Пичове, дайте някакъв читав майстор за окачване в София.Искам да ревизирам отпред и отзад закачването, но може да реша и ангренажен ремък да смени. Един сервиз в София (Алекс. Ауто) ми предлага смяна ангренаж за 100 лв. с части и труд. Питах какво включва смяната и те викат - "всичко". Какви марка са частите - "отлични". Да се надяваме, че сменят всичко за посочената сума с отлични части.Споделете и цени относно окачването - какво да очаквам за труд и части. Смяна на биалетки, тапони на стаб. щанга, тампони носачи.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предложете сервиз - окачване, спирачки, ангренаж.
Collapse
X
-
Ангренаж ми сменяха в един сервиз зад Полмо. Има обява тук във форума, не помня името. Впечатления-отлични. Ноември месец миналата година става това. Сервизът беше затрупан с работа, заради което най-вероятно още си е там. Смениха ми ангренажа, ремъка на климатика и масло. Някъде към 400 лева излезе всичко. Но аз съм с 1.6. Колко са съпоставими с 1.8 като сложност на смяната, не знам. От тогава съм минал....някъде малко под 30 хиляди км, защото след това още два пъти сменях масло и сега наближава трета смяна. Както и да го смятам...половината ресурс на ангренажа излетя за няма и година.
Коментар
-
OpenGL написа:Два пъти ги питах - отговора беше "да господине, за всичко!"Говорим за бензинов мотор на Мареа 1.8/16VНякой може да се намери да сподели от Александър Ауто впечатления и цени.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:OpenGL написа:Два пъти ги питах - отговора беше "да господине, за всичко!"Говорим за бензинов мотор на Мареа 1.8/16VНякой може да се намери да сподели от Александър Ауто впечатления и цени.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
А бе лично на мен не ми се вярва приемчика в Александър Ауто да ти е казал:- Да, цената от 100 лева включва работата, един ангренажен ремък и две ангренажни ролки.Със сигурност има проблем при изясняването на ситуацията с цената.По-скоро ми звучи:- В тази цена смяната на всичко ли е включено?- Да, всичко влиза в тези 100 лв.Но ако ще сменяш ангренажа, масла с филтри и външен ремък, то цената наистина си е ~400 лв.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
100 лв може да е било за труд, макар, че в Ал. Ауто не познават много много цените. При всички положения имаш гарнитура на капак на клапаните около 20 лв (зависи от марка може и доста по-скъпо) Водна помпа между 40 и 80 лв Ремъка комплект с лагерите 100тина лв и до тук имаш около 200 лв части + 100 лв труд стават 300. Друг е въпроса дали ще пазаруваш с отстъпка някъде и дали ще сменяш гарнитурата на капа или майстора ще си бележи с маркер и няма да зацепва с пети. Имах браво 1.8 и това са горе долу цените. Сервиза зад полмо е вентура най-вероятно .мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Да, точно "Вентура" е сервиза. Не ми се видя скъпо. Ангренажния комплект беше към 200 лева, масло 50-60 (няма да слагаш М10Д все пак)...Те си се събират парите и са предимно в части. Някакви приблизителни цени пиша, по спомен.Инструмента за зацепването на ангренажа е критично важен момент в цялата работа. Това го имат само по сервизите, дето правят много италиански коли.Малките гаражчета го нямат, защото е скъп и не си залужава да го купуват ако правят по 2 коли в годината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар