Здравейте колеги.Паднаха температурите навън, паднаха и на фиата. Днес сутринта тръгвам от София рано рано, навън студено и си викам да се стопля. Да ама не колата още незагряла (след 5км градско) нищо необичайно, след това си загрява по-принцип. Спрях пих едно кафе и айде на магистралата и темпераурата падна под минимума, незакъсня и грешката на инжекцията (да спомена, че е 1.4 моно). Спрях, изгасих я, изчаках я да загрее до към 80 и трънах. След 5-10км със 130-140 пак падна по минимума (навън беше около 4-5 градуса). Пак вдигна грешка на инжекцията, пак спрях, пак изчаках, вътре се стопли парното духа топло. Тръгвам и пак същите ядове, НО! Вътре духа топло. след 80км. ядове слизам от магистралата скороста пада и викам сега ще загрее, навън температурата се вдигна, но колата си стой на 70 градуса и неиска да вдигне повече, а вътре си е жега и парното духа топло. Да спомена и че по-принцип карам на газ, но служебно я ползвам на бензин, както е в случая, т.е. всичко това се случи на бензин, превключвах на газ, все тая.Викам си ще е за смяна на термостат, но защо духа горещо от парното? Дайте мнения преди да се засиля към сервиз за смяна на каквото и да е.Да допълня, естествено разхода видимо е по-голям спрямо скалата на таблото, а същия път ме чака наобратно след 2 дни и ако е така пак - влизам в бокса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Студен двигател, горещо парно
Collapse
X
-
ogi28b написа:Е ти не се учудвай, че духа топло. Ако е толкова зле, че да духа не-топло, значи е много зле, наистина. Термостат знаеш ли как се тества? Тествай го и ще разбереш веднага от него ли е, не е ли.Fiat Brava 1.4 12v 80 hp - Sold
Mazda 6 2.0i 16v 141hp - New
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар