Колеги вижте снимките по долу някой от вас които имат Мареа или Браво,Брава днес докато чистих колата беше хубаво време и съм се навел отпред да почистя фаровете и гледам виси под бронята парче кабел викам си интересно откъде ли се е откъснал поне сега засега всичко работи проследявам го и се оказва че е откъснат от това нещо на снимката дори не знам какво е и каква работа върши но е адски скъпо тая фъшкия влиза в една дупка в кората на перката долу вляво като сте пред колата единия кабел е здрав и си стои там а чудното е че перката се включва изключва работи си търсих да и намеря датчика които е включва никъде не го видях по радиатора знам че на типото ми е долу в дясно но както и да е някой ако има идея тва нещо кво трябва да прави щото цената му в магазина е 70 евро не че ще го купа ще обиколя тези дни моргите и така.Чао и Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това пък за какво служи
Collapse
X
-
Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Esper написа:Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Не, не е свързано с климата.Значи концепцията на това охлаждане е следната:При някаква температура, примерно 80 градуса вентилатора на охладителната система се включва на ниски обороти благодарение на това нещо, дето си показал. Ако е изгоряло вент-а не върти и нямаш принудително охлаждане.Като темп достигне 90 градуса (пак примерно) вентилаторът се включва на максимални обороти и този резистор няма значение дали е изгорял или е ОК - просо датчика го байпасва.Често изгаря и доста автомобили работят с принудително охлаждате само на 2 степен.Аз не бих дал толкоз пари за нов особено имайки предвид наближаващият зимен сезон.Добре е да го има но не и на подобна цена!На темпрата съм го заменял навремето с ]товарно съпротивление от термичната защита на ел. автоматичен прекъсвач AT-00... Бачкаше до последно без грижи докато нарязахме темриерата за скраб.Така, че търпи импровизации като най-бързата е просто за закъсиш кабелите, отиващи към това съпротивление.И съответно да ги изолирашI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
stivan_alone написа:Esper написа:Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
light написа:Колега,цената на резистора който си снимал струва нов 18 лв.Ако колата има клима първата степен се пуска принудителнокогато пуснещ климатика и колата не се движи.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
ogi28b написа:Нито заглавието е смислено, нито темата е в правилния раздел... Да не говорим, че в раздела за охлаждане и климатици има важни теми, в които нещата са обяснени надълго и нашироко. Колега автор, след като вече си наясно - оправи си заглавието, моля! Местя темата.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
slav4o_p написа:stivan_alone написа:Esper написа:Това нещо е резистора, през който работи първата степен на перката за охлаждане на радиатора.В случая или перката ти не работи на 1 степен а само на 2 (маскимални обороти), или и двете ти степени работят с максимален дебит на вент-а.Това второто ще се случи ако свържеш двата кабела дето са влизали в туй нещо накъсо.И ако не ти са дават пари за нов товарен резистор е по-добре е да го направиш това с жиците...Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар