Здравейте колеги! Имам следния проблем.... От известно време (откакто сутрините станаха студени) забелязвам, че парното ми не духа така топло като предни години - направо сауна прави като го набичиш на макс . Колата загрява трудно, т.е трябва да се покара 15-20мин за да загрее а като загрее температурата много бързо пада 1,5 чертички под средата. Стои на 90 градуса единствено, ако е в задръстване или се кара на ръчка повечко време (20-30мин) и тогава духа топло парното. Забелязвам че и на място като я форсирам (5000-6000 оборота) колата отново почва да духа топло, но минути след като спра тя отново започва да духа хладно. Имало е случаи в които си духа нормално, но те стават все по-редки.Термостата е сменян последно преди 3г. промиваха ми радиатора на парното преди месец и има антифриз. Чудя се датчик ли е, термостат ли е, радиатор на парното ли е? Ще съм ви много благодарен за съдействие.Поздрави и успешна седмица!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Духа топло когато си поиска - какво да правя?
Collapse
X
-
Re: Духа топло когато си поиска - какво да правя?
coko написа:Здравейте колеги! Имам следния проблем.... От известно време (откакто сутрините станаха студени) забелязвам, че парното ми не духа така топло като предни години - направо сауна прави като го набичиш на макс . Колата загрява трудно, т.е трябва да се покара 15-20мин за да загрее а като загрее температурата много бързо пада 1,5 чертички под средата. Стои на 90 градуса единствено, ако е в задръстване или се кара на ръчка повечко време (20-30мин) и тогава духа топло парното. Забелязвам че и на място като я форсирам (5000-6000 оборота) колата отново почва да духа топло, но минути след като спра тя отново започва да духа хладно. Имало е случаи в които си духа нормално, но те стават все по-редки.Термостата е сменян последно преди 3г. промиваха ми радиатора на парното преди месец и има антифриз. Чудя се датчик ли е, термостат ли е, радиатор на парното ли е? Ще съм ви много благодарен за съдействие.Поздрави и успешна седмица!
-
Аз имам странен проблем. Прочетох доста статии в сайта и не срещнах този проблем. От скоро имам Фиат мултипла, 2000г., 1.6, 103 к.с. С фабричен метан. Когато колата е на място или се движи в градски условия парното работи без грешка. Когато излезем на магистралата или се движи с голяма скорост парното изчезва и започва да духа студено. Понеже пътувам постоянно до София (от Пловдив) и в тази зима не се издържа. Това което заварих купувайки колата е втори изпарител. Оригиналния е развален и са монтирали нов. Първият (оргиналният) се използва само за да показва датчиците на таблото, а вторият е качен много високо и е най-отпред. При дълъг път на магистралата целия изпарител замръзва. Сложен е по високо от резервоара на антифриза. Майстор е почистил втория изпарител, но резултат няма. Това са ми двата проблема и нямам идея дали са свързани или са два отделни проблема.
Коментар
-
И твоите симптоми отиват към термостат, заседнал в отворено положение.Временно решение е другия път, като пътуваш на дълъг път, да сложиш един картон, който да закрива част от радиатора отпред. Би трябвало парното да "дойде". Само внимавай да не прегрееш колата Изпарителите не ги пипай. Замръзват, защото няма какво да ги стопли достатъчно.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
А тук ми идва следващият въпрос. Закарах колата на двама майстори и единия каза, че с метан не се занимава и не разбира, а другият, че няма как да рабере дали е проблема в термостата, защото се занимава само с метанови уредби. Проблема идва от това, че на таблото няма датчик за температурата,т.е. имам само лампа която се включва когато вече е късно да се направи каквото и да е. Някакви предложения как да разбера дали проблема е в термостата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар