Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли форумен сервиз?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли форумен сервиз?

    Здравейте,от известно време карам фиат мареа 16в 1.6 98-ма (след като съм карал дълги години хонда, пежо, деу и за кратко фв) и всичките ми предходни марки си имаха нещо като форумен сервиз, т.е. хора, които са от дълги години в обществото на форума, хора с реноме и име, хора, които обслужват само определената марка, не защото не могат и други, а защото са експерти в нея. Ровя от няколко месеца във форума и не мога да намеря информация за такъв, затова питам директно дали има. Питам за такъв с няколко идеи в главата:
    • достатъчно съм се пържил от пишман майстори по всичко
    • искам да ида при някого, който е майстор в съответната марка, ще знае къде да пипне и къде да чукне, за да оправи проблема, а няма да се чуди как да го връзва със сезал и дъвка
    • искам да е човек, който има име да пази, а не е някакъв си, когото го бОли ханша дали ще се върна или не
    Ако няма, ще си ровя отново в списъка за сервизи и отзиви и ще си търся някого, който е добър и за когото няма лоши мнения, защото тъкмо се зарадвах, че съм намерил относително добър техник (някакъв в дружба) и се оказа, че има мноооого противоречиви мнения - оказа се дръпнат, отворен и все едно клиентите са му длъжни, а и имаше доста недоволни от работата му - явно при този няма да се ходи.Конкретните ми проблеми са:
    • Избягвайки камък, за да не одера праговете при излизане, закачих една тръба, която кокетно стърчеше 5см над земята и ми откачи по две-три щипки на бронята от всяка страна - не искам някой глупак да я хване с рапидки, затова искам да ида при някой съвестен, който ще я оправи, ако ще и с нови щипки
    • В един момент нещо почнаха да свирят ролки - смених ролки и пистов ремък, но на моменти, особено когато е по-хладно още цвили - подозирам водна помпа, но искам някой да провери преди да смени част, т.е. търся някого, който има достатъчно опит с модела, че да може да прецени откъде идва проблема без да тярбва да плащам за грешните му предположения
    • След известно каране по предимно лоши пътища на морето ходовата част се разхлопа - нормално и ни най-малко не ме изненадва, но след като сервизът, в който си карах джипа и други автомобили за реглаж години на ред и винаги съм бил доволен от тях (ауто-експрес 2 в дружба, които ужким имат най-модерния стенд за реглаж на мостовете) и в който вече веднъж ми обслужиха мареата супер преди лятото и я закарах за ново обслужване (вж. т.2) + оправяне на тракането(биалетка отдясно, шарнир отляво и реглаж), следремонтно тракането се усили и започна бясно скърцане (подозирам, че е заради влагата и новата гума на шарнира), някак си не изгарям от желание точно тамд а я карам отново. Допълнително отляво почна бясно хлопане (те отсъдиха, че бил макферсонът, но защо не тракаше досега грам и изведнъж почна след смяна на шарнир е мистерия за мен), което съвсем ме отказва да искам да ги оставям да си "оправят" грешките, след като при рекламация отсъдиха, че нямало нищо за оправяне повече.
    • Колата дори загряла има играещи обороти (в порядъка на +/-2-300) и подозирам, че е от стъпковото моторче, което ужким чистих наскоро, но все пак бих искал някой да провери дали не е нещо друго
    • Прозорците на колата се запотяват почти винаги, освен ако не пусна да духа ту на предното, ту на страничните стъкла - чел съм, че е нормално при пукнат радиатор и дълго време мислех, че е от това (колата е удряна отдолу и радиаторът сълзи от едната страна долу при щуцера, но предвид факта, че е толкова ниско, не виждам как може да влезе пара в купето по какъвто и да било начин, та бих искал някой да погледне и това
    • Фаровете ми се нуждаят от регулиране - бих ги оправил сам, но видях, че се разглабя доста и не искам да объркам нещо при сглабянето, така че предпочитам някой да ги регулира вместо мен.
    • Имам нужда някой да погледне малко електроника (1-2 крушки на таблото и крушката в багажника, които пак бих могъл да сменя сам, но предпочитам някой да го направи вместо мен за половин час, вместо аз да си губя времето 3 часа само да разбера къде са болтовете за сваляне на таблото)
    • Колата е принципно с два предни еърбега, но след удар предния собственик е махнал пасажерския и е сложил подложка на нейно място. Като резултат таблото свети, но и по-важно не искам не дай си Боже, заради цигания да струва това живота на някого (независимо семейство, приятел, или нов собственик).
    След няколко месеца заминавам генерално за чужбина и реално ще ползвам автомобила още 4-5 месеца и след това само като се връщам в страната, но все пак искам да оправя автомобила и да знам, че всичко е 6 с нея и може да се разчита на нея в случай на непосредствена нужда. И отново се връщам на въпроса с форумния сервиз.Благодаря предварително!Поздрави,Влад

    #2
    Здравей колега. Има няколко т.н. "форумни сервиза", които в общи линии са едни и същи за трите марки Фиат, Алфа и Ланча. За всички има теми в раздела Сервизи/Магазини. Ще се опитам да ги изброя по-долу:- Лисан сервиз ( Сашо) - Модерно предградие/Захарна фабрика- Вентура гараж - Орландовци- Екстрийм сервиз ( Бобо) - Орландовци- Дани - двора "Тих труд" - Дружба- Рубикар ( Румен) - до Проспийд в СТ. град

    Коментар


      #3
      Също ти препоръчвам и Стефан в Захарна фабрика.А в младост има един сервиз работи само събота и неделя. Казва се "Сашко и Славчо" ремонтират само фиат. Работят евтино за кафе и хелче. Ако искаш драсни едно лс и може в събота неделя да я огледаме. повечето неща който те дразнят се отстраняват за минути.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Здравейте колеги,тамам за Дани от дружба говорех - доста противоречиви мнения за личността и работата му намерих и реших да не играя белот със съдбата по въпроса. Не съм сигурен дали ще успея тоя уикенд да прослушам Сашко и Славчо например, но да видим. @S_BANKOV: колега, подозирам, че тоя уикенд ще съм с вързани ръце - ще ти драсна като имам яснота П.П. На някого да му се е случвало следното: Колата се движи нормално, натискам спирачките и почва да бие едното колело - пускам, колелото спира да бие. Предположих, че е крив спирачен диск, но понякога спира да го прави и предполагам, че може да е разбит лагер на полуоската или нещо разхлабено, но не мога да преценя (още пвоече в движение) какво е. Идеи?Поздрави,Влад

        Коментар


          #5
          И аз залагам на крив диск. На служебното Рено са криви и двата, но си проявяват ината най-вече при скорост от 100 км/ч.Виж да няма и при теб някаква такава закономерност.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            При мен няма значение с колко карам - понякога и с 30 се усеща, понякога и при 130 не се. Затова се чудя за разхлабен елемент/разбит лагер...

            Коментар


              #7
              Aко можеш- отиди във Вентура гараж- колега си обслужва и двете италианки при тях- значи рабират
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                S_BANKOV, колега, имаш лично.

                Коментар

                Working...
                X