Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик за включване на перките за охлаждане на ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик за включване на перките за охлаждане на ТД100

    Здравейте колеги,интересува ме кой е датчика, който пуска перките за охлаждане на Мареа 1,9тд 100к.с. - на самия термостат има два датчика. Единия знам, че е за температурата която показва уреда на таблото, а другия за какво е - той ли пуска перките? Днес стрелката на Фиатката в града застрашително мина средата и като отворих капака видях, че перката(ите) изобщо не включват. Термостата отваря, радиатора си е горещ, двата бушона по 40А са здрави... ще пусна 12V на самите перки да проверя дали работят, но мен ме съмнява тяхното управление.

    #2
    Провери си реостата на радиатора и подмени двете кабелни обувки на захранването на пеката. Реостата е под тях. Не се се занимавай да пускаш токове няма смисъл.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Напиши номера на рамата, за да разберем точно с кой тип управление са вентилаторите. Единия вид е със самостоятелни една от друга перки и резистор, като при бензинов и едноперков двигател. Другия тип е като при JTD - самите перки са си резистор една на друга, демек - вързани са последователно. В първия случай - колегата е казал кой е най-често срещаният проблем. Във втория - почти винаги проблемът е в датчика на радиатора, горе вляво би трябвало да е, до маркуча. Проблем с датчика може да има и в първия вид охлаждане. След като нямаш конкретен проблем с двигателя - темата няма място в този раздел, затова я местя.

      Коментар


        #4
        Тръгнах да проверявам буксите на реостата и единия кабел ми остана в ръцете - толкова се е окислила кабелната обувка, че се е отчупила. Нататък е ясно... благодаря ви, че ме насочихте къде да търся проблема

        Коментар


          #5
          Bravo_HGT написа:
          Тръгнах да проверявам буксите на реостата и единия кабел ми остана в ръцете - толкова се е окислила кабелната обувка, че се е отчупила. Нататък е ясно... благодаря ви, че ме насочихте къде да търся проблема
          Подмени ЗАДЪЛЖИТЕЛНО И ДВЕТЕ кабелни обувки.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Задължително и двете ще се сменят.Понеже колегата по-горе спомена да проверя инсталацията по номер на рама - как/от къде може да стане това online?

            Коментар


              #7
              Не знам. Аз не го проверявам така.

              Коментар

              Working...
              X