Купих колата преди 6 месеца и някой я е напълнил с вода вместо с антифриз.Аз не знаех естествено и не проверих преди зимата,но вчера замръзна и вдигна доста над 90 градуса.И се започна: единия ми майстор който е в Бургас а аз съм в София,казва палиш я загрява малко гасиш я пускаш налягането от пробката на радиатора и така доста пъти.Другия който е в София вика остави я в събота ще я видим. И след многото палене и гасене източих днес остатъка от каквото има през двата маркуча и я оставих на паркинга. Какво да правя, колата е Браво 1,4 12 клапана. Ако я оставя така да не пукне блока, че при тия минуси да не стане по лошо. Направо съм болен.Между другото забравих да кажа,че парното духа студено дори и при загряла до 90 градуса кола и явно че термостата не отваря щото пипам маркуча който излиза от него и е студен ,та се чудя дали не е замръзнало и радиаторчето на парното. И ми казаха да й сипя спирт дали ще помогне или ще навреди?P.S. Колата е на газ и бензин.На газ не работи изобщо на бензин като вдигне 90-100 градуса и я гася.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата е била с вода и замръзна.Голям проблем.
Collapse
X
-
Виждал съм на една Астра...достатъчно дълго време карана на вода, радиатора в прилично амортизирало състояние и като и сложиха антифриз....като лейка стана след един ден. Имай го в предвид като правиш процедурата УспехФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Тъкмо се бях засилил за бутилка уиски ча разбрах че има лед а то нищо.Наливай антифир и и остави малко, той ще се справи с леда.Никакви топли води.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колата я оправих по следния начин. Първо източих всичката вода от радиатора и от няколко маркуча на системата. После я оставих един ден с откачени маркучи. И днес и налях концентрат около 3 литра после я обезвъздуших от две места: едното е една врътка на маркуча който отива към парното и другото е една пластмасова врътка на радиатора горе. После се оказа че има въздух в изпарителя и него го обезвъздуших като изкарах горния маркуч на изпарителя и си поиграх със стискане на двата дебели маркуча от радиатора. Сега термостата си отваря и колата не загрява като преди.P.S. Забравих да кажа че при обезвъздушаването парното работеше на 4 степен незнам дали е от значение.И сега проблема е , че леко гърми все едно има прекъснат кабел на свещите,но май е от едната свещ, ама нали на фиата са заврени на ма....а си та утре ще търся ключ от някъде и ще ги проверявам. Надявам се да не е кабел,че са чисто нови на 1000 километра.
Коментар
-
eh4ev07 написа:А що за мазохист сменя кабели без да е проверил(сменил) свещи?????........ Ама сега ако след свещите се наложи да смениш и кабел ще ти е за урок....
Коментар
-
asak_koz написа:... И днес и налях концентрат около 3 литра ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:asak_koz написа:... И днес и налях концентрат около 3 литра ...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Най-добре отиди да ти премерят до колко издържа.Най-много да ти вземат левче ако ти вземат за услугата.Което ми напомня,че и аз трябва да премеря Ако е на -80 мисля,че със останалата вода ще имаш добри показатели.Ако е на -60 едва ли се е получила за по-ниските температури.Все пак кажи за колко градуса ти е концентрата и ако пазиш шишето виж какво съотношение дават.Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар