Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16в-запотяване на стъклата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1.6 16в-запотяване на стъклата

    Здравейте колеги.Искам да попитам,дали има друга причина за запотяването на стъклата когато парното работи на топло,освен ако радиатора на парното е спукан.

    #2
    Re: Фиат Браво 1.6 16в

    thenew16v написа:
    Здравейте колеги.Искам да попитам,дали има друга причина за запотяването на стъклата когато парното работи на топло,освен ако радиатора на парното е спукан.
    Може да е клапата за външния въздух ако е останала затворена, но ако изпотеното по стъклото е мазно, значи е антифриз и знаеш от какво е...

    Коментар


      #3
      Провери също дали вентилационната решетка в багажника, в дясната част под стопа, не е покрита или запушена с нещо (някой парцал, някоя торба с инструменти и др.)

      Коментар


        #4
        Re: Фиат Браво 1.6 16в

        todorakiggg написа:
        thenew16v написа:
        Здравейте колеги.Искам да попитам,дали има друга причина за запотяването на стъклата когато парното работи на топло,освен ако радиатора на парното е спукан.
        но ако изпотеното по стъклото е мазно, значи е антифриз и знаеш от какво е...
        Освен това, ако в момента, в който пуснеш парното на топло, доловиш миризма на антифриз, значи пак е от спукано радиаторче на парното. При мен е така и от казанчето изчезва по малко антифриз.
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #5
          Здравейте, колеги.Знам си, че при мен е спукано вътрешното радиаторче на парното, затова се изпотяват стъклата, но все пак реших да проверя поленовия филтър и въздушната клапа.Филтъра е за смяня, станал е черен даже, но беше си сух, изключвам той да е причината.Първо искам да попитам, дали въпросната клапа е тази на снимката?Интересното е, че винаги стои в това положение. Включвах вътрешната рециркулация (бутона до климатика), след това и климатика - клапата винаги си стои в това положение (предполагам че се отваря/затваря от бутона до климатика).Така, както се вижда от снимката, можете ли да кажете клапата в какво положение е - отворена/затворена?
          Прикачени файлове
          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

          Коментар


            #6
            това е клапата, отворена е
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Не е отворена. Това е ’счупено’ положение. Виси като черво. Ако я побутнеш, се люлее. Отворена е когато е хубаво навътре, към купето, и се вижда целия вентилатор. Така, както е в момента, смуче 99% от въздуха в купето, защото няма никакво съпротивление в онази посока. Т.е. съответства много повече на ’затворено’ положение, но не е и затворено. При него - е плътно напред, да уплътни отвора, и вентилаторът не се вижда.Решение - с една клечка я подпираш назад, така че да затвори задния отвор откъм купето.

              Коментар


                #8
                Да, наистина леко се люлее клапата, но не изцяло. Когато я гледах, някой затвори вратата на колата и клапата се разлюля. Пробвах да я поместя напред-назад съвсем леко с пръст, но имаше някакво леко съпротивление, и като знам, че е електрическа, не я напъвах повече. Ще пробвам по начина, описан от Оги.Благодаря!
                Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                Коментар


                  #9
                  Ето снимка на вече отворената клапа.Първоначално пробвах да я побутна назад с ръка, след това с пръчка, но не ставаше, имаше съпротивление.След това дадох на контакт, включих бутона за затваряне на клапата и чух моторчето да работи. Слязох да видя клапата - стоеше си в същото положение.Направих няколко пъти това - нямаше резултат. И точно последния път, в който изключих бутона, за да се отвори клапата, се чу моторчето да работи няколко секунди и при изключен бутон и като слязох, видях, че клапата вече се е отворила. Явно някой път нещо бъгва.
                  Прикачени файлове
                  Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                  FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                  Коментар


                    #10
                    Не я пипай повече. Нека си остане така и ще си спестиш известен брой главоболия.

                    Коментар

                    Working...
                    X