Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това пък за какво служи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Това пък за какво служи

    Колеги вижте снимките по долу някой от вас които имат Мареа или Браво,Брава днес докато чистих колата беше хубаво време и съм се навел отпред да почистя фаровете и гледам виси под бронята парче кабел викам си интересно откъде ли се е откъснал поне сега засега всичко работи проследявам го и се оказва че е откъснат от това нещо на снимката дори не знам какво е и каква работа върши но е адски скъпо тая фъшкия влиза в една дупка в кората на перката долу вляво като сте пред колата единия кабел е здрав и си стои там а чудното е че перката се включва изключва работи си търсих да и намеря датчика които е включва никъде не го видях по радиатора знам че на типото ми е долу в дясно но както и да е някой ако има идея тва нещо кво трябва да прави щото цената му в магазина е 70 евро не че ще го купа ще обиколя тези дни моргите и така.Чао и Поздрави
    Прикачени файлове
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Esper написа:
      Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...
      Благодаря за бързия отговор колега Еспер ако не намеря по моргите на прилична цена ще последвам съвета ти и ште дам кабела на късо и така а само още един въпрос .За какво служи първа степен на вентилатора нещо с климатика ли е свързано че тази мареа е по нова от типото няма и с осем години а е толко по сложна и няма никакво място по този мотор къде човек да бръкне да си смени това онова но и конфорта и возията са на съвсем друго ниво от на ТипотоОще веднъж благодаря и приятна вечер
      Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

      Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
      Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

      Коментар


        #4
        Не, не е свързано с климата.Значи концепцията на това охлаждане е следната:При някаква температура, примерно 80 градуса вентилатора на охладителната система се включва на ниски обороти благодарение на това нещо, дето си показал. Ако е изгоряло вент-а не върти и нямаш принудително охлаждане.Като темп достигне 90 градуса (пак примерно) вентилаторът се включва на максимални обороти и този резистор няма значение дали е изгорял или е ОК - просо датчика го байпасва.Често изгаря и доста автомобили работят с принудително охлаждате само на 2 степен.Аз не бих дал толкоз пари за нов особено имайки предвид наближаващият зимен сезон.Добре е да го има но не и на подобна цена!На темпрата съм го заменял навремето с ]товарно съпротивление от термичната защита на ел. автоматичен прекъсвач AT-00... Бачкаше до последно без грижи докато нарязахме темриерата за скраб.Така, че търпи импровизации като най-бързата е просто за закъсиш кабелите, отиващи към това съпротивление.И съответно да ги изолираш
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Колега,цената на резистора който си снимал струва нов 18 лв.Ако колата има клима първата степен се пуска принудителнокогато пуснещ климатика и колата не се движи.

          Коментар


            #6
            Нито заглавието е смислено, нито темата е в правилния раздел... Да не говорим, че в раздела за охлаждане и климатици има важни теми, в които нещата са обяснени надълго и нашироко. Колега автор, след като вече си наясно - оправи си заглавието, моля! Местя темата.

            Коментар


              #7
              stivan_alone написа:
              Esper написа:
              Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...
              ако не намеря по моргите на прилична цена ще последвам съвета ти и ште дам кабела на късо и така
              Недей въобще да търсиш по моргите. Преди време взех такъв резистор на старо и работи едва 2-3 дни и се прецака.От личен опит ще ти дам съвет - купи си нов /неоригинален/ за 20 лв. Аз си купих такъв от АХМ и съм доволен.Пък и в моргите ще ти поискат не по-малко от 10-15 лв, ако не и повече.Майстор ми е казвал, че това свързване на късо не е много подходящо за дълъг период от време, по-скоро е временно решение.
              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

              Коментар


                #8
                light написа:
                Колега,цената на резистора който си снимал струва нов 18 лв.Ако колата има клима първата степен се пуска принудителнокогато пуснещ климатика и колата не се движи.
                Колега мерси за инфото днеска отскочих до една морга наблизо до квартирата и взех няколко нещица включително и тази джаджа изглежда като нова та само ще трябва да е сложа и да видим дали ще работи ако не при цена от 18 лева като се прибера в Бг за празниците няма какво да се чудя.
                Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Нито заглавието е смислено, нито темата е в правилния раздел... Да не говорим, че в раздела за охлаждане и климатици има важни теми, в които нещата са обяснени надълго и нашироко. Колега автор, след като вече си наясно - оправи си заглавието, моля! Местя темата.
                  Ок сори
                  Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                  Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                  Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                  Коментар


                    #10
                    slav4o_p написа:
                    stivan_alone написа:
                    Esper написа:
                    Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...
                    ако не намеря по моргите на прилична цена ще последвам съвета ти и ште дам кабела на късо и така
                    Недей въобще да търсиш по моргите. Преди време взех такъв резистор на старо и работи едва 2-3 дни и се прецака.От личен опит ще ти дам съвет - купи си нов /неоригинален/ за 20 лв. Аз си купих такъв от АХМ и съм доволен.Пък и в моргите ще ти поискат не по-малко от 10-15 лв, ако не и повече.Майстор ми е казвал, че това свързване на късо не е много подходящо за дълъг период от време, по-скоро е временно решение.
                    Няма спор новото е ново а и факт по някои път цените по моргите изпреварват тези в магазините ама на принципа ако мине номера
                    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                    Коментар

                    Working...
                    X