Здравейте,първо искам да се извиня ако има съществуваща тема по моя проблем,но не успях да намеря такава.Та проблема ми е следния когато си взех Стилото 1.6 16 103 к.с термостата беше BEHR (номера не помня) и беше с един термодатчик,но не затваряше втория кръг и съответно колата не успяваше да загрее.Реших да го сменя,но поради липса на средства тогава взех втора употреба пак на BEHR,НО този беше с два термодатчика единия с 2 пина и резба 12 х 1.5,а другия беше с един пин и резба 16 х 1,5,но втория датчик го ползвахме само за тапа на,защото буксите ми са за датчици с по два пина.Преди две седмици докато карах към Габрово по баирите забелязах че стрелката за температура на охладителната течност подмина 90 градуса спрях да видя какво става перката беше включила и не спираше,маркуча на втория кръг беше хладен а стрелката продължаваше смело към червения сектор.Както и да е реших термостата е втора ръка евтиното излиза скъпо и минах 150 км на климатроник 32 градуса и външна температура 29 за да се прибера.И тук започва ъпсурда тръгнах по магазините да си търся нов термостат и съответно намерих,но всички който ми предлагаха бяха с по един термодатчик,а на мен ми стърчат 2 букси с по 2 пина.След дълго ровене намерих в интернет един клип на чешки май беше един пич пак със стило и пак със същия проблем сложи термостат от Марея затвори капака и всичко беше наред,но не и при мен.Намерих същия термостат сложих го сложих си датчика с по малката резба и опрях на камък,защото няма никъде и никой каталог за части не беше чувал за другия датчик с пина и резба 16 х 1.5.Извадих нервите на няколко продавача по магазините и НАЙ-НАКРАЯ един пасна макар,че го даваха за алфи и фиати с дизелови двигатели се принудих да го купя и да пробвам все пак е само датчик за температура и не ми трябвало информацията която подава да е грешна,но след като го сложих стрелката на температурата стигна 90 градуса за 30-40 секунди и закова.Колата работи в продължение на 10 мин същевременно я форсирах да видя перката дали ще се включи и дали ще изключи .През тези 10 мин горния маркуч остана студен перката се включи и си остана работеща.Угасих я махнах обувката на проблемния датчик стрелката си остана на 90 градуса,маркуча се затопли вследствие перката се включи охлади и изключи.Въпроса ми е така ли да я карам със закачен един датчик а другия да го играе само тапа или да търся още един правилно работещ
Грешен раздел -> ПреместенаРедактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
![man that hurts](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/36_2_49.gif)
Коментар