Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пазарувате от магазина на Стамболийски - рискувате живота си

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пазарувате от магазина на Стамболийски - рискувате живота си

    Малко предистория: преди година и 3 месеца си купих Алфа 164 2.0 TS, още в началото забелязах, че колата дърпа понякога наляво, понякога надясно. Отидох в сервиза на приятел и там установихме, че почти всичко по ходовата част е оригинално, пробега е 270 000км. и задните тампони на предните носачи са за смяна, както и още някой части по предницата и задницата. Отивам в добре познатия на всички ви магазин на бул. Стамболийски 155 и оставям близо 200лв за една торба с шарнири, тампони, маншони, лагери и т.н. и доволен си тръгвам. Сменяме всичко в сервиза, колата спира да тегли наляво-надясно, не тропа нищо. Преди месец започна нещо отпред вдясно да чука когато минавам през легнал полицай, през дупки и павета нямаше никакъв шум. Понеже нямах достъп до канал или подемник точно тогава, свалихме предна дясна гума и проверихме шарнира, накрайника, амортисьора дали не е изпуснал, но всичко беше здраво. Продължих да си карам колата, като мислех, че е тампона на макферсона, докато днес случайно не я качих на канал, за съвсем друго нещо. Гледката беше следната: Планката е напълно скъсана от лявата страна, вдясно е сцепена и остава съвсем малко до скъсването. След което носача пада, и не ми се мисли какви може да са последствията. Това не е алуминии, а абсолютен кашкавал! Държа да подчертая, че колата не е участвала в никакви ПТП-та от както е монтиран тампона, карана е съвсем нормално около 15 000км. Как пък планката на оригиналния тампон не се скъса за 270 000? Сигурен съм, че и още 500 000км да го бях карал, това явление нямаше да се случи! Относно тампона от магазина на Стамболийски, и да се беше скъсала гумената част, пак ми беше все тая - купувам си друг тампон от друго място, сменям го и забравям. НО в този случай, ГУМАТА СЕ ОКАЗВА ПО-ЗДРАВА ОТ МЕТАЛА. Смятайте за какво менте става въпрос! Изобщо не ми се коментира за другите части, които са ми продавали, защото мога да пиша до сутринта, но тук става въпрос за реална опасност за човешкия живот - моя и на всички около мен, просто този път няма да замълча. Ще се погрижа максимален брой хора, каращи италиянски автомобили да разберат за това и никой от тях да не стъпи повече в магазина на Стамболийски 155. Там продават ВСЯКАКВИ БОКЛУЦИ в опаковки АКРОН-МАЛО,БОШ, РИКАМБИ и т.н.
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    #2
    кола

    Това че на тебе ти се е паднала такава случка не ти е виновен магазина а производителяТова може да се каже за още поне пет фирми Евро 07например или други откъдето получават части
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Иди им ги покажи в магазина.Аз ако съм собственик никога повече няма да заредя такава марка части.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Какво да им показвам, те много добре знаят какви страхотни боклуци продават. Какво да си говорим, при положение, че в този магазин продават менте на ментето. Там всичко е мейд ин чайна в друга опаковка. Решавам да си купя от тях кабели за свещи Janmor - определено са менте, но на друга кола ги караме една година и нещо без никакво гърмене на газовата, никакво прекъсване, никакви проблеми, когато отворя капака и е тъмно не светят изобщо. С две думи - много съм доволен, не очаквам да карат 20 години като оригиналните, но докато са нови са ОК. Разбира се, не са купувани от тях. В последствие реших да сменя кабелите на Алфата си, понеже бяха оригиналните и леко удървени, на места лепени с изолирбанд, с две думи - за смяна. Отидох, купих си от магазина на Стамболийски чисто нови кабели Janmor, прибрах се и ги монтирах. Резултата беше следния - запалих, колата работеше нормално на бензин, тръгнах, минах около 1км, загря и тогава минах на газ. Точно с минаването на газ, гръмна ЗВЕРСКИ. Побеснях. Отворих капака, кихалката на газовата направо пушеше от детонацията, а кабелите светеха супер силно целите, прехвърляха навсякъде, и това се виждаше ясно, въпреки че бях спрял под улична лампа и не беше особено тъмно. АБСОЛЮТНИ БОКЛУЦИ, нищо общо с другите ми кабели от същата марка. Още на другия ден им върнах кабелите обратно, и продължих да си карам колата с 20 годишните БОШ в лошо състояние, без никакво гърмене, още 1-2 месеца, докато намерих нови БЕРУ на добра цена и си реших проблема напълно. Когато отидох да им ги връщам единия там се държеше нагло, като ми обясняваше, че проблема ми бил в газовата, щото била монтирана в България, следва лекция как на колите с газова от Италия нямало проблеми, много добре работели, и т.н, като естествено пропусна факта, че моята е точно такава, Ловато монтирана в Италия. Видях колко струват чисто новите им кабели, не могат да стъпят на малкия пръст на такива на близо 300 000км, те просто не стават за ползване. Ако някой като ключаря се изцепи отново, че магазина не е виновен, ще продължавам да давам такива примери, защото съм направил грешката да пазарувам от магазина няколко пъти, не само един или два и изцепките са достатъчно!
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #5
          кола

          Ти мислиш ли че като смениш магазина проблемите ще свършат и винаги ще получаваш добри части Аз мисля че пак ще е същото Преди да купиш нещо поразпитаи за магазини и марки части
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Лошото е че и по другите магазини продават същите боклуци,иначе с този магазин имам големи преживявания-два пъти чупене на десен шарнир за 5000км.на Темпрата,докато сложих американски носач,с който я продадох.А иначе за Мареата каквото и да съм взел в България съм го сменял пакза кратко време,затова карам докато се разпадне и ако е възможно сменям с втора употреба или взимам най-евтиното за да.не ме е яд като замине за отрицателно време

            Коментар


              #7
              За това пък купувате от колегата Митака и забравяте за всякакви проблеми. Има тема във Ланчия дорума
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #8
                flippy89 написа:
                За това пък купувате от колегата Митака и забравяте за всякакви проблеми. Има тема във Ланчия дорума
                Има тема и в тоя раздел
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Всичко което съм закупил от Митака71 ако не е оригинално вграждащото се,е на европейска фирма производител и то съвсем не отстъпва на оригинала А за Митака незнам дали е 71,но с ръка на сърцето мога да кажа че за мен е номер 1!!!
                  Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                  Коментар


                    #10
                    Ivan Malchev написа:
                    Всичко което съм закупил от Митака71 ако не е оригинално вграждащото се,е на европейска фирма производител и то съвсем не отстъпва на оригинала А за Митака незнам дали е 71,но с ръка на сърцето мога да кажа че за мен е номер 1!!!
                    Така е, Митака е перфекционист в работата и е голям пичага. Внимателно да четат всички пазаруващи и рекламиращи Евро 07, Косери и разни подобни големи вериги. Купувайки от тях ощетявате малкия бизнес и по-специално собствениците му като Митака например. После се пише - "това се скъса", "онова не работи" и т.н. А през това време г-н Николай Тодоров, мажоритарен собственик на Евро 07 АД си пие пиенето в Австрия, където отдавна живее и го боли целия..., че ви се скъсал тампона или, че карето се е разпаднало. А неграмотникък, който ви е продал боклука предимно го интересува да си изпълни таргета за оборот и да си вземе премийката. Пък че може да се пребиете, да не дава Господ, заради части менте не му пука - при евентуално дело и доказване на вина, фирмата майка ще обере негативите. Човекът е обикновен служител и не носи никаква отговорност за стоката, която шефът му е доставил в склада и го ръчка с най-различни похвати да продава. Хайде със здраве
                    ex. Fiat Marea 1.6 16V
                    ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                    Lancia Kappa 2.0 VIS

                    Коментар


                      #11
                      Според мен няма защо да гледаме в паницата на Евро 07, Крез и тн. отиваш пробваш и преценяваш сам за какво качество на частите говорим, лично за мен съм си преценил че по добре да чакам 1-2 дена да ми пристигне поръчката от Митака вместо да я взема на момента. Всеки един има право да прави бизнес за да издържа семейството си ( това че едните са нагли и лъжци е отделен въпрос) точно за това има много други магазини.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар

                      Working...
                      X