Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Специализиран фиатски сервиз във Велинград?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Специализиран фиатски сервиз във Велинград?

    Здравейте колеги, предстои ми смяна на ангренажен ремък, но нямам необходимия инструмент, а доколкото знам без фиксатори на разпределителните валове - изпускателния винаги мърда.Та въпроса ми е къде да ходя да го сменят и после да ми е мирна главата... Аз съм от Велинград и най - далече, където мога да ида е Пловдив..Благодаря.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Е, във Велиград в сервизите, не може да нямат фикатори. Все пак сигурно сменят ангренажни комплекти.

    Коментар


      #3
      stilo_new написа:
      Е, във Велиград в сервизите, не може да нямат фикатори. Все пак сигурно сменят ангренажни комплекти.
      Обиколил съм ги, всички са гаражни специалисти с големите обещания...

      Коментар


        #4
        правилно си се насочил,без петите нищо не става

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          правилно си се насочил,без петите нищо не става
          Знам, но разбрах по трудният начин - като пипнах

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            правилно си се насочил,без петите нищо не става
            Е става ма се иска" ръчички". За 8 години само първия път го сменя майстор(без пети).После 5-6 пъти сам си сменях ремъка на моята(ако става дума за 1,6 16в де).Елементарна работа за час максимум.Ако всичко е зацепено правилно до сега,бележи се и се зацепва новия ремък като се внимава единия от валовете да не изплъзне защото е под напрежение(на изпускателите).какво толкова сложно има че чак и пети да се слагат???Центрирва се белега на долния вал и горе се бележи.След смяната се превърта на ръка задължително за да се види да не бягат горните белези(които си белязал ръчно) и готово.Поне за мен беше детска игра без пети и други работи.Само един път съм взимал пети защото имах съмнение че не са центровани правилно тъй като сменях глава и едната шаиба имаше толеранс,но всичко си беше нормално.Пак да повторя иска се" ръчички".Ако нямаш такива и не разбираш, по добре иди при майстор.П.С..тя на изпускателите шаибата и да мръдне ти като си я белязал вече след като слагаш новия ремък ще си я нагласиш по белеза.Няма нищо трудно.Най трудната част е да фиксираш обтегателната ролка до толкова че ремъка да ти върви в средата на шайбите на валовете.Там се иска малко философия и" ръчички" пак
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              galinchooo написа:
              ivel написа:
              правилно си се насочил,без петите нищо не става
              Е става ма се иска" ръчички". За 8 години само първия път го сменя майстор(без пети).После 5-6 пъти сам си сменях ремъка на моята(ако става дума за 1,6 16в де).Елементарна работа за час максимум.Ако всичко е зацепено правилно до сега,бележи се и се зацепва новия ремък като се внимава единия от валовете да не изплъзне защото е под напрежение(на изпускателите).какво толкова сложно има че чак и пети да се слагат???Центрирва се белега на долния вал и горе се бележи.След смяната се превърта на ръка задължително за да се види да не бягат горните белези(които си белязал ръчно) и готово.Поне за мен беше детска игра без пети и други работи.Само един път съм взимал пети защото имах съмнение че не са центровани правилно тъй като сменях глава и едната шаиба имаше толеранс,но всичко си беше нормално.Пак да повторя иска се" ръчички".Ако нямаш такива и не разбираш, по добре иди при майстор.П.С..тя на изпускателите шаибата и да мръдне ти като си я белязал вече след като слагаш новия ремък ще си я нагласиш по белеза.Няма нищо трудно.Най трудната част е да фиксираш обтегателната ролка до толкова че ремъка да ти върви в средата на шайбите на валовете.Там се иска малко философия и" ръчички" пак
              Знам как стоят нещата, сменял съм гарнитура и съм я зацепвал поне 20 пъти и все грешно.. При обтягането ми мърда или изпускателния вал или коляновия..не ми е важно ремъка да е на центъра на колелата а просто да не стърчи :Dза 1.6 16в става въпрос

              Коментар


                #8
                НИКОГА не можеш да я зацепиш правилно,защото винаги ще имаш малко разлика,а това,че ти си мислиш,че си я зацепил е друг въпрос.

                Коментар


                  #9
                  galinchooo написа:
                  ivel написа:
                  правилно си се насочил,без петите нищо не става
                  Е става ма се иска" ръчички". За 8 години само първия път го сменя майстор(без пети).После 5-6 пъти сам си сменях ремъка на моята(ако става дума за 1,6 16в де).Елементарна работа за час максимум.Ако всичко е зацепено правилно до сега,бележи се и се зацепва новия ремък като се внимава единия от валовете да не изплъзне защото е под напрежение(на изпускателите).какво толкова сложно има че чак и пети да се слагат???Центрирва се белега на долния вал и горе се бележи.След смяната се превърта на ръка задължително за да се види да не бягат горните белези(които си белязал ръчно) и готово.Поне за мен беше детска игра без пети и други работи.Само един път съм взимал пети защото имах съмнение че не са центровани правилно тъй като сменях глава и едната шаиба имаше толеранс,но всичко си беше нормално.Пак да повторя иска се" ръчички".Ако нямаш такива и не разбираш, по добре иди при майстор.П.С..тя на изпускателите шаибата и да мръдне ти като си я белязал вече след като слагаш новия ремък ще си я нагласиш по белеза.Няма нищо трудно.Най трудната част е да фиксираш обтегателната ролка до толкова че ремъка да ти върви в средата на шайбите на валовете.Там се иска малко философия и" ръчички" пак
                  Не се заяждам , но Как осигуряваме правилно обтягане между двете шайби на разпределителните валове без да ги разхлабим ?
                  Ремонти на всичко и по всяко време

                  Коментар


                    #10
                    ами точно затова са нужни пети.

                    Коментар


                      #11
                      Ами метода с приплъзването на новият и старият ремък, няма ли да свърши работа? Найстина се сменя и зацепва точно и без пфети, но не всеки го може, пък и не всеки може да отдели 100лв за комплекта.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар

                      Working...
                      X