Здравейте колеги , Собственик на едно Пунто 55s 1.1 сравнително отскоро (2-3мес.)И понеже никога не съм сменял този консуматив (антифриза де) , исках да попитам за съвети относно как става това ,(някакъв ред?) и коя марка да избера..(за да не попадна на менте)? ..мисля че точно сега в разгара на есента - е най-актуална темата - и може да бъде полезна на повече хора тук..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За смяна на антифриз...?
Collapse
X
-
Re: За смяна на антифриз...?
casaalmare написа:Здравейте колеги , Собственик на едно Пунто 55s 1.1 сравнително отскоро (2-3мес.)И понеже никога не съм сменял този консуматив (антифриза де) , исках да попитам за съвети относно как става това ,(някакъв ред?) и коя марка да избера..(за да не попадна на менте)? ..мисля че точно сега в разгара на есента - е най-актуална темата - и може да бъде полезна на повече хора тук..
-
Според мен няма нужда от откачане на долния маркуч! Повечето коли, както и моята Брава имат две пробки в ъглите на най-долната част на радиатора. С развиването им се източва целият радиатор. Когато правиш процедурата отвий задължително капачката на разширителният съд - там, където сипваш антифриз.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Според мен няма нужда от откачане на долнияр маркуч! Повечето коли, както и моята Брава имат две пробки в ъглите на най-долната част на радиатора. С развиването им се източва целият радиатор. Когато правиш процедурата отвий задължително капачката на разширителният съд - там, където сипваш антифриз.
Коментар
-
Ако разширителния съд има повече от една тръбичка към него (една дебела и една тънка) това значи, че е само-обезвъздушаваща се. Палиш двигателя и чакаш да загрее на макс при отворена пробка, чакаш да спре да бълбука и затваряш. Възможно е при разширението част от течноста да се излее, това е нормално. Като спре да излиза и се стабилизира нивото, тогава да се затегне капачката!
Коментар
-
casaalmare написа:следобед ще погледна дали има пробки или не.....а иначе не се ли сипва водата/антифриза в една пластмасова тръба близо до раздиатора?разчертана е с МIN и MAX ниво...? (това ли е разширителя)maiden написа:Ако разширителния съд има повече от една тръбичка към него (една дебела и една тънка) това значи, че е само-обезвъздушаваща се. Палиш двигателя и чакаш да загрее на макс при отворена пробка, чакаш да спре да бълбука и затваряш. Възможно е при разширението част от течноста да се излее, това е нормално. Като спре да излиза и се стабилизира нивото, тогава да се затегне капачката!
Коментар
-
При старото Пунто разширителния съд е точно на радиатора - нещо като тръба с разграфени min и max.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
xm..
Petko написа:Задължително парното трябва да е максимално отворено, за да се източи и от там антифриза. Това важи за всички автомобили.Punto 1.1 55S
Коментар
-
антифриз
и трябва да се обезвъздуши парното има един винт пластмасов до вход/изход на парнотоведнага си личи няма парно и който е с газ изпарителя замръзваКойто е с газова трябва да слага малко повече атнифриз.За сега няма много значение процента Вода антифриз но като стане студено -15 си слагайте по концентриран от колкото пише.не винаги е вярно съотношението за 2-3 лв не си заслужава да ви замръзне водната помпа.
Коментар
-
sev написа:maiden написа:Ако разширителния съд има повече от една тръбичка към него (една дебела и една тънка) това значи, че е само-обезвъздушаваща се. Палиш двигателя и чакаш да загрее на макс при отворена пробка, чакаш да спре да бълбука и затваряш. Възможно е при разширението част от течноста да се излее, това е нормално. Като спре да излиза и се стабилизира нивото, тогава да се затегне капачката!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар