Здравейте колеги,интересува ме кой е датчика, който пуска перките за охлаждане на Мареа 1,9тд 100к.с. - на самия термостат има два датчика. Единия знам, че е за температурата която показва уреда на таблото, а другия за какво е - той ли пуска перките? Днес стрелката на Фиатката в града застрашително мина средата и като отворих капака видях, че перката(ите) изобщо не включват. Термостата отваря, радиатора си е горещ, двата бушона по 40А са здрави... ще пусна 12V на самите перки да проверя дали работят, но мен ме съмнява тяхното управление.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик за включване на перките за охлаждане на ТД100
Collapse
X
-
Провери си реостата на радиатора и подмени двете кабелни обувки на захранването на пеката. Реостата е под тях. Не се се занимавай да пускаш токове няма смисъл.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Напиши номера на рамата, за да разберем точно с кой тип управление са вентилаторите. Единия вид е със самостоятелни една от друга перки и резистор, като при бензинов и едноперков двигател. Другия тип е като при JTD - самите перки са си резистор една на друга, демек - вързани са последователно. В първия случай - колегата е казал кой е най-често срещаният проблем. Във втория - почти винаги проблемът е в датчика на радиатора, горе вляво би трябвало да е, до маркуча. Проблем с датчика може да има и в първия вид охлаждане. След като нямаш конкретен проблем с двигателя - темата няма място в този раздел, затова я местя.
Коментар
-
Bravo_HGT написа:Тръгнах да проверявам буксите на реостата и единия кабел ми остана в ръцете - толкова се е окислила кабелната обувка, че се е отчупила. Нататък е ясно... благодаря ви, че ме насочихте къде да търся проблемаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар