Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвместимост на перки Мареа 1.8 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвместимост на перки Мареа 1.8 бензин

    От няколко дни, при включване на климатика започна едно тракане при двигателя. Вчера видях и от какво е - разбит лагер на моторчето на перката. Поръчах си втора употреба. Пристигна и... Захващането е същото. Моторчетата са еднакви. Но перката, която получих заедно с кожуха, е с 4 cm по-малко Ф. Мислих дали да не направя присаждане на старата перка, но се вижда, че моята е по-стар тип и е с гайка, а новата е с осигуряваща скоба. Дали да се опитвам изобщо да слагам тази перка? Не ме притеснява толкова обдухването, колкото площта при невключен вентилатор. Защото старото моторче толкова тракаше, че е очевидно, че не е могло да обдухва. Новото направо ще излети. Но се опасявам да не предизвикам проблем, заради самия отвор, който ще е по-малък.

    #2
    Сложих получената перка. Съдейки по резултата - няма никакъв проблем. Започна да държи стрелката на температурата там, където беше преди започването на проблемите със старата перка. Включвах климатика и на +35 градуса външна температура, всичко изглежда наред.

    Коментар


      #3
      При такива проблеми - качвай по една снимка - ще получиш добри съвети !

      Коментар


        #4
        Сега виждам темата но разликата не няма а лагера на старата перка се подменя, цената му по спомен беше нещо от рода на 4-5лв.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Първоначално идеята ми беше да ремонтирам моторчето. Но след разглобяване видях два сериозни проблема: 1. Оста на ротора е сериозно износена - има голям луфт между лагера и оста. Не е възможно набиване на втулка или поставяне на лагер с по-малко вътрешно Ф, защото резбата пречи. Пък не съм почитател на калайдисването или лепенето, особено на такива места.2. Колекторът е силно износен. Вероятно дълго време моторчето е работило с луфт, защото сечението на износването е неправилно - няма типичното вкопаване на четките, а е нещо елипсовидно. При престъргване, най вероятният резултат би бил отлепване на ламела.Диагнозата беше "exitus letalis", така да се каже .

          Коментар

          Working...
          X