Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на радиатора на парното - Фиат Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на радиатора на парното - Фиат Темпра

    Здравейте, колеги! Тука от няколко дена не спира да вали, и по тази причина ми се налага да пускам парното да издухва прозорците, настройвам парното на раздухване и за около 5-10 мин. ми се изпотяват всички прозорци без предното стъкло!Също така, тази вечер като тръгвах от работа забелязах че цялата стелка от шофьорската страна е подгизнала, сетих се да проверя антифриза в казанчето на къде е, беше мръднал малко.. долях му докъдето трябва и се прибрах.Какво мислите, дали е спукан радиатора? Ако някой е запознат как става цялата процедура, с смяна на радиатор на парното нека сподели. Колата е "Fiat - Tempra SW Combi".

    #2
    Кола

    Сигурно се вижда зад жабката в ляво виж от EPER програмата http://eper.fiatforum.com/cgi-bin/na...key=5010200005
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Да точно по този начин излиза, но към педалите. Схемата от епер е обърната и това се забеляза по маркучите, които са напред.Махни кората в краката на шофьора, после малката кора на радиаторчето и всичко се открива.Като човек минал няколко пъти през това бих казал, че теча идва от кранчето. В крайна сметка намерих оригинално кранче и всичко заспа. Масовите кранчета са ужасни ментета!! Ако все пак е радиатора пиши едно лично че ми се подмята един такъв. Успех!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        xctr написа:
        Да точно по този начин излиза, но към педалите. Схемата от епер е обърната и това се забеляза по маркучите, които са напред.Махни кората в краката на шофьора, после малката кора на радиаторчето и всичко се открива.Като човек минал няколко пъти през това бих казал, че теча идва от кранчето. В крайна сметка намерих оригинално кранче и всичко заспа. Масовите кранчета са ужасни ментета!! Ако все пак е радиатора пиши едно лично че ми се подмята един такъв. Успех!
        Здравейте отново! Днеска почивам, и викам да видя за какво става на въпрос. Проблема наистина се оказа в кранчето както каза колегата "xctr", тече от същото място показано на снимката. Снимката не е моя, но гледам колегата на когото е снимката, най-вероятно е сменил уплътнението и е намазал с червен силикон. Струва ли си да правя тая операция, или да ходя да купувам ново кранче което не се знае колко ще издържи, четох някъде че не били качествени? В момента смятам да направя един байпас с мека връзка, за да мога да я карам като сваля кранчето и да ходя с него по магазините.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Малко раздвижване по темата.. След няколко часа псувни и майни, извадих проклетото кранче. :D Оказа се че в единия край кранчето е спукано, така че единия вариант със смяна на уплътнението и лепене с силикон отпада.. Взех една мека връзка от бойлер, дълга около 10 сантиметра и от двата си края е с резба 16мм. снадих я с двата маркуча и стегнах скобите. Това ще е временно решение докато намеря от къде да купя въпросното "кранче", ходих до Евро 07 във Варна, но там имаха проблем с компютрите. В интернет гледам цените варират от 20 до 25 лева, ако някой има някаква идея от къде мога да си купя, нека да сподели!

          Коментар


            #6
            Може да търсиш и втора ръка оригнално. Няма да сгрешиш!!Само му сменяш уплътнението после и си ти.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Здравейте, колеги!Да чукам на дърво, вече втори ден нямам проблеми! :D Проблема се реши, като си купих кранче на "бърт" за 20 лева, което даже не прилягаше плътно към радиатора на парното.. Взех една шкурка и на една гладка повърхност почнах да търкам докато стане равномерно навсякъде, след което нацапах със червен силикон който издържа на 300+ градуса и оставих да изсъхне 1 една вечер.

              Коментар


                #8
                Тоя номер съм го правил и пак протича. Ако мръдне малко кранчето се разлепя.Бърт са "най-грозните" кранчета които съществуват, ама то й на пазара други почти няма. Затова и след като протече за 3ти път при мене, си сложих оригианлно 2ра ръка. Дано при тебе не стане така, но все пак имай едно наум.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  xctr написа:
                  Тоя номер съм го правил и пак протича. Ако мръдне малко кранчето се разлепя.Бърт са "най-грозните" кранчета които съществуват, ама то й на пазара други почти няма. Затова и след като протече за 3ти път при мене, си сложих оригианлно 2ра ръка. Дано при тебе не стане така, но все пак имай едно наум.
                  Благодаря,колега! Ще го имам в предвид.

                  Коментар

                  Working...
                  X