Здравейте Колеги,Пиша ви след като изчетах темите доста обстойно и се опитах да повтроря същото което беше описано в тях, но все пак искам да се допитам до вас за някой неща тъй като ми изглеждат малко по различни нещатата при Пунтото.Темата която разгледах и използвах е тази: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3432.Прикачвам снимки на това което мисля че е блока с резистори. Проблема е че към него освен конектора има и два кабела които незнам дали да напъна (както казах не съм сигурен дали това е върпосния блок а и мястото е мн неудобно)Ако може посъветвайте ме дали това трябва да демонтирам или при Пунтото нещата седят по друг начин.Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното на 1,2,3та степен Пунто МК2
Collapse
X
-
На пунто 1 съм свалял блока с резистора, намира се на кожуха на вентилатора и самия резистора стърчи вътре където духа перката на вентилатора, има радиатор, за да се охлажда от преминаващия въздух. Разпоява му се от нагряване единия крак. Запоява се с голям поялник и си ти. Това, което си снимал, не е резистора. Ако не се лъжа, на втората ти снимка, отляво на кожуха, долу, е резистора. Мисля беше само напъхан с едно уплътнение, или имаше само едно болтче, не помня, огледай.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Yavor написа:На пунто 1 съм свалял блока с резистора, намира се на кожуха на вентилатора и самия резистора стърчи вътре където духа перката на вентилатора, има радиатор, за да се охлажда от преминаващия въздух. Разпоява му се от нагряване единия крак. Запоява се с голям поялник и си ти. Това, което си снимал, не е резистора. Ако не се лъжа, на втората ти снимка, отляво на кожуха, долу, е резистора. Мисля беше само напъхан с едно уплътнение, или имаше само едно болтче, не помня, огледай.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
egzoti4en написа:Yavor написа:На пунто 1 съм свалял блока с резистора, намира се на кожуха на вентилатора и самия резистора стърчи вътре където духа перката на вентилатора, има радиатор, за да се охлажда от преминаващия въздух. Разпоява му се от нагряване единия крак. Запоява се с голям поялник и си ти. Това, което си снимал, не е резистора. Ако не се лъжа, на втората ти снимка, отляво на кожуха, долу, е резистора. Мисля беше само напъхан с едно уплътнение, или имаше само едно болтче, не помня, огледай.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
marmil написа:Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
egzoti4en написа:marmil написа:Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
marmil написа:egzoti4en написа:marmil написа:Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Всичко е оправено. Усуках термопредпазителя и е запоен със съвсем малко калай. Като през цялото време имаше парченце лед върху предпазителя и върху краченцата. Малко трудно се получи понеже леда много охлаждаше и трудно хвана първоначално, но в крайна сметка мисля че се получи и вече работят степените 1,2,3. Мерси много за помоща златни сте . Темата е вече за ключ. Качвам снимки и на финалния резултат дано на някой му свършат работаFiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар