Като е студена кола и запаля вътре при парното все едно тече чешма Преди време слагах газова и нали се реже маркуча за изпарителя та малко потече антифриз но уж го обезвъздушавах При парното няма никакви пробки за въздуха и при двигателя не мога да видя пробвах от маркучите няма ефектИначе температурата си е винаги на средата след като загрее и не мърда Перката на предния радиатор работи винаги Не е ФИАТРедактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тече като чeшма при парното докато е студeна
Collapse
X
-
Еми... имаш теч от някъде. При така зададен въпрос без да е ясно каква е колата какъв отговор очакваш?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Коце, баце, ти така обясняваш, че не съм сигурен схванал ли съм смисъла.Ма не щото ти лошо обясняваш, ами аз съм си тъп.Та, казваш, че като запалиш мотора, чуваш шум, сякаш тече чешма. Теч няма. Шума се чува от радиатора на парното.Ми отговора е - има въздух. Не си обезвъздушил. Търси пробки. И виж нивото на антифриза. Долей над max. Може само да се обезвъздушава това животно. На Типото така като забълбукаше ми казваше, че трябва да долея. Ние си говорехме с Типото.И се сещам, че в неделя се видяхме. Що не каза тогава да погледнем? Бяхме се отбор юнаци.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар