Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отвратително стържене от парното!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отвратително стържене от парното!!!

    Колеги,появи се странно и отвратително скърцане при пуснато парно. С климатроник съм (Lancia Zeta), който освен всичко, на максималните си 28 градуса, успява да направи макс 22. Предполагам, че това е някакво моторче, но кое и дали се ремонтира!? Стърже при въздух от вън и от вътре. при натискане на спирачки, се чува особено силно! Системата е промита, антифриза е хубав, преден радиатор, сменен. Защо не може да стане баня в колата и как да оправя тоя стъргалник?

    #2
    първо мотора трябва да достигне работната си температура,а при теб не може,защото ти е починал термостата,так,че ако ще и на 50гр да включиш,все тая.иначе ,махни си вентилатора и огледай,понякога и боклуци влизат там.успех

    Коментар


      #3
      колега имаш проблем със захващането на моторчето на парното,отвило се е някое болче/винче и опира някъде -това е на база предложение щом като натиснеш спирачки и започва да стърже още повече
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        кола

        За топлото може да еи термостат но той е 15 лв а за шума отвори и виж перката с моторчето може да и ма някое листо или самото моторче да прави проблеммай е като на другите фиати
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          До колкото знам (понеже от 2 седмици я карам тази кола) термостата е сменен. Видимо температурата се държи около 90г. Малко преди 90 по принцип, а в задръстване, малко след 90. Ще пробвам моторчето дали не се е отвило, въпреки, че най много да прецакам нещо, щото хич не мибва в разглобяването

          Коментар


            #6
            Колега свали пластмасата под раменете на чистачките и почисти листата и мизерията тамПунтото на жената беше пълно отпред с листа и стържеше доста
            Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
            Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
            ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
            ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
            ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.

            Коментар


              #7
              flogic написа:
              Колега свали пластмасата под раменете на чистачките и почисти листата и мизерията тамПунтото на жената беше пълно отпред с листа и стържеше доста
              Тази логика не я разбирам. Но щом казваш, че се е оправило...Към автора на темата: Щом не можеш да го разглобиш, то ще е напълно невъзможно да сглобиш. Така че, в сервиз.
              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

              Коментар


                #8
                lhristov написа:
                flogic написа:
                Колега свали пластмасата под раменете на чистачките и почисти листата и мизерията тамПунтото на жената беше пълно отпред с листа и стържеше доста
                Тази логика не я разбирам. Но щом казваш, че се е оправило...Към автора на темата: Щом не можеш да го разглобиш, то ще е напълно невъзможно да сглобиш. Така че, в сервиз.
                Ето я и логиката, просто листата се набиват в витлото на вентилатора и от там се получава стърженето.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Да, така да, но вентилатора не е под карата. И веднъж набит с листа, не би ли трябвало и той да се почисти? Или викаш, с времето ги мачка и издухва.Ба ли го. Вентилатора задира, чистиш мизерия под чистачките...
                  Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                  Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                  Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                  Коментар


                    #10
                    Колега и аз имах такъв проблем само че на ulysse с климатроник. Понеже като всичко в тези коли, така и тази система е усложнена заради размерите на купето. И при мен имаше неприятен звук, духалките духаха много слабо и не можеше да вдигне желаната температура. Та какво направих:1.Свалих решетките от корите на чистачките2. Понеже моята кола няма поленов филтър, и със засмуканото е ясно какво се случва, имаше съвсем малко хвърчащ боклук, но доста кал.3. Усложнението идва от това че при тези коли всичко е по 2 т.е. имаш два вентилатора - по един от всяка страна. Проблема е че са заврени там къде слънце не огрява.4. Виж дали и двата въртят, ако някой не работи, ще трябва намериш причината. За целта:-Ако не работи този от ляво трябва да махнеш панелите под волана, капака на бушоните, за да го видиш корпуса му.- ако е този от дясно - вече трябва да свалиш жабката, за да го достигнеш.След това размърдваш буксите за да не се е откачила някоя, ако така не стане, ги откачаш, за да видиш за окиси, и ако това не помогне ще трябва да свалиш не работещия и да видиш за изхабени четки или да не е изгорял (често се среща като проблем, понеже масово няма поленов филтър и се насъбират боклуци и накрая изгаря защото клеясва)
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #11
                      lhristov написа:
                      Да, така да, но вентилатора не е под карата. И веднъж набит с листа, не би ли трябвало и той да се почисти? Или викаш, с времето ги мачка и издухва.Ба ли го. Вентилатора задира, чистиш мизерия под чистачките...
                      Е ми дай да разглоби цялото табло за едно листо...И да ще си ги издуха.При по стари коли на никой ли не са му излизали боклучета през парното :D По добре да махне мизерията под пластмасата,за да не влизат още...
                      Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
                      Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
                      ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
                      ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
                      ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.

                      Коментар


                        #12
                        При мен на типото ми виеше от лагера на главината дето е вътре в моторчето вероятно от прах и мърсотия мноооого неприятно монотонно виене имаше и бая исъхнали листа вътре та почистих смазах и се оправи а и деиствително под корите на чистачките там дето са и дупките за отводняване се събира доста мизерия така че е хубаво редовно почистване е поне веднъж годишно аз го правя.А относно парното пак на типото беше отишъл термостата на отворено и постоянно си въртеше водата загрява си иначе колата нормално работи си но парното си духа топличко не горещо както трябва да бъде при положение че смених радиаторчето след смяна на термостата вече е баня в колата неможе да се диша.
                        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                        Коментар

                        Working...
                        X