Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто -Загрява посред зима

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто -Загрява посред зима

    Не знам вече в чудо се виждам с тая кола.Палиш загрява нормално,за 10-15 мин вече е почти до средата и продължава нагоре.Не бях я карал близо година от миналото лято.Карах я с вода, тъй като пак имаше проблеми с температурата.Тогава загряваше една черта над нормалната тоест до 100 градура пускаше се директно втората степен сваляше малко и после пак нагоре.Ходих в един реномиран уж сервиз в Стара Загора.От там почнаха наред датчик за температурата (този долу на радиатора)-без резултат,пробваха перката като дадеш накъсо буксите работят и двете степени на перката,но първата само така принудително можеш да я свържиш.После нов термостат -без резултат ,сваляха и гледаха водната помпа- не я смениха казаха ,че била читава и работила.После запушен радиатор вземах втора ръка от морга пак същата работа-колата загрява и остана гарнитура или глава.Нямах пари и прибрах колата пред нас с един познат я гледахме и забелязахме ,че горната част на радиатора прегрява, а долу е много слабо топло-случайно извадихме тънкият маркуч от казанчето и се оказа ,че е запушен и точно там е проблема.Колата не вдигна повече от 70 градуса цяло лято,даже в най-големите жеги не ми се е пускала перката (ходих до сервиза да им правя рекламация даже щот термостата,който ми сложиха отваря още на 60 градуса)Оттогава не съм карал колата сега обаче пак ми се наложи да я подкарам.Пробема е сходен.Ходих да ми сложат антифриз преди да се застуди и да я погледнат с туй загряване (в друг сервиз)Майстора каза не ти работи първата степен и сменихме реостата,наляхме антифриз обезвъздушихме (при мен е лесно най-високата част ми се пада изпарителя-махам маркуча и ако има въздух излиза) колата е ок не вдига повече от нормалната работна температура,вдигне ли 1-ва степен на перката се включва и охлажда.Обаче колата започна пак да загрява преди няколко дни ,не се включва никаква перка и почти стига червеното.ПУСНА ЛИ ПАРНОТО ДА ДУХА МАКСИМАЛНО КОЛАТА ЗАПОЧВА ДА СЕ ОХЛАЖДА И ТЕМПЕРАТУРАТА ПАДА ДО ОКОЛО 70 ГРАДУСА сигурно термостата затваря тогава.Ей сега гледах пак да не се запушило тънкото маркуче-не е.Радиатора е долу горе еднакво горещ ,но долу пак ми се струва то хладен.Барах всички маркучи дали са горещи,направи ми впечаление ,че има един маркуч (като застанеш пред колата отдясно) на който единият край е в горната част на радиатора ,а другият в долната -отгоре беше горещ и едвам се пипа,а долу съвсем леко топъл даже студен. Не знам вече къде да търся проблема и при кой майстор да ходя в Стара Загора ????

    #2
    нямаш много варианти- гарнитура на главата,общо взето това е

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      нямаш много варианти- гарнитура на главата,общо взето това е
      Стига де не го плаши така, коледа е все пак В системата има въздух, обезвъдушете и търсете от къде смуче. Каза че до сега си я карал с вода и сега си налял антифриз, мога да се обзаложа че е текнала поне от 3-4 места
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Може и водната помпа да е блокирала от тая вода щом е стояла една година с нея...
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          кола

          радиатор
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Нямам много време да пиша,че сега покрай празниците-много работа имам.Така по темата -гарнитура на главата за сега го отписвам като вариант,няма го нито един от признаците-нямам вода в маслото,нямам масло във водата,няма да излизат мехурчета в казанчето за водата докато е студена колата,маркучите не са твърди. За 2-3 дни не съм забелязал нивото на антифриза да е мръднало.Стъклото предното се запотява може би там някъде имам лек теч.Другаде не съм забелязал да е текнала.Оният ден оглеждах по обстойно за течове -направи ми впечатление ,че около водната помпа стои едно такова като запотено,ама не видях да капе някъде от там.Друго което искам да попитам на колко бара трябва да е капачката за Пунто 1.2 75 ,защото моята е 1.4 бара ,а пък четох някъде че трябва да е 0.7 може и да греша. Като че ли се насочвам към 2 неща за момента-водна помпа-да не върти какво трябва и затова да не може да се охлади или радиатора ми нещо да е задръстен. Също някой ако може да ми каже тънкият маркуч ,който е от радиатора до казанчето трябва ли да върти водата след като двигателят е студен.

            Коментар


              #7
              ако е счупено витлото на водната помпа,то няма да можеш да караш и 1км и ще е загряла на макс,освен това парното ще духаСТУДЕНО.ето какво да направиш-палиш с отворена капачка и я оставяш на място,пускаш парното и следиш стрелката на температурата как се движи.интересува ме когато стигне 80-90гр какво се случва-парното духа ли горещо или духа леко затоплен въздух.също при тази работна температура форсирай и виж в казанчето излиза ли антфриза,т.е надува ли.погледни и включват ли се перките.аз например си мисля ,че перките щом не се включват,а са нови датчиците и инсталацията е наред си духнал гарнитура.тези мотори като станат на годинки си духват гарнитурите,просто няма как.иначе е възможно и радиатора да е затлачен,ама чак пък толкова.също така иди зад колата и провери има ли плюене от ауспуха,леко прекъсвана

              Коментар


                #8
                Малко раздвижване по темата.Оният ден пробвах колата на отворена капачка,парното духа топло колата загрява до средата ако я мине леко дори и милиметър се пуска перката и там остава,не надува.Но в момента в който завъртя парното на студено колата започва да загрява перката не се пуска и започва да надува т.е. водата започва да излиза от казанчето.Отзад няма водни пари или капчици. Опитах се да махна маркучето тънкото да видя дали минава вода от там и счупих тръбичката на радиатора-добре че имам резервен. Омръзна ми да се занимавам с нея и тъй като не мога да открия свестен майстор в Стара Загора я продавам.За части или някой ако иска да я прави цената е 1200 лв.Фиат пунто 1.2 75 ,заводски метан Тартарини вписан в големият и малък талон с две бутилки по 5кг с които изминава около 220-230 км градско и 300 извън града.2010 е сменена предницата всичко + нови амортисьори Монрео,от тогава да съм навъртял 20 000км.Купето е запазено няма ръжда ,салона също.4 врати предните с ел.стъкла/Колата има и работещ климатик -това лято му е правена профилактика.Колата мина технически преглед преди 1-2 седмици и има застраховка.Това е общо взето някой ако го интересува нещо нека пита снимки и обява ще кача в купува/продава. МОДЕРИРАНО. Извън темата. Нека модернаторите заключат тематаКлюч.

                Коментар

                Working...
                X