Здравейте.Първо да почна с извинение,ако съм объркал раздела,понеже се чудех за кой е по удачна -за този,или за електроника,но този ми се стори по-подходящ.Историята е дълга но ще я съкратя-едно приятелче кара Стило 2.4JTD 16V и откакто го взе, клапата му за топло/студено му правела чалъми и сега реши да я прави.Закара я в един сервиз,където за един месец успяха само да свалят няколко кори и да счупят няколко парчета пластмаса и до там .Официалната им диагноза била,че зъбчатката на клапата или на моторчето била с изядени зъби и затова било така.Също така му казали ,че не подлежи на подмяна моторчето,а само целия кожух със въздуховодите,радиаторчето за парното,моторчетата,радиатора на климата и т.н.Та в момента той си взе колата разфичкана,с нов кожух в багажника и все още неработеща клапа.От тук нататък поемам аз курса и са ми интересни няколко неща,понеже знам ,че доста хора страдат от тоя проблем:-Аджеба,наистина ли не може да се подмени само моторчето примерно,вместо да се сваля целия кожух,щото му били казали,че не можело да се подмени,понеже настройката била трудна?Каква настройка,няма ли някакви крайни изключяватели тая клапа,за да може компа да се ориентира в какво положение е клапата или се разчита само на правилно зацепване между моторчето и клапата?Иска ми се да мине само със смяна на моторчето,понеже доколкото разбрах,щом в кожуха са и двата радиатора,ще трябва да се сваля и климатичния,което хич не ми харесва.Айде водния е лесен поне.Та има ли доза истина в тия приказки от сервиза или да?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с клапата за топло/студено на Stilo
Collapse
X
-
http://italauto-bg.net/forum/viewtop...8&t=4683Ето ти две четива за лека нощ, мисля че ще са ти доста интересни и са по твоя въпрос. пп Дано Модовете не ме бастисат за двата линка, създадени са о т хора обичащи марката но просто са на друго място а не тук.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря Одеве бях при колата,че снощи стана късно и не смогнах.Равносметката е ,че в сервиза са свалили моторчето и отдолу се вижда счупената ос на клапата-дали е счупена преди това или те са я скинали-no one knows .Като цяло имам някаква надежда за оправия,понеже не се е счупила наравно а малко надстърча и има 2 дупки към краищата,та мисля да сделам някакви шишчета (примерно джамджийски пирончета) и да изпиля една шпилка с профила на отвора в щангичката и да разпробия и нея и да ги залепя заедно с поксипол или нещо секундно + една зегерка да не се вади.По подобен начин на моята каручка си оправих лостчето на мигача преди бая време и още държи.Като ми докара аверчето моторчето с щангичката ще дерзая и ще споделя резултата
Коментар
-
От днес и аз съм със същия проблем. Свалих моторчето сравнително лесно, но не обърнах внимание коя букса съм извадил и сега има две които стават на моторчето и на двете работи. Едната е черна а другата кафяво-бежава. Ако някои знае или ако може да види на неговата кола кой цвят е да сподели :D .При мен проблема се вижда на снимката и ще го преправя по някакъв начин тия дни, за сега съм закрепил клапата на студен въздух със силикон да не мърда.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар