Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат на Фиат Стило, моля за помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    http://www.avtochasti-bulgaria.com/p...85-1.6-100-16V Това е модела само производителя мисля,че беше друг.
    Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

    Коментар


      #17
      Кола

      На термостата термопартончето не се ли вади да го смениш тук от форума видях тази снимка и товаhttp://www.youtube.com/watch?v=OHbKcqTOB2Aи самите датчици ако не работят и тях да ги смениш
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        betuk написа:
        Ми твоя оргиналния къде е ?!На самия него със ситен надпис има написан някакъв номер, неможе да няма написано.Поне ще намериш взаимозаменяем на оргиналния.Естествено че тоя от дизел няма стане, защото дава други стойности/омове/.Но поне има напредък в търсенето, все ще изкочи нещо,дано само го има тук, защото и аз имах проблем с един специфичен термошалтер,който в БГ никъде не фигурира, но го намерих в чужд сайт за скромните 28-29 евро без доставка.И се принудих да го побългаря ,което за моя радост стана,но това ще е до следващия термостат.Дано магазинера познае, да изкарам поне 7-8години,та направо друга кола ще купувам..... :D
        Аз оригинален не съм виждал още като я взех е била с развален и не затваряше,но беше лято и установих проблема като застудя той беше с едно легло за датчик и съм абсолютно сигурен че не е оригинален щом на мен ми стърчат 2 букси.Втория термостат който взех втора ръка изкара 2 месеца той си беше с две легла и големия датчик (16 х 1.5) си беше на него,но беше с едно краче и го оставих да виси защото работеше уж правилно до момента и сега взех трети чисто нов и искам да го закрепя веднъж завинаги,но не намирам никъде правилния датчик?
        Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

        Коментар


          #19
          Re: Кола

          kluchar написа:
          На термостата термопартончето не се ли вади да го смениш тук от форума видях тази снимка и товаhttp://www.youtube.com/watch?v=OHbKcqTOB2Aи самите датчици ако не работят и тях да ги смениш
          Колега този клип го изгледах няколко пъти пред 2-3 дни,но ако се вгледаш червения датчика е с едно краче и явно буксата на човека е правилната за разлика от моята.
          Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

          Коментар


            #20
            Колега купил ли си друг термостат или не? Моля те пиши, за да знам дали си струва да ти давам разяснения дали може цялата циагния да излезе в рамките на 30 лева. Колата е стило 1,6 103 к.с нали?
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #21
              Cokity написа:
              Годината на колата е 11.09.2002 номера на двигателя е 182B60000545555,а на рамата е ZFA19200000149018 наистина не съм компетентен,но смятам,че 182B6.... означава,че двигателя не е опелски.Ако греша поправете ме.Споменах,че не съм компетентен и номерата който колегата ми е написал не ми говорят нищо.Да обобщя.Проблемът ми е,че от колата излизат 2 букси с по два пина,а датчика който пасва е с един пин и въпреки всичко намерих с подходящата резба и крачета,но щом го закача според стрелката колата загрява за 1 мин и включва перката при студени маркучи,а щом го откача и го ползвам само за тапа няма проблем с охлаждането,но оборотите ми се побъркват докато не се затопли колата.
              Нали беше написал 192В30,аз затова помислих,че си с Опел мотор.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                FGRC написа:
                Cokity написа:
                Годината на колата е 11.09.2002 номера на двигателя е 182B60000545555,а на рамата е ZFA19200000149018 наистина не съм компетентен,но смятам,че 182B6.... означава,че двигателя не е опелски.Ако греша поправете ме.Споменах,че не съм компетентен и номерата който колегата ми е написал не ми говорят нищо.Да обобщя.Проблемът ми е,че от колата излизат 2 букси с по два пина,а датчика който пасва е с един пин и въпреки всичко намерих с подходящата резба и крачета,но щом го закача според стрелката колата загрява за 1 мин и включва перката при студени маркучи,а щом го откача и го ползвам само за тапа няма проблем с охлаждането,но оборотите ми се побъркват докато не се затопли колата.
                Нали беше написал 192В30,аз затова помислих,че си с Опел мотор.
                Наистина нямам спомен да съм писал че е 192В30.
                Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                Коментар


                  #23
                  Alex_RT написа:
                  Колега купил ли си друг термостат или не? Моля те пиши, за да знам дали си струва да ти давам разяснения дали може цялата циагния да излезе в рамките на 30 лева. Колата е стило 1,6 103 к.с нали?
                  Да колата е същата.Термостат купих,но датчик с резба 16 х 1.5 и две крачета за бензинов двигател не съм купил защото не мога да намеря.Ако можеш да ми помогнеш със съвет,помагай моля ти се,защото не знам какво да я правя и само пари харча и наливам от празно в пусто.
                  Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                  Коментар


                    #24
                    Колега! Я огледай някъде по главата имаш ли друг датчик който е с един кабел.Ако няма, съмнявам че тоя дето 16 х 1.5 е, да ти показва температурата вътре на таблото.А другия двупинов да е за управлението на инжекциона.Защото в ЕПЕР-а, за твоя модел ,и термостат, ми дава тоя датчик с един пин.И точно той е, да показва температурата на уреда на таблото,защото моя е подобен , и аз го сменях наскоро.http://www.eurocarcare.net/sensors/e...ure-sensor.htm
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #25
                      betuk написа:
                      Колега! Я огледай някъде по главата имаш ли друг датчик който е с един кабел.Ако няма, съмнявам че тоя дето 16 х 1.5 е, да ти показва температурата вътре на таблото.А другия двупинов да е за управлението на инжекциона.Защото в ЕПЕР-а, за твоя модел ,и термостат, ми дава тоя датчик с един пин.И точно той е, да показва температурата на уреда на таблото,защото моя е подобен , и аз го сменях наскоро.http://www.eurocarcare.net/sensors/e...ure-sensor.htm
                      Утре ще огледам,но все пак идва въпроса защо отиват 2 кабела с по два пина към термостата.Вече съм много объркан или аз съм лишен от логика или жабаря.
                      Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                      Коментар


                        #26
                        По това аз, което намирам като информация, твоя термостат е с ОЕМ 46776217 или 46522664 . Датчик потърси от брав0/брава/мареа- 1,6 след 98 г. Не бързай да си изхвърляш термостата ! Същия се монтира на стило/браво/брава/мареа/мултипла/палио/либра/добло и предполагам други модели с мотор 1,6. Преди 98 г се монтират термостати с 2 датчика, на теб такъв няма да ти свърши работа.Ако търсиш вариант можеш да потърсиш примерно от брава такъв датчик и термостат, да отбележа, че трябва да търсиш задължително мотор 1,6 с пластмасов колектор (след 98 г).Има възможност да си ремонтираш твоя термостат, но за целта е необходимо да имаш оригинален термостат, който се развива или да си намериш някой развален (аз намерих такъв от тук за 5 лева). Прилагам линк долу на темата с разяснения. Аз тази гимнастика не съм я правил (понеже моя термостат за сега е изправен), имам го термостата 2-а употреба оригинален, зора е развиването му и намирането на материал- алуминиева плочка за втулка !Заповядай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=540 страница 37(Виж мнението и на Стефанаки на първата страница !)Другото което ми идва на ум е да си направиш една адаптация на Еку мотора след монтирването на датчика .
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #27
                          Alex_RT написа:
                          По това аз, което намирам като информация, твоя термостат е с ОЕМ 46776217 или 46522664 . Датчик потърси от брав0/брава/мареа- 1,6 след 98 г. Не бързай да си изхвърляш термостата ! Същия се монтира на стило/браво/брава/мареа/мултипла/палио/либра/добло и предполагам други модели с мотор 1,6. Преди 98 г се монтират термостати с 2 датчика, на теб такъв няма да ти свърши работа.Ако търсиш вариант можеш да потърсиш примерно от брава такъв датчик и термостат, да отбележа, че трябва да търсиш задължително мотор 1,6 с пластмасов колектор (след 98 г).Има възможност да си ремонтираш твоя термостат, но за целта е необходимо да имаш оригинален термостат, който се развива или да си намериш някой развален (аз намерих такъв от тук за 5 лева). Прилагам линк долу на темата с разяснения. Аз тази гимнастика не съм я правил (понеже моя термостат за сега е изправен), имам го термостата 2-а употреба оригинален, зора е развиването му и намирането на материал- алуминиева плочка за втулка !Заповядай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=540 страница 37(Виж мнението и на Стефанаки на първата страница !)Другото което ми идва на ум е да си направиш една адаптация на Еку мотора след монтирването на датчика .
                          Колега ще ми обясниш ли какво имаш предвид да адаптирам ECU-мотора след монтиране на датчика?Защото може да е вариант,но искам да съм сигурен че съм те разбрал правилно.
                          Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                          Коментар


                            #28
                            Означава да си направиш диагностика на колата и ако има грешки да ги изтриеш. Най-просто казано един вид да се ресетне екуто . При мен, макар, че не съм със стило при откачане на този датчик ми светваше лампичката на таблото която е като инжектор. (не е задължително да имаш проблем, но ако и след смяната на датчика няма промяна диагностиката ако не помогне то поне няма да навреди)
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар


                              #29
                              След дълго ровене из форума намерих следното изказване "След дълго ровичкане достигнах до същите изводи за какво е това гнездо. Констатацията и извода е следния; Италиянците използват унифицирана инсталация за различните модели и модификации и когато нещо не се използва просто е оставено така както е в случая само куплонг. " Възможно ли е питам аз да имам оставена висяща букса за да може да бъде пригодена и на дизелово двигател?
                              Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

                              Коментар


                                #30
                                Не разбирам въпросното изказване изобщо. Не разбирам въпроса и какво общо има с темата дизеловия двигател? Никой нормален и уважаващ себе си инженер няма да конструира дадена машина по такъв начин. Ако има куплунг за нещо, то той има за какво да е монтиран. (ако не работи то някой нещо е "скопил").Никой няма да отделя време и пари за нещо ако то не е необходимо. Термостат имаш вече.Смени си датчика и виж как ще ти е колата и след това пиши. Достатъчно написахме във въпросната тема.Успех
                                Play Golf ,but not drive golf!!!
                                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                                Коментар

                                Working...
                                X