Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк1 1.2 загрява повече от колкото трябва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто мк1 1.2 загрява повече от колкото трябва

    Загрява ми колата като се изкачвам на баир например махнах вътрешностите на термостата и пак загрява Иначе перката се включва на 2 те степени.обезвъздушил съм водната помпа съм е сменял преди сигурно 2-3 години
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    Опипай радиатора, вероятно е запушен отвътре, а може и отвън
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Кола

      Уж го чистих преди време излизаше чиста вода ама знаели някой
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        няма какво да излезе друго, котления камък с вода няма да го смъкнеш, с нищо няма да успееш. Чел съм за ентусиасти с някаква киселина го киснеха и падаше камъка ама шанса да текне е 99%. Затова и ти казах да го опипаш. http://pakumba.snimka.bg/automobiles...9.24434503.big
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Кола

          Така на брата бяха казали с некви препарати и после смени радяторчето на парното колата е карам всеки ден и ще ми трябва повече време да го чистя утре ще видим какво ще станеИма и една дупка на питата ама не тече от там вече 2 години го карам така Преди бяхме на замръзване на 1/4 от деленията сега пък много високоиначе парно има да те изгори и ма и газова и пак не помага в топлото
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Смени си радиатора на двигателя.

            Коментар


              #7
              кола

              Там е работат че нов е скъп 300 а втора употреба няма
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                и все пак това не е единствената възможност за виновник за проблема. Може да има запушване другаде, водна помпа и още много неща.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Аз съм със същата кола и същият двигател. 1.2 75коня с климатик. Сменен термостат помпата дори и на обороти си хвърля достатъчно течност в казанчето на 1/4 от деленията за температурата се отваря термостата (застопорява се стрелката там за известно време) после почва да загрява и дори за пусна перката от копче (през релето на перката) колата продължава да загрява. Ако съм извънградско, горе долу успявам да я удържа да не прегрее, но в града е ужас. Пробвах да отпуша радиатора с течност да отпушване, но без резултат! За цената на нов радиатор - 390лв редовна Намерих го и за 290лв де, но пак си е цифра. Сега мисля да го свалям и да се опитам да го чиста извън системата на колата (да не прецакам радиаторчето на парното). П.П. забелязах, че като загрее, перката не изкарва толкова горещ въздух от радиатора, колкото би трябвало.Явно е частично запушване на някой от тръбичките и перката не успява да охлади течността в радиатора
                  Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                  Коментар


                    #10
                    това ли е скъпия радиатор:

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Това е когато е с климатики го няма и втора употреба
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Това е когато е с климатики го няма и втора употреба
                        има го за около 200 от ония BNR190 лв. - размер 780/270/23http://www.avto.bim.bg/Voden-radiator-BN1795FT-razmer-780-270-23-za-FIAT-PUNTO-ot-1994-do-2000_p31104m135.html 350 BN1797FT размер 760/270/18http://www.ngrbg.com/node/14530216 лв. е само.
                        WWW написа:
                        Aвторадиатор - воден (продуктът е наличен)Цена Цена: 216.00BGNКаталожен номер BN1797FTРазмер 760/270/18Двигател Код на двигателя 176B4000Скорости ръчниКлиматик даГодина на производствоот 1993до 1999Радиаторът е подходящ заавтомобили FIATмодел PUNTO I 93-99двигател 60 1.2I NISSENS: 61797 AVA: FT2149 VALEO: 731975 NRF: 53202 OE: 71736186/7760959 BEHR: 8MK376708-741
                        твоя кой е?

                        Коментар


                          #13
                          И моето Пунто загряваше до червено, но след изчистването на радиатора с препарат за джанти в автомивка проблемът се реши.
                          Punto 1.2 75Hp 1997

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            И аз да го изчистя ама има една дупка отпред на питата и седи вече 3 години да не вземе да потече от там
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              внимавайте,както писах в горната тема тези мотори не държат на прегряване и духат лесно гарнитури,а и са вече на години

                              Коментар

                              Working...
                              X