Здравейте,от известно време карам фиат мареа 16в 1.6 98-ма (след като съм карал дълги години хонда, пежо, деу и за кратко фв) и всичките ми предходни марки си имаха нещо като форумен сервиз, т.е. хора, които са от дълги години в обществото на форума, хора с реноме и име, хора, които обслужват само определената марка, не защото не могат и други, а защото са експерти в нея. Ровя от няколко месеца във форума и не мога да намеря информация за такъв, затова питам директно дали има. Питам за такъв с няколко идеи в главата:
- достатъчно съм се пържил от пишман майстори по всичко
- искам да ида при някого, който е майстор в съответната марка, ще знае къде да пипне и къде да чукне, за да оправи проблема, а няма да се чуди как да го връзва със сезал и дъвка
- искам да е човек, който има име да пази, а не е някакъв си, когото го бОли ханша дали ще се върна или не
- Избягвайки камък, за да не одера праговете при излизане, закачих една тръба, която кокетно стърчеше 5см над земята и ми откачи по две-три щипки на бронята от всяка страна - не искам някой глупак да я хване с рапидки, затова искам да ида при някой съвестен, който ще я оправи, ако ще и с нови щипки
- В един момент нещо почнаха да свирят ролки - смених ролки и пистов ремък, но на моменти, особено когато е по-хладно още цвили - подозирам водна помпа, но искам някой да провери преди да смени част, т.е. търся някого, който има достатъчно опит с модела, че да може да прецени откъде идва проблема без да тярбва да плащам за грешните му предположения
- След известно каране по предимно лоши пътища на морето ходовата част се разхлопа - нормално и ни най-малко не ме изненадва, но след като сервизът, в който си карах джипа и други автомобили за реглаж години на ред и винаги съм бил доволен от тях (ауто-експрес 2 в дружба, които ужким имат най-модерния стенд за реглаж на мостовете) и в който вече веднъж ми обслужиха мареата супер преди лятото и я закарах за ново обслужване (вж. т.2) + оправяне на тракането(биалетка отдясно, шарнир отляво и реглаж), следремонтно тракането се усили и започна бясно скърцане (подозирам, че е заради влагата и новата гума на шарнира), някак си не изгарям от желание точно тамд а я карам отново. Допълнително отляво почна бясно хлопане (те отсъдиха, че бил макферсонът, но защо не тракаше досега грам и изведнъж почна след смяна на шарнир е мистерия за мен), което съвсем ме отказва да искам да ги оставям да си "оправят" грешките, след като при рекламация отсъдиха, че нямало нищо за оправяне повече.
- Колата дори загряла има играещи обороти (в порядъка на +/-2-300) и подозирам, че е от стъпковото моторче, което ужким чистих наскоро, но все пак бих искал някой да провери дали не е нещо друго
- Прозорците на колата се запотяват почти винаги, освен ако не пусна да духа ту на предното, ту на страничните стъкла - чел съм, че е нормално при пукнат радиатор и дълго време мислех, че е от това (колата е удряна отдолу и радиаторът сълзи от едната страна долу при щуцера, но предвид факта, че е толкова ниско, не виждам как може да влезе пара в купето по какъвто и да било начин, та бих искал някой да погледне и това
- Фаровете ми се нуждаят от регулиране - бих ги оправил сам, но видях, че се разглабя доста и не искам да объркам нещо при сглабянето, така че предпочитам някой да ги регулира вместо мен.
- Имам нужда някой да погледне малко електроника (1-2 крушки на таблото и крушката в багажника, които пак бих могъл да сменя сам, но предпочитам някой да го направи вместо мен за половин час, вместо аз да си губя времето 3 часа само да разбера къде са болтовете за сваляне на таблото)
- Колата е принципно с два предни еърбега, но след удар предния собственик е махнал пасажерския и е сложил подложка на нейно място. Като резултат таблото свети, но и по-важно не искам не дай си Боже, заради цигания да струва това живота на някого (независимо семейство, приятел, или нов собственик).
Коментар