Здравейте колеги.Искам да попитам,дали има друга причина за запотяването на стъклата когато парното работи на топло,освен ако радиатора на парното е спукан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16в-запотяване на стъклата
Collapse
X
-
Re: Фиат Браво 1.6 16в
thenew16v написа:Здравейте колеги.Искам да попитам,дали има друга причина за запотяването на стъклата когато парното работи на топло,освен ако радиатора на парното е спукан.
-
Re: Фиат Браво 1.6 16в
todorakiggg написа:thenew16v написа:Здравейте колеги.Искам да попитам,дали има друга причина за запотяването на стъклата когато парното работи на топло,освен ако радиатора на парното е спукан.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Здравейте, колеги.Знам си, че при мен е спукано вътрешното радиаторче на парното, затова се изпотяват стъклата, но все пак реших да проверя поленовия филтър и въздушната клапа.Филтъра е за смяня, станал е черен даже, но беше си сух, изключвам той да е причината.Първо искам да попитам, дали въпросната клапа е тази на снимката?Интересното е, че винаги стои в това положение. Включвах вътрешната рециркулация (бутона до климатика), след това и климатика - клапата винаги си стои в това положение (предполагам че се отваря/затваря от бутона до климатика).Така, както се вижда от снимката, можете ли да кажете клапата в какво положение е - отворена/затворена?Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Не е отворена. Това е ’счупено’ положение. Виси като черво. Ако я побутнеш, се люлее. Отворена е когато е хубаво навътре, към купето, и се вижда целия вентилатор. Така, както е в момента, смуче 99% от въздуха в купето, защото няма никакво съпротивление в онази посока. Т.е. съответства много повече на ’затворено’ положение, но не е и затворено. При него - е плътно напред, да уплътни отвора, и вентилаторът не се вижда.Решение - с една клечка я подпираш назад, така че да затвори задния отвор откъм купето.
Коментар
-
Да, наистина леко се люлее клапата, но не изцяло. Когато я гледах, някой затвори вратата на колата и клапата се разлюля. Пробвах да я поместя напред-назад съвсем леко с пръст, но имаше някакво леко съпротивление, и като знам, че е електрическа, не я напъвах повече. Ще пробвам по начина, описан от Оги.Благодаря!Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Ето снимка на вече отворената клапа.Първоначално пробвах да я побутна назад с ръка, след това с пръчка, но не ставаше, имаше съпротивление.След това дадох на контакт, включих бутона за затваряне на клапата и чух моторчето да работи. Слязох да видя клапата - стоеше си в същото положение.Направих няколко пъти това - нямаше резултат. И точно последния път, в който изключих бутона, за да се отвори клапата, се чу моторчето да работи няколко секунди и при изключен бутон и като слязох, видях, че клапата вече се е отворила. Явно някой път нещо бъгва.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар