Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата е била с вода и замръзна.Голям проблем.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата е била с вода и замръзна.Голям проблем.

    Купих колата преди 6 месеца и някой я е напълнил с вода вместо с антифриз.Аз не знаех естествено и не проверих преди зимата,но вчера замръзна и вдигна доста над 90 градуса.И се започна: единия ми майстор който е в Бургас а аз съм в София,казва палиш я загрява малко гасиш я пускаш налягането от пробката на радиатора и така доста пъти.Другия който е в София вика остави я в събота ще я видим. И след многото палене и гасене източих днес остатъка от каквото има през двата маркуча и я оставих на паркинга. Какво да правя, колата е Браво 1,4 12 клапана. Ако я оставя така да не пукне блока, че при тия минуси да не стане по лошо. Направо съм болен.Между другото забравих да кажа,че парното духа студено дори и при загряла до 90 градуса кола и явно че термостата не отваря щото пипам маркуча който излиза от него и е студен ,та се чудя дали не е замръзнало и радиаторчето на парното. И ми казаха да й сипя спирт дали ще помогне или ще навреди?P.S. Колата е на газ и бензин.На газ не работи изобщо на бензин като вдигне 90-100 градуса и я гася.

    #2
    Пукна ли се нещо?Как разбра,че е замръзнало?Едва ли е замръзнало чак толкова.Ако не се е пукнало нищо няма проблеми,трябва да размразиш като я оставиш в някакъв гараж.Източваш водата и слагаш антифриза.
    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

    ZFA16000002608488

    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

    Коментар


      #3
      Еми лошото е,че гараж няма а разбрах като видях че в казанчето е лед.Източил съм квото има и мисля утре да налея антифриз и да видим какви са пораженията.

      Коментар


        #4
        кола

        Аз като докарах Пунтото беше с вода и водната помпа замръзна като запалиш и ремъка свири това за сукунди Като е бутнах в гараж и се стопли колата се оправи После смених антифриза и това беще нее имала проблем 8 години Долеи антифриз като начало Ако е пълно извади колкото можеш
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Виждал съм на една Астра...достатъчно дълго време карана на вода, радиатора в прилично амортизирало състояние и като и сложиха антифриз....като лейка стана след един ден. Имай го в предвид като правиш процедурата Успех
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #6
            Наливай антифриз,след това обезвъздушавай.Не мисля че при -3,,-4 градуса си спукал нещо.

            Коментар


              #7
              Тъкмо се бях засилил за бутилка уиски ча разбрах че има лед а то нищо.Наливай антифир и и остави малко, той ще се справи с леда.Никакви топли води.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Колата я оправих по следния начин. Първо източих всичката вода от радиатора и от няколко маркуча на системата. После я оставих един ден с откачени маркучи. И днес и налях концентрат около 3 литра после я обезвъздуших от две места: едното е една врътка на маркуча който отива към парното и другото е една пластмасова врътка на радиатора горе. После се оказа че има въздух в изпарителя и него го обезвъздуших като изкарах горния маркуч на изпарителя и си поиграх със стискане на двата дебели маркуча от радиатора. Сега термостата си отваря и колата не загрява като преди.P.S. Забравих да кажа че при обезвъздушаването парното работеше на 4 степен незнам дали е от значение.И сега проблема е , че леко гърми все едно има прекъснат кабел на свещите,но май е от едната свещ, ама нали на фиата са заврени на ма....а си та утре ще търся ключ от някъде и ще ги проверявам. Надявам се да не е кабел,че са чисто нови на 1000 километра.

                Коментар


                  #9
                  А що за мазохист сменя кабели без да е проверил(сменил) свещи?????........ Ама сега ако след свещите се наложи да смениш и кабел ще ти е за урок....
                  ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                  ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                  Коментар


                    #10
                    eh4ev07 написа:
                    А що за мазохист сменя кабели без да е проверил(сменил) свещи?????........ Ама сега ако след свещите се наложи да смениш и кабел ще ти е за урок....
                    А защо си мислиш,че не съм сменил свещите.Първо смених тях и после смених и кабелите.Свещите са NGK и съм дал 40 лева за тях.А кабелите са Тесла.

                    Коментар


                      #11
                      Малко вероятно е да е свещ щом са на 1000 км и са истинско НЖК ама все пак... премери компресията...
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        asak_koz написа:
                        ... И днес и налях концентрат около 3 литра ...
                        И за колко "минус" е този концентрат? Имай предвид, че не е полезно за охладителната система да има повече концентрат, отколкото трябва. Така се товари водната помпа, охладителната течност протича с по-бавна скорост през системата, което пък влошава охлаждането.
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          #13
                          sok1 написа:
                          asak_koz написа:
                          ... И днес и налях концентрат около 3 литра ...
                          И за колко "минус" е този концентрат? Имай предвид, че не е полезно за охладителната система да има повече концентрат, отколкото трябва. Така се товари водната помпа, охладителната течност протича с по-бавна скорост през системата, което пък влошава охлаждането.
                          Системата събира около 6л. течност, с газ още поне литър, тъй че очаквай отново оферта леда за уискито да е от теб
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Най-добре отиди да ти премерят до колко издържа.Най-много да ти вземат левче ако ти вземат за услугата.Което ми напомня,че и аз трябва да премеря Ако е на -80 мисля,че със останалата вода ще имаш добри показатели.Ако е на -60 едва ли се е получила за по-ниските температури.Все пак кажи за колко градуса ти е концентрата и ако пазиш шишето виж какво съотношение дават.
                            Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                            ZFA16000002608488

                            ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                            Коментар


                              #15
                              Мисля,че е за -60, но все ще трябва да го закарам да премерят на колко градуса е. Мерси за всички отговори който получих.

                              Коментар

                              Working...
                              X