ОЦЕНКА НА СЪСТОЯНИЕТО НА СВАЛЕНА ГЛАВА, относно необходимостта от шлайф.При всяко отваряне на двигател и демонтаж на главата на двигателите, стои въпроса за оценката на състоянието на свалената глава.Как може да стане тази оценка в сервизни условия?Дали всеки път трябва да се носи главата на шлайф или пък да се работи на риск, пък каквото излезе?Ето някои съвети и прости инструменти, които биха облекчили труда ви и повишили сигурността на извършваната от вас работа........................................-Правят се два шлайфани линеала от дебела листова стомана.Единият линеал е с размери- дължина 500 мм, ширина 20 мм и дебелина 10 мм.Вторият линеал е със същата дебелина и дължина но е широк 100 милиметра.Шлайфа на тези линеали да е прецизен.Проверката и оценката на главата става, с налагането на тези линеали по главата и проверка със светлина на фенерче или пък, с луфтомер 5 стотни.Ако луфтомера 5 стотни или светлината показват необходимост,главата се подава за шлайф.Ако кривината на главата е много малка, същата може да бъде обработена/шлайфана/ ръчно със ситна шкурка -80-100, увита върху линеала с ширина 100 милиметра.Особенно внимание да се обръща върху главите от чугун.Противно на схващането, често чугунените глави деформират между 3 и четвърти цилиндър.Затова внимавайте.Благодаря за вниманието.Започваме производство на такива линеали за оценка на глави, както и на няколко други специализирани инструменти за сервизи, които се оказват изключително скъпи и изключително прости за производства.Единия от тях е инструмент за ваденето и развиването на потопяеми помпи за бензин за АУДИ.За справки 0888710202 или в emk-33.com Следете и подавйте тук теми за разискване, свързани с вашия опит и специализирани инструменти.На това май не му е тук мястото. Админа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
оценка на глави, относно необходимост от шлайф
Collapse
Реклама
Collapse