Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с пунто гт загрява адски много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с пунто гт загрява адски много

    здравейте колеги от скоро фиата започна да загрява жестоко и не иска да включи перката смених датчика на радиатора но без резултат пак същата работа стрелката отива почти в червено възможно ли е да е от термостата също така дадох на късо жиците на реостата и пак не иска и скоро време май ще ражда и като напъвам със 150 160 стрелката полудява да загрява вместо да охлажда тq загрява помагате и споделете от какво загрява така душмански мерси предварително
    FIAT,LANCIA,ALFA ROMEO

    #2
    Развалена перка?

    Коментар


      #3
      мисля че не е от нея защото сега съм я направил към акумулатора и си работи
      FIAT,LANCIA,ALFA ROMEO

      Коментар


        #4
        Бушон провери ли?

        Коментар


          #5
          Със 150/160 не му трябва перка. По-скоро термостат или водна помпа.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            аз съм за водна помпа... пипни маркуча - горния от двигателя към радиатора - ако при загряла кола - 90 градуса - е топъл, горещ - значи не е термостата...
            Fiat Punto 1.1-Синята птица
            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

            Коментар


              #7
              Аз бих добавил и прилично затлачен радиатор
              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
              EX.Fiar Ritmo 105TC

              Коментар


                #8
                И към трите горни предположения просто бих добавил и въздух в системата
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Колегата, няма какво да му мисли. Пълна ревизия на цялата охладителна система, за да не боли глава и да има после пълна ревизия на двг.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Колега, виж първо дали циркулира правилно системата, като начина за проверка е следният:първо караш някъде извън градско, за предпочитане на нанагорнище, тогава най се товари двигателя,в момента както подмине средата на скалата,и стигне до средата между средната и червената зона, спираш без да гасиш мотора, и проверяваш двата дебели мъркуча на радиатора.Ако са почти еднакво горещи, търсиш проблема в радиатора/запушване/,но ако има разлика, тогава търсиш проблем в термостата, но преди това виж дали нямаш въздух в системата.Ако имаш въздух, то причините са няколко ,теч на антифриз от системата, или надуване на главата, както и не добре работеща капачка на разширителен съд/казанче/. :D
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #11
                      Той докато прави експерименти ще скапе мотора.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        колеги изкормих термостата и колата пак загрява обезвъздушил съм я й съм и налял вода без антифриз e остана да видя капачката на разширителния съд някой знае ли дали става от друго пунто и евентуално дали не е станало най лошото да е със издухана гарнитура на главата но мисля че нее щото като е студена и я запаля и махна капачката на разширителя не надува като си включа перката с копчето охлажда си нормално има някаква нечиста сила ще ви държа в течение за проблема със загряването поздрави.
                        FIAT,LANCIA,ALFA ROMEO

                        Коментар


                          #13
                          А огледал ли си цялата инсталация за прекъснат кабел, за повреден реостат, за неработещо реле, бушоните проверил ли си ги, има два бушона, малък и силов. Щом перката работи и охлажда като е дадена на късо търси проблема в инсталацията. Това пунто с колко термодатчика е?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            vaskowrc написа:
                            колеги изкормих термостата и колата пак загрява обезвъздушил съм я й съм и налял вода без антифриз e остана да видя капачката на разширителния съд някой знае ли дали става от друго пунто и евентуално дали не е станало най лошото да е със издухана гарнитура на главата но мисля че нее щото като е студена и я запаля и махна капачката на разширителя не надува като си включа перката с копчето охлажда си нормално има някаква нечиста сила ще ви държа в течение за проблема със загряването поздрави.
                            Колега, разгледай мойте постове в раздела:-Термостат - диагностика, проблеми, решения, наскоро описах случая при мен,именно загравяне в нанагорнище,и в по -викоки обороти на режима на двигателя.Кво ли не праих,то не бе промивка на радиатора, смених капачка на разширително казанче, дори датчика на главата,който показва температура на таблото.Разгледай материяла който съм качил,там съм обяснил нагледно, добре че последния майстор ми светна ,къде бъркам.Без малко щях да свалям главата на мотора :D ,но се оказа пустия термостат виновен.Между другото, ако ти надува главата,то трябва през 20-30 км да ти изхвърля водата,просто няма начин така да я караш.При условие че не губиш течност , както и да я изхвърля през тия км,дето споменах,сто процента е термостат.......
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              #15
                              betuk написа:
                              vaskowrc написа:
                              колеги изкормих термостата и колата пак загрява обезвъздушил съм я й съм и налял вода без антифриз e остана да видя капачката на разширителния съд някой знае ли дали става от друго пунто и евентуално дали не е станало най лошото да е със издухана гарнитура на главата но мисля че нее щото като е студена и я запаля и махна капачката на разширителя не надува като си включа перката с копчето охлажда си нормално има някаква нечиста сила ще ви държа в течение за проблема със загряването поздрави.
                              Колега, разгледай мойте постове в раздела:-Термостат - диагностика, проблеми, решения, наскоро описах случая при мен,именно загравяне в нанагорнище,и в по -викоки обороти на режима на двигателя.Кво ли не праих,то не бе промивка на радиатора, смених капачка на разширително казанче, дори датчика на главата,който показва температура на таблото.Разгледай материяла който съм качил,там съм обяснил нагледно, добре че последния майстор ми светна ,къде бъркам.Без малко щях да свалям главата на мотора :D ,но се оказа пустия термостат виновен.Между другото, ако ти надува главата,то трябва през 20-30 км да ти изхвърля водата,просто няма начин така да я караш.При условие че не губиш течност , както и да я изхвърля през тия км,дето споменах,сто процента е термостат.......

                              Коментар

                              Working...
                              X