Добре, разбрах, че имам проблем с термата. МОДЕРИРАНООт тук и 4-те термостата пише, че се използват от Fiat bravo като моето. Кой от тези да избера примерно? Чух, че трябва да е Behr, но пък той е по-евтин от другите и това черното ми прилича на някаква пластмаса по него? Проблем ли е термостат като Gates или Facet?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с термостата?
Collapse
X
-
По принцип топло парно имам след 5 минути, но ту показва, че е загряла добре, ту че не е загряла добре след толкова време каране, затова предполагам аз и други, че е термото. Някой път за 15-20 минути каране в смесена обстоновка, или е 2.5 черти, или 3, или 4. По-често под 4.5, а те са 6 малки черти преди средата..Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
qnkov написа:По принцип топло парно имам след 5 минутиqnkov написа:но ту показва, че е загряла добре, ту че не е загряла добре след толкова време каране, затова предполагам аз и други, че е термото. Някой път за 15-20 минути каране в смесена обстоновка, или е 2.5 черти, или 3, или 4. По-често под 4.5, а те са 6 малки черти преди средата.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Току-що направих проверката с маркучите. Аз други маркучи не видях освен тия 2-та дето съм снимал и можех лесно да си ги пипам отгоре. Направих така. Запалих колата за 10 минути и отворих капака и се отправих към тия два маркуча на снимката; Долният маркуч след 3-тата минута започна да стопля и постепенно за 10 минути се стопли добре, а горният въобще не помръдна. Остана си студен. Нямам представа дали горният маркуч е на термостата или долния. То аз на снимката съм надписал кой е останал топъл и кой студен, ако ви обърквам с горен и долен. И след 10 минути температурата на таблото беше такава;Каква ще е диагнозата?Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Оградения в червено маркуч идва от термостата. Него трябва да следиш кога ще загрее, трябва да става топъл когато стрелката стигне 5 чертички преди средата. Ако почне да става топъл веднага термостата ти е блокирал в отворено положеине и колата никога няма да достигне работната температура от 89гр. Съветвам те преди да започнеш да тестваш маркучите да си провериш термодатчиците какво съпротивление дават и да им напръскаш буксите с контактен спрей, датчиците са два единия е на самия термостат, другия е закачен на главата на 4-ти цилиндър. Задължително напръскай със спрей и буксите на таблото, много често от там идва проблема.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV, аз за този маркуч в по-горния пост бях казал, че за 10 минути въобще не беше загрял? Имам и снимки на таблото колко е температурата за 10 минути. Това нормално ли е? Чак след 86 градуса ли трябва да започва да загрява този маркуч? Аз нямам проблем със стигането на стрелката до средата и включването на перката. Работата е там, че някак доста бавно се вдига стрелката за смесено каране, 15-20 минути, едва 3-4 черти. Еми, няма да бързам с нов термостат. Ще видя тия датчици. Този на термостата ли предимно да гледам дето е? Този на цилиндъра каква му е работата.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Този на главата е за таблото, но имам едни съмнения че управлява и перката, ама все не се хващам да го проверя това нещо. иначе маркуча трябва да се затопли леко и изведнъж да стане горещ, ако не става горещ изобщо това значи че термостата ти е блокирал в затворено положение и ще береш ядове.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Фиат Браво 1.6 16в-проблем с термостата
qnkov написа:С малко закъснение. В топлите дни (тези, в които можеше само по фанелка да излезеш сутрин), които минаха, направих 5 снимки. Предимно стрелката за 15 минути по маршрута, който говоря + ПАРНО НА 3, седеше като на снимката. На някой снимки е с 1 черта по-надолу, а преди няколко дни, когато се спусна лек студец, стрелката стигна само до 3-тата черта. Всичко това е + парно, предполагам и заради него не може да вдигне градусите, та как ще е? Термостатче, а?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар