Здравейте, колеги! Тука от няколко дена не спира да вали, и по тази причина ми се налага да пускам парното да издухва прозорците, настройвам парното на раздухване и за около 5-10 мин. ми се изпотяват всички прозорци без предното стъкло!Също така, тази вечер като тръгвах от работа забелязах че цялата стелка от шофьорската страна е подгизнала, сетих се да проверя антифриза в казанчето на къде е, беше мръднал малко.. долях му докъдето трябва и се прибрах.Какво мислите, дали е спукан радиатора? Ако някой е запознат как става цялата процедура, с смяна на радиатор на парното нека сподели. Колата е "Fiat - Tempra SW Combi".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на радиатора на парното - Фиат Темпра
Collapse
X
-
Кола
Сигурно се вижда зад жабката в ляво виж от EPER програмата http://eper.fiatforum.com/cgi-bin/na...key=5010200005
-
Да точно по този начин излиза, но към педалите. Схемата от епер е обърната и това се забеляза по маркучите, които са напред.Махни кората в краката на шофьора, после малката кора на радиаторчето и всичко се открива.Като човек минал няколко пъти през това бих казал, че теча идва от кранчето. В крайна сметка намерих оригинално кранче и всичко заспа. Масовите кранчета са ужасни ментета!! Ако все пак е радиатора пиши едно лично че ми се подмята един такъв. Успех!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Да точно по този начин излиза, но към педалите. Схемата от епер е обърната и това се забеляза по маркучите, които са напред.Махни кората в краката на шофьора, после малката кора на радиаторчето и всичко се открива.Като човек минал няколко пъти през това бих казал, че теча идва от кранчето. В крайна сметка намерих оригинално кранче и всичко заспа. Масовите кранчета са ужасни ментета!! Ако все пак е радиатора пиши едно лично че ми се подмята един такъв. Успех!
Коментар
-
Малко раздвижване по темата.. След няколко часа псувни и майни, извадих проклетото кранче. :D Оказа се че в единия край кранчето е спукано, така че единия вариант със смяна на уплътнението и лепене с силикон отпада.. Взех една мека връзка от бойлер, дълга около 10 сантиметра и от двата си края е с резба 16мм. снадих я с двата маркуча и стегнах скобите. Това ще е временно решение докато намеря от къде да купя въпросното "кранче", ходих до Евро 07 във Варна, но там имаха проблем с компютрите. В интернет гледам цените варират от 20 до 25 лева, ако някой има някаква идея от къде мога да си купя, нека да сподели!
Коментар
-
Може да търсиш и втора ръка оригнално. Няма да сгрешиш!!Само му сменяш уплътнението после и си ти.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Здравейте, колеги!Да чукам на дърво, вече втори ден нямам проблеми! :D Проблема се реши, като си купих кранче на "бърт" за 20 лева, което даже не прилягаше плътно към радиатора на парното.. Взех една шкурка и на една гладка повърхност почнах да търкам докато стане равномерно навсякъде, след което нацапах със червен силикон който издържа на 300+ градуса и оставих да изсъхне 1 една вечер.
Коментар
-
Тоя номер съм го правил и пак протича. Ако мръдне малко кранчето се разлепя.Бърт са "най-грозните" кранчета които съществуват, ама то й на пазара други почти няма. Затова и след като протече за 3ти път при мене, си сложих оригианлно 2ра ръка. Дано при тебе не стане така, но все пак имай едно наум.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Тоя номер съм го правил и пак протича. Ако мръдне малко кранчето се разлепя.Бърт са "най-грозните" кранчета които съществуват, ама то й на пазара други почти няма. Затова и след като протече за 3ти път при мене, си сложих оригианлно 2ра ръка. Дано при тебе не стане така, но все пак имай едно наум.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар