Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изтичане на антифриз в краката на шофьора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изтичане на антифриз в краката на шофьора

    Здравейте колеги, вчера реших да изчистя стелките и се натъкнах на поредната неприятна изненда от страна на фиатеца - антифриз под стелките.Според мен той би трябвало да идва от парното, теча сякаш идва някъде непосредственно зад педалите. Количеството което се беше събрало не беше никак малко - 0.5л може би. Преди няколко дни колата загря бързо и започна да дава признаци към прегряване спрях вдигнах капака и видях че марчука на антифриза който загрява дросела се е извадил от разширителния съд и от там е изтекъл доста антифриз, цялата част от страната на ремъците беше омазана.Възмоно ли е този маркуч да се е извадил в следствие на изтичане на антифриз от парното в краката ми с последвало повишено налягане в системата???Как мога да стигна до радиатора на парното, ако някой имам и снимчици ще съм много благодарен
    FIat brava 1.6 16V 1999г.

    #2
    Заповядай:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...54Такова количество няма как да влезе отвън. Или радиаторчето е избушило или гумените пръстенчета които го уплътняват към тръбите.Сваляш и гледаш. Ако пластмасата под тръбите на радиаторчето е пълна с антифриз - трябва да е от него. Ново радиаторче е около 30-40 лв., аз тази седмица ще сменям моето, че е запушено
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Мерсаж за инфото. Мисля направо да се насоча към смяна на радиаторчето и уплътненията.
      FIat brava 1.6 16V 1999г.

      Коментар


        #4
        кола

        Пръво виж ако имаш аербаг централататя е едолу под касетофона и радяторчето да не се намокри
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Аз имам мареа и имам същиа проблем,имам антифриз под стелката на шофъора,дали е от радиаторчето на парното,и ако е то скъпо ли е и колко взимат за смяна
          Xxxx

          Коментар


            #6
            Спомням си на Пунтото колко беше сложен ремонта около 8 часа ми отне, при положение че знаех какво се прави. Иначе под шофьорската седалката освен от радиаторчето няма от къде от другаде да вкара антифриз. О-пръстени има във всеки магазин на Симеон.
            BMW E46 coupe
            Fiat Punto 1.1 LPG - ex

            Коментар


              #7
              Колега, смени ли радиаторчето. Аз минах през тази процедура със същите симптоми, като теб. Притеснявах се, но след като изчетох всичко по темата във форума и предварително се снабдих с нужните материали и инструменти се справих бих казал отлично.Само за по малко от 2 часа вече изпробвах парното на колата с новото радиаторче.Така, че смело! тръгвай и го сменяй, струва си.
              Bravo 1,2 16V

              Коментар


                #8
                Колеги ще ви дам един съвет пък който иска да го слуша, търсете радиатроче втора употреба от ЖТД. Новите не са толкова ефективни.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Слави, голям кор са си старите радиаторчета... Никога не знаеш кога ще ти намокри обувките.Новото, не че има гаранция, ама поне е ново и някак му имам повече доверие...На International Radiators е, утре като го сменям ще гледам да направя някоя снимка какви са им разликите с оригиналното, стига да нямам антифриз и в ушите :DКато го гледам е що-годе грамотно направено, ама ще видим.Кофтито е, че нямам база за сравнение колко топло ще духа, но може да направим някакво замерване с колегите, ако имат интерес
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    Мисля че снимките ще са ти напълно достатъчни за да разбереш каква ще е разликата
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги може ли някои да ме насочи как да си сменя сам радиатора на парното.благодаря
                      Xxxx

                      Коментар


                        #12
                        Ако погледнеш и малко по-нагоре в темата ще видиш ей тези красиви и полезни линкове Ако те притеснява, че в заглавитето пише Браво/Брава, споко, всичко е абсолютно еднакво при Мареа.
                        M5kov написа:
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          И кой е със сменено радиаторче и не умира от студ?! Новото е видимо по-дебело и разстоянието между ламелите е по-малко, следователно по-добре трябва да се затопля въздуха. На практика добре си топли, но представата ми за топло е малко изкривена, понеже знам как топлеше бензиновата Брава и все ми се срува не достатъчно Ето ги разликите (черното е новото):
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Не случйно те помолих за снимки. Ясно се вижда че първия е алуминиев а втория ламарирен и с толкова гъсти ламели вентилатора не може да го обдуха и струята да мине през него а го заобикаля. От там и по слабото затопляне.Ама както се казва "Колко е тя зимата"
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Е да го заобиколи, ама от къде? И новия си има такова дунапренено уплътнение като стария, просто не съм го снимал.Така или иначе, повече не желая да се завирам там :DЯ кажи с какво да накисна стария, че да за махне гняста вътре?
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X