци и ролки с едно сервизче до Фантастико в Младост 4 и тупаните ми скъсаха тампона който стабилизира двигателя (горе при ангренажа).Не се сетили че като го развиват трябва да се държи контра.След това присъствах на смяната на собствения си маншон на външно каре-такъв бой с чука не бях виждал.При втората смяна на ангренаж(след 60 000км)пак ходих в един квартален сервиз и тоя път чисто новата ролка (обтяжната) се разпадна и ремъка прескочи 1 зъб точно 20 километра след като си взех колата.След тия случки съм казал че по двигателя ще пипат само в читав сервиз.На Уното един пич ми смени 3 лагера на главина преди да се усети че не може да ги набива с чука аси трябва преса.След третия лагер(за които аз плащах)му показах как може да използва крика на колата за преса и го изгоних.Както са казали хората икономията е майка на мизерията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ауто Италия или Ванто Трейд - качество/цена ?
Collapse
X
-
вече трети път сменям масло на Стилото - никаква разлка от ново и старо. На 15 хиляди - синтетиката на Elf. На 98 хиляди съм вече - много доволен.За такъв разход на масло ме навява на сериозен ремонт.Гумички на клапани могат да се сменят навсякъде - всеки що годе кадърен майстор по двигателите ще може да се справи със задачата.
Коментар
-
Stilo написа:вече трети път сменям масло на Стилото - никаква разлка от ново и старо. На 15 хиляди - синтетиката на Elf. На 98 хиляди съм вече - много доволен.За такъв разход на масло ме навява на сериозен ремонт.Гумички на клапани могат да се сменят навсякъде - всеки що годе кадърен майстор по двигателите ще може да се справи със задачата.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
tinalex написа:Общо частите с ДДС са 600 лева.За труд ми взеха около 250 лева,Това е положението.А между дрогото причината да ида там е че преди 6години си дадох Кромата за смяна на ремъци и ролки с едно сервизче до Фантастико в Младост 4 и тупаните ми скъсаха тампона който стабилизира двигателя (горе при ангренажа).Не се сетили че като го развиват трябва да се държи контра.След това присъствах на смяната на собствения си маншон на външно каре-такъв бой с чука не бях виждал.При втората смяна на ангренаж(след 60 000км)пак ходих в един квартален сервиз и тоя път чисто новата ролка (обтяжната) се разпадна и ремъка прескочи 1 зъб точно 20 километра след като си взех колата.След тия случки съм казал че по двигателя ще пипат само в читав сервиз.На Уното един пич ми смени 3 лагера на главина преди да се усети че не може да ги набива с чука аси трябва преса.След третия лагер(за които аз плащах)му показах как може да използва крика на колата за преса и го изгоних.Както са казали хората икономията е майка на мизерията.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
В белите държави затова си има сервизни книжки - кой, кога и какво е правил по колата. И си носи отговорността за качеството по ремонта и подмяната на консумативите. Защото за мен една смяна на консуматив като ремъци, ролки и филтри не трябва да е на границата на риска да се повреди двигателя - недопустимо е просто. Докато у нас нивото на сивризите е такова безконтролно и безотговорно по колата си пипам само аз. Когато се налага компютър - търся Емо от "Ауто-италия" - GSM: 0887-738-920. От 10 години е на диагностиката във FIAT. И все пак е официалният сервиз, където словенецът Ядран Солдич - изпълнителният директор на FIAT за Източна Европа, с който се познавам лично и съм говорил по тези въпроси, отговаря пред централата на FIAT за качеството на обслужване на клиентите на марката. Не може да си мислите че фирмите не следят клиентското задоволство от марката (което се гради в обслужването, гаранционното поддържане, сервизната база и внимание към клиента). Това е изключителен показател, по който производителите правят прогнозните си проучванията за успеваемоста на бъдещите си модели. Иначе да са мъртви всичките.
Коментар
-
Ауто Италия или Вантотрейд??? Това е въпроса... нали?Вантотрейд е бившия официален вносител на Fiat разполагат със сравнително добра сервизна база, сравнително добър персонал, сравнително добър магазин резервни части.... абе сравнително добре!Ауто Италия от друга страна е сегашния официален вносител и разполага със най-новия software за диагностика(да не споменаваме Емо), оригинални резервни части.... вярно най-скъпите възможни, обаче нека не си кривим душите Fiat-ите са доста капризни коли(в магазина им за части има един трансперант с 10 причини да си купиш оригинална част), и най-големия коз който имат е началника на сервиза - В. Симеонов... нема такъв друг човек,това е един от малкото хора в България който знае абсолютно всичко за марката и може да оправи почти всеки проблем Значи от всичко казано до тук аз лично избрах Ауто Италия, колата ми е доста нова за да слагам части - менте(справка T&N car,Александър Ауто и т.н.) и честно казано като отиде човек там не с нагласата, че не стават, всъщонст виждаш, че се справят доста добре(млади хора) просто се изисква малко търпение там, и да си носиш пари естествено.....А до колкото разбрах са си купили и доста техника напоследък, така че се оправят почти с всичкоотделно строят нов сервиз.Разликата между двете фирми е, че Вантотрейд е залязващ сервиз номер 1 за Fiat, Ауто Италия е изгряващ такъвимат да учат още много, обаче се стараят. не случайно много от персонала на Вантотрейд вече работи при тях.инж.Радослав Кънчев, Стела от рез.части някои от механиците и т.н.
Коментар
-
Chukche написа:Ауто Италия или Вантотрейд??? Това е въпроса... нали?Вантотрейд е бившия официален вносител на Fiat разполагат със сравнително добра сервизна база, сравнително добър персонал, сравнително добър магазин резервни части.... абе сравнително добре!Ауто Италия от друга страна е сегашния официален вносител и разполага със най-новия software за диагностика(да не споменаваме Емо), оригинални резервни части.... вярно най-скъпите възможни, обаче нека не си кривим душите Fiat-ите са доста капризни коли(в магазина им за части има един трансперант с 10 причини да си купиш оригинална част), и най-големия коз който имат е началника на сервиза - В. Симеонов... нема такъв друг човек,това е един от малкото хора в България който знае абсолютно всичко за марката и може да оправи почти всеки проблем Значи от всичко казано до тук аз лично избрах Ауто Италия, колата ми е доста нова за да слагам части - менте(справка T&N car,Александър Ауто и т.н.) и честно казано като отиде човек там не с нагласата, че не стават, всъщонст виждаш, че се справят доста добре(млади хора) просто се изисква малко търпение там, и да си носиш пари естествено.....А до колкото разбрах са си купили и доста техника напоследък, така че се оправят почти с всичкоотделно строят нов сервиз.Разликата между двете фирми е, че Вантотрейд е залязващ сервиз номер 1 за Fiat, Ауто Италия е изгряващ такъвимат да учат още много, обаче се стараят. не случайно много от персонала на Вантотрейд вече работи при тях.инж.Радослав Кънчев, Стела от рез.части някои от механиците и т.н.Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
rustson написа:Колега изпроси си повишение май!!! :D пс: нямам наблюдения за двата сервиза и не мога да кажа нищо ама мнението ти ми хареса!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Chukche написа:Абсолютно съм съгласен за Вантотрейд, никога не съм казвал, че те са някаква дребна фирмичка... просто малко по малко спират да се занимават с Fiat... това имам предвид))повищение няма да има))) аз не работя тамSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Е, ми то какво стана:Ауто Италия : Ванто Трейд 1 : 1Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Това е един тип, дето като го видиш, ще разбереш защо така му викат. Та този същия като ми пикаеше дюзата каза "Двигателя на масата и ще разберем какво й има." Тогава беше във Ванто. Искаха ми 77 лв за "диагностика", при която нищо не откриха, ама взели, че сменили свещите. Ето я случката:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3986Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Chukche написа:.. Значи от всичко казано до тук аз лично избрах Ауто Италия, колата ми е доста нова за да слагам части - менте(справка T&N car,Александър Ауто и т.н.) и честно казано като отиде човек там не с нагласата, ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар