Малко предистория: преди година и 3 месеца си купих Алфа 164 2.0 TS, още в началото забелязах, че колата дърпа понякога наляво, понякога надясно. Отидох в сервиза на приятел и там установихме, че почти всичко по ходовата част е оригинално, пробега е 270 000км. и задните тампони на предните носачи са за смяна, както и още някой части по предницата и задницата. Отивам в добре познатия на всички ви магазин на бул. Стамболийски 155 и оставям близо 200лв за една торба с шарнири, тампони, маншони, лагери и т.н. и доволен си тръгвам. Сменяме всичко в сервиза, колата спира да тегли наляво-надясно, не тропа нищо. Преди месец започна нещо отпред вдясно да чука когато минавам през легнал полицай, през дупки и павета нямаше никакъв шум. Понеже нямах достъп до канал или подемник точно тогава, свалихме предна дясна гума и проверихме шарнира, накрайника, амортисьора дали не е изпуснал, но всичко беше здраво. Продължих да си карам колата, като мислех, че е тампона на макферсона, докато днес случайно не я качих на канал, за съвсем друго нещо. Гледката беше следната: Планката е напълно скъсана от лявата страна, вдясно е сцепена и остава съвсем малко до скъсването. След което носача пада, и не ми се мисли какви може да са последствията. Това не е алуминии, а абсолютен кашкавал! Държа да подчертая, че колата не е участвала в никакви ПТП-та от както е монтиран тампона, карана е съвсем нормално около 15 000км. Как пък планката на оригиналния тампон не се скъса за 270 000? Сигурен съм, че и още 500 000км да го бях карал, това явление нямаше да се случи! Относно тампона от магазина на Стамболийски, и да се беше скъсала гумената част, пак ми беше все тая - купувам си друг тампон от друго място, сменям го и забравям. НО в този случай, ГУМАТА СЕ ОКАЗВА ПО-ЗДРАВА ОТ МЕТАЛА. Смятайте за какво менте става въпрос! Изобщо не ми се коментира за другите части, които са ми продавали, защото мога да пиша до сутринта, но тук става въпрос за реална опасност за човешкия живот - моя и на всички около мен, просто този път няма да замълча. Ще се погрижа максимален брой хора, каращи италиянски автомобили да разберат за това и никой от тях да не стъпи повече в магазина на Стамболийски 155. Там продават ВСЯКАКВИ БОКЛУЦИ в опаковки АКРОН-МАЛО,БОШ, РИКАМБИ и т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пазарувате от магазина на Стамболийски - рискувате живота си
Collapse
X
-
Какво да им показвам, те много добре знаят какви страхотни боклуци продават. Какво да си говорим, при положение, че в този магазин продават менте на ментето. Там всичко е мейд ин чайна в друга опаковка. Решавам да си купя от тях кабели за свещи Janmor - определено са менте, но на друга кола ги караме една година и нещо без никакво гърмене на газовата, никакво прекъсване, никакви проблеми, когато отворя капака и е тъмно не светят изобщо. С две думи - много съм доволен, не очаквам да карат 20 години като оригиналните, но докато са нови са ОК. Разбира се, не са купувани от тях. В последствие реших да сменя кабелите на Алфата си, понеже бяха оригиналните и леко удървени, на места лепени с изолирбанд, с две думи - за смяна. Отидох, купих си от магазина на Стамболийски чисто нови кабели Janmor, прибрах се и ги монтирах. Резултата беше следния - запалих, колата работеше нормално на бензин, тръгнах, минах около 1км, загря и тогава минах на газ. Точно с минаването на газ, гръмна ЗВЕРСКИ. Побеснях. Отворих капака, кихалката на газовата направо пушеше от детонацията, а кабелите светеха супер силно целите, прехвърляха навсякъде, и това се виждаше ясно, въпреки че бях спрял под улична лампа и не беше особено тъмно. АБСОЛЮТНИ БОКЛУЦИ, нищо общо с другите ми кабели от същата марка. Още на другия ден им върнах кабелите обратно, и продължих да си карам колата с 20 годишните БОШ в лошо състояние, без никакво гърмене, още 1-2 месеца, докато намерих нови БЕРУ на добра цена и си реших проблема напълно. Когато отидох да им ги връщам единия там се държеше нагло, като ми обясняваше, че проблема ми бил в газовата, щото била монтирана в България, следва лекция как на колите с газова от Италия нямало проблеми, много добре работели, и т.н, като естествено пропусна факта, че моята е точно такава, Ловато монтирана в Италия. Видях колко струват чисто новите им кабели, не могат да стъпят на малкия пръст на такива на близо 300 000км, те просто не стават за ползване. Ако някой като ключаря се изцепи отново, че магазина не е виновен, ще продължавам да давам такива примери, защото съм направил грешката да пазарувам от магазина няколко пъти, не само един или два и изцепките са достатъчно!1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Лошото е че и по другите магазини продават същите боклуци,иначе с този магазин имам големи преживявания-два пъти чупене на десен шарнир за 5000км.на Темпрата,докато сложих американски носач,с който я продадох.А иначе за Мареата каквото и да съм взел в България съм го сменял пакза кратко време,затова карам докато се разпадне и ако е възможно сменям с втора употреба или взимам най-евтиното за да.не ме е яд като замине за отрицателно време
Коментар
-
Ivan Malchev написа:Всичко което съм закупил от Митака71 ако не е оригинално вграждащото се,е на европейска фирма производител и то съвсем не отстъпва на оригинала А за Митака незнам дали е 71,но с ръка на сърцето мога да кажа че за мен е номер 1!!!ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Според мен няма защо да гледаме в паницата на Евро 07, Крез и тн. отиваш пробваш и преценяваш сам за какво качество на частите говорим, лично за мен съм си преценил че по добре да чакам 1-2 дена да ми пристигне поръчката от Митака вместо да я взема на момента. Всеки един има право да прави бизнес за да издържа семейството си ( това че едните са нагли и лъжци е отделен въпрос) точно за това има много други магазини.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар