Лятото пращах до Казънлък. Много експресно обслужване. На другия ден вечерта вече ги праща обратно по куриерите. На носачите по 15 лева. Бяхме добавили и една кормилна щанга от друга кола да ползва транспорта колегата.За нея 10 лева. Нея я загледах че маншона се вадеше лесно след като я получих.А и много ми беше интересно как ще я направи защото поне според мен си беше направо трагедия във вида в който замина. Ябълката беше лъсната в пефектно състояние всичко стегнато все едно е ново. Слага нови силиконови маншони и носачите бяха пребоядисани. А и от лятото до сега съм на 7-8 хил. и всичко е ОК с носачите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Качествено рециклиране на шарнири в София
Collapse
X
-
Вчера взех носачите. Човека е извадил блтовете от леглата и е нарязал вътрешна резба там. След което е поставил обратно болтовете с новите подложки и е "закапачил" с капачка на която е направена външна резба. След като я е завил с телеподаващото е точкована да не се развие. Това е технологията му. Утре ако не забравя ще пусна снимки как изглежда външно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
lov написа:Лятото пращах до Казънлък. Много експресно обслужване. На другия ден вечерта вече ги праща обратно по куриерите. На носачите по 15 лева. Бяхме добавили и една кормилна щанга от друга кола да ползва транспорта колегата.За нея 10 лева. Нея я загледах че маншона се вадеше лесно след като я получих.А и много ми беше интересно как ще я направи защото поне според мен си беше направо трагедия във вида в който замина. Ябълката беше лъсната в пефектно състояние всичко стегнато все едно е ново. Слага нови силиконови маншони и носачите бяха пребоядисани. А и от лятото до сега съм на 7-8 хил. и всичко е ОК с носачите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар