Здравейте,първо искам да се извиня ако има съществуваща тема по моя проблем,но не успях да намеря такава.Та проблема ми е следния когато си взех Стилото 1.6 16 103 к.с термостата беше BEHR (номера не помня) и беше с един термодатчик,но не затваряше втория кръг и съответно колата не успяваше да загрее.Реших да го сменя,но поради липса на средства тогава взех втора употреба пак на BEHR,НО този беше с два термодатчика единия с 2 пина и резба 12 х 1.5,а другия беше с един пин и резба 16 х 1,5,но втория датчик го ползвахме само за тапа на,защото буксите ми са за датчици с по два пина.Преди две седмици докато карах към Габрово по баирите забелязах че стрелката за температура на охладителната течност подмина 90 градуса спрях да видя какво става перката беше включила и не спираше,маркуча на втория кръг беше хладен а стрелката продължаваше смело към червения сектор.Както и да е реших термостата е втора ръка евтиното излиза скъпо и минах 150 км на климатроник 32 градуса и външна температура 29 за да се прибера.И тук започва ъпсурда тръгнах по магазините да си търся нов термостат и съответно намерих,но всички който ми предлагаха бяха с по един термодатчик,а на мен ми стърчат 2 букси с по 2 пина.След дълго ровене намерих в интернет един клип на чешки май беше един пич пак със стило и пак със същия проблем сложи термостат от Марея затвори капака и всичко беше наред,но не и при мен.Намерих същия термостат сложих го сложих си датчика с по малката резба и опрях на камък,защото няма никъде и никой каталог за части не беше чувал за другия датчик с пина и резба 16 х 1.5.Извадих нервите на няколко продавача по магазините и НАЙ-НАКРАЯ един пасна макар,че го даваха за алфи и фиати с дизелови двигатели се принудих да го купя и да пробвам все пак е само датчик за температура и не ми трябвало информацията която подава да е грешна,но след като го сложих стрелката на температурата стигна 90 градуса за 30-40 секунди и закова.Колата работи в продължение на 10 мин същевременно я форсирах да видя перката дали ще се включи и дали ще изключи .През тези 10 мин горния маркуч остана студен перката се включи и си остана работеща.Угасих я махнах обувката на проблемния датчик стрелката си остана на 90 градуса,маркуча се затопли вследствие перката се включи охлади и изключи.Въпроса ми е така ли да я карам със закачен един датчик а другия да го играе само тапа или да търся още един правилно работещ Грешен раздел -> ПреместенаРедактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат на Фиат Стило, моля за помощ
Collapse
X
-
С най-голямо удоволствие бих сложил оригинален,но проблема е там,че според каталозите оригиналния ми е само с един датчик,а от колата излизат 2 букси съответно ми трябва термостат с 2 легла за датчици,а за моя модел едва ли не такъв не съществува.Аз съм абсолютно против побългаряването особено като знам,че може да ми излезе прескъпо след това,но в момента съм в задънена улица и не знам какво да правя.Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Най вероятно си с Опеловия двигател,ако е така термостата ти е 55559595.Ако съм прав системата се обезвъздушава от него.А само пълнителя е 71739800.Все пак коя година ти е колата.Фиатския мисля,че има 2 гнезда за датчици,но не съм сигурен.Ако е така купуваш още един датчик и ставаш с два,но изчакай колеги,които знаят по добре да не те потвеждам напразно.Ако искаш пусни номера на рамата да погледна в епера какво казва.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Най вероятно си с Опеловия двигател,ако е така термостата ти е 55559595.Ако съм прав системата се обезвъздушава от него.А само пълнителя е 71739800.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Годината на колата е 11.09.2002 номера на двигателя е 182B60000545555,а на рамата е ZFA19200000149018 наистина не съм компетентен,но смятам,че 182B6.... означава,че двигателя не е опелски.Ако греша поправете ме.Споменах,че не съм компетентен и номерата който колегата ми е написал не ми говорят нищо.Да обобщя.Проблемът ми е,че от колата излизат 2 букси с по два пина,а датчика който пасва е с един пин и въпреки всичко намерих с подходящата резба и крачета,но щом го закача според стрелката колата загрява за 1 мин и включва перката при студени маркучи,а щом го откача и го ползвам само за тапа няма проблем с охлаждането,но оборотите ми се побъркват докато не се затопли колата.Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Термостата ти е с ОЕ номер 46776217(цена за нов Behr - около 90лв).Този термостат се вгражда също в Fiat Albea, Fiat Brava, Fiat Bravo, Fiat Marea, Fiat Multipla, Fiat Palio, Fiat Siena, Fiat Strada, Lancia Dedra, Lancia Delta и Lancia Lybra с 1,6 двигател конструиран и произвеждан от Fiat Group (Fiat S.p.A.). Няма нищо опелско в него.Датчика то е с ОЕ номер 7588802(цена за нов около 10лв). Монтира се в Алфа, Фиат, Ланча, Лада, Застава ....С тези номера може да отидеш в магазина и да ги продиктуваш на продавачите. Съгласно номерата би трябвало да получиш части, които да могат без проблем да се монтират на твоята кола.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Купих термостата който си посочил,но датчика който ми препоръчваш е с един пин(краче),а буксата която излиза от колата трябва да е с 2 пина.Трябва да представлява това но с резба 16х1.5 http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/pr...%81%D1%82.htmlFiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Това ли е датчика, имам такъв на моя корпус, доколко го хванах,управлява блок релето за подгрева на свещите....http://www.findpart.org/part/fac-73160Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Това е датчика и точно такъв си купих,но го дават за дизелови алфи и фиати и аз сметнах,че информацията която подава е една проста температура на водата и няма да има проблем,но уви ако го закача поддържа обороти докато колата загрее без да са колебливи,но лъже,че е загряла за 1 мин а без него температурата е перфектна,но оборотите ми се движат от 500 до 1200 докато не достигне поне температура от 50 градуса.Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Ми твоя оргиналния къде е ?!На самия него със ситен надпис има написан някакъв номер, неможе да няма написано.Поне ще намериш взаимозаменяем на оргиналния.Естествено че тоя от дизел няма стане, защото дава други стойности/омове/.Но поне има напредък в търсенето, все ще изкочи нещо,дано само го има тук, защото и аз имах проблем с един специфичен термошалтер,който в БГ никъде не фигурира, но го намерих в чужд сайт за скромните 28-29 евро без доставка.И се принудих да го побългаря ,което за моя радост стана,но това ще е до следващия термостат.Дано магазинера познае, да изкарам поне 7-8години,та направо друга кола ще купувам..... :DFiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар