Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно запотяване на стъклата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно запотяване на стъклата?

    Като оставя настрана проблема, че ми е преебана машинката на купето дето отваря клапата, стъклата ми се запотяват много странно. По принцип като ударя долу в жабката, машинката тръгва и неспира да ручи. Но работата е там, че примерно преди 1 час ми се бяха запотили стъклата в колата, когато влезнах в нея. Оставих колата да работи 3-4 минути с пуснато парно, въобще не можа да се изчисти. Имах навсякъде запотяване. Нищо не виждах. Почнах да трия с една кърпа за таблото. Колкото повече трия с нея, толкова повече размацвах запотяването? Викам, че нещо от нея е. Почнах с ръка да трия. Ем се чистеше до някаква степен, ем се размацваше. Накрая си хванах дрехата и почнах да трия с нея, та същата работа. Ем до някаква степен го триеше, ем оставаше пак някакво замъглено-изпотено и не можах да се отърва от това чудо. Предното стъкло се пооправи за 10 минути с парното, но навсякъде другаде беше тъмна индия и нямаше чистене. Дайте решение к’во става и как се оправя това. Аз съм карал като бабичка и съм паркирал като такава.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Виж радиатора на парното,това е антифриз
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      янко написа:
      Виж радиатора на парното,това е антифриз
      Не е задължително, може да е и влага от друго място примерно запешени дренажи който са протекли вътре, и ако в колата се пуши комбинацията става страшна.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Провери поленовия филтър. Ако са се запушили тези дренажи, то насъбралата се вода може да е стигнала до филтъра и да го е намокрила. Преди време, като проверявах клапата, видях, че филтъра се намира на няколко см от пространството, в което се оттича водата от предното стъкло. И ако се запушат, нивото постепенно ще се покачва и ще стигне до филтъра. Имах такъв случай с Голф 3-ката. Пускам топло към стъклото, то още повече се запотява. Като проверих - имаше много листа от дървета, които са запушили дренажите.
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #5
          Колега, къде точно се намират тези дренажи? При мен е същото, водата се събира и не се оттича, ръчках, но не можах да видя къде точно е запушено
          Ползвайте мигачи!
          Sometimes I feel like screaming

          Коментар


            #6
            EasternAlien написа:
            Колега, къде точно се намират тези дренажи? При мен е същото, водата се събира и не се оттича, ръчках, но не можах да видя къде точно е запушено
            Махат се рамената на чистачките и корите под тях, мисля че бяха 3 или 4 дренажа.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              До този радиатор на парното, аз не трябва ли да откача цялото табло? Ау, не. По принцип големият ми радиатор сълзи отпред и ми се губи антифриз. Предполагам, че е заради него. Ако има нещо общо това. Под поленов филтър имаш предвид филтъра на купето? Преди половин година е сменен. Едва стигнах до него и едва го сложих! Под дренажите имаш предвид онези дупки дето се отича водата под предното стъкло. Ами може да са запушени! Гледам, че има шума там и бръмбари умрели, ама не мога да го изчистя. Явно трябва да махам пластмасите, ако става въпрос за тези. Аз отварям и 2-те врати и тези стъкла си остават запотени?! Особено страничните. С парното ги оправям малко предното и задното, но страничните не ебават да се чистят. Трием с една фибро кърпа стара и само размацвам. Егаси запотяването?
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар


                #8
                Мда, днес я свърших тази операция с дренажите, бяха запушени с всякакъв боклук. Една идея по-малко се пОти предното стъкло.Няма да минеш без махане на корите.
                Ползвайте мигачи!
                Sometimes I feel like screaming

                Коментар


                  #9
                  qnkov написа:
                  До този радиатор на парното, аз не трябва ли да откача цялото табло?
                  Не баш цялото. Аз един ден от любопитство пробвах - свалих само "жабката" и се получи достатъчен достъп до радиаторчето.
                  qnkov написа:
                  По принцип големият ми радиатор сълзи отпред и ми се губи антифриз. Предполагам, че е заради него.
                  Не е от него запотяването. Точно вътрешния малък радиатор ако е спукан и тече, тогава има запотяване по предното (и страничните) стъкло, и това запотяване е някак мазно и не изчезва никак лесно, ако пусна топло към стъклото - още повече се запотява, ако пусна студено - остава си така (само като оставя колата на слънце с отворени врати за няколко часа, тогава се изчиства).Махни стелките под краката на двете предни места и виж дали има омазняване на мокета с антифриз.
                  Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                  FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                  Коментар

                  Working...
                  X