Здравейте.Първо да почна с извинение,ако съм объркал раздела,понеже се чудех за кой е по удачна -за този,или за електроника,но този ми се стори по-подходящ.Историята е дълга но ще я съкратя-едно приятелче кара Стило 2.4JTD 16V и откакто го взе, клапата му за топло/студено му правела чалъми и сега реши да я прави.Закара я в един сервиз,където за един месец успяха само да свалят няколко кори и да счупят няколко парчета пластмаса и до там
.Официалната им диагноза била,че зъбчатката на клапата или на моторчето била с изядени зъби и затова било така.Също така му казали ,че не подлежи на подмяна моторчето,а само целия кожух със въздуховодите,радиаторчето за парното,моторчетата,радиатора на климата и т.н.Та в момента той си взе колата разфичкана,с нов кожух в багажника и все още неработеща клапа.От тук нататък поемам аз курса и са ми интересни няколко неща,понеже знам ,че доста хора страдат от тоя проблем:-Аджеба,наистина ли не може да се подмени само моторчето примерно,вместо да се сваля целия кожух,щото му били казали,че не можело да се подмени,понеже настройката била трудна?Каква настройка,няма ли някакви крайни изключяватели тая клапа,за да може компа да се ориентира в какво положение е клапата или се разчита само на правилно зацепване между моторчето и клапата?Иска ми се да мине само със смяна на моторчето,понеже доколкото разбрах,щом в кожуха са и двата радиатора,ще трябва да се сваля и климатичния,което хич не ми харесва.Айде водния е лесен поне.Та има ли доза истина в тия приказки от сервиза или да?

Коментар