Ясно се вижда че първия е алуминиев а втория ламарирен и с толкова гъсти ламели вентилатора не може да го обдуха и струята да мине през него а го заобикаля. От там и по слабото затопляне.
Тази операция я правих на Брава-та преди миналата зима. Смених оригиналния с Nissens - алуминиев, много по-редки ламели от на оригиналния.Кусур му беше, че до около месец след смяната смърдеше като се загрее самия материал явно. Голям зор е да се намерят качествени уплътниения, да не кажа че на практика няма. Аз ползвах старите + допълнително нови заоблени и теч нямаше. Самата смяна си е мръсна работа, но нищо особенно.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Коментар