Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на воден радиатор Фиат Браво ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на воден радиатор Фиат Браво ХГТ

    Добър вечер!Мисля да си сваля и промия водния радиатор. Колата ми загрява в града, при включена перка не може да се изстуди, трябва да включа и партното на 4-та степен, за да забие стрелката на температурата в средата. Термостатът ми си отваря, колата е обезвъздушена добре, перката включва, няма масло в антифриза / антифриз в маслото ( не е "боза"), така че изключвам гарнитура. Преди време като свалях предната броня видях, че по радиатора има пеперуди, пчели и малки камъчета. Не знам дали е запушен, защото тъкмо прочетох, че трябва да се пипне в различни зони, за да се установи това (мисля след малко да сляза пред блока и да оставя да загрее, въпреки, че е 12 през ноща :Д). Прочетох, че първо се сваля перката, след това се отвиват болчетата от горната страна на радиатора, а отдолу е на тампони. Правилно ли съм разбрал? Другото, което искам да попитам е дали е свързан с климатичната система и ще ми изтече ли антифриза? (Може и да е глупав въпросът, но не съм наясно.)П.С. Как да го промия? Мислех си за киснене в "Калгон" и разни други препарати и пароструйка отвън?
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    Резултати от теста: Покарах колата около блока, 1-ва, 2-ра, 1-ва, -2ра и загря до 3 чертички след средата. Слязох и опипах радиатора с ръка. Прикачвам снимка на радиатор (не е моят) и съм сложил кръгчета с обяснение.(http://prikachi.com/images/298/6384298v.jpg)
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    Коментар


      #3
      Запушен ти е радиатора. С промиване отвътре силно ме съмнява да се оправи. Смяна с нов или пък втора употреба ама свален от кола без проблеми със загряване.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #4
        С препарати има голяма вероятност да протече като лейка, имай го в предвид Пробвай с маркуча дали ще излезе нещо, ама по-скоро с паро/водоструйка.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          нов воден радиатор ти е около 120 лв.свалянети и качването е за 2 часа от неопитен човек и за 45 минути от опитен сменяй радиатора ако искаш да караш кола без проблеми.

          Коментар


            #6
            Не знам дали е от значение, но когато карам извънграда с 90-100 стрелката пада 1-2 чартички под средата. Мисля да направя промивка, ако не стане отивам до моргата и си взимма оригинален радиатор.
            Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

            Коментар


              #7
              Само моля те да ми обясниш как ще разбереш дали не е спукан или не е запушен, с надуване и пълнене няма да стане.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                За този от моргата ли говориш? В моргата в града ми си ги маркират нещата, ако не ти пасне или нещо е повредено им го връщаш, а те ти връщат парите. Не че нещо, но каквото съм взел от там, досега не ми правило проблем и винаги ако не е за моята кола или не пасва ми връщат парите.
                Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                Коментар


                  #9
                  Не бързай да взимаш нов (втора ръка) радиатор. Ако не помогне промивката, вземи нова капачка за разширителния съд. Аз имах подобен проблем и след като смених капачката всичко си дойде на мястото.
                  FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                  LPG System BRC Just

                  Коментар


                    #10
                    Май си и за термостат
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      янко написа:
                      Май си и за термостат
                      +1
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        HLX написа:
                        Не бързай да взимаш нов (втора ръка) радиатор. Ако не помогне промивката, вземи нова капачка за разширителния съд. Аз имах подобен проблем и след като смених капачка...
                        Имам 2 капачки - синя и черна. На едната пише 1,2 бара а на другата 1 бар. Мисля, че в момента съм с тази, на която пише 1,2 бара.Бтв, температурата ми пада, когато изключвам от скорост в отсечки на надолнище, дълги 1-2-3 км. Иначе ако карам с постоянна скорост 90-100 км (принципно винаги карам с 90, че да икономисам малко газ) стрелката си стои точно по средата.
                        Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                        Коментар


                          #13
                          / Колега, Бтв-то е интересна телевизия, но за две поредни мнения през 3 минути може да използваш "Редактирай", а не да пускаш ново за всяко нещо, което се сетиш да ни кажеш. Често го правиш и в другите си теми, а така темата набъбва излишно. Освен ако няма конкретна причина да са отделни, като например прикачване на снимки с обяснения или нещо друго такова, или пък е минало повече време между двете. Събирам ги в едно. А също и като триеш от цитираните - гледай какво триеш, защото виж какво се е получило: цитираш нещо, то свършва някъде, започва твоето мнение без да свършва цитатът... оправям и това.
                          янко написа:
                          Май си и за термостат
                          Бих казал само за термостат. Но не пречи и промивката на радиатора. Тя може само да помогне. А течността в казанчето видимо бистра ли е и цветът и ясен и син ли е? Не знам дали може така да се запуши радиатор, че да влияе толкова на охлаждането, и същевременно да няма видими признаци в казанчето. "Видими" = ръждива, мътна течност, непрозрачна.Капачката трябва да е с работно налягане 1 бар, особено щом има проблеми по системата и течността се нагорещява над нормалното. Рискуваш да "цъфнеш". Местя темата.

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            / Колега, Бтв-то е интересна телевизия, но за две поредни мнения през 3 минути може да използваш "Редактирай", а не да пускаш ново за всяко нещо, което се сетиш да ни кажеш. Често го правиш и в другите си теми, а така темата набъбва излишно. Освен ако няма конкретна причина да са отделни, като например прикачване на снимки с обяснения или нещо друго такова, или пък е минало повече време между двете. Събирам ги в едно. А също и като триеш от цитираните - гледай какво триеш, защото виж какво се е получило: цитираш нещо, то свършва някъде, започва твоето мнение без да свършва цитатът... оправям и това.
                            янко написа:
                            Май си и за термостат
                            Бих казал само за термостат. Но не пречи и промивката на радиатора. Тя може само да помогне. А течността в казанчето видимо бистра ли е и цветът и ясен и син ли е? Не знам дали може така да се запуши радиатор, че да влияе толкова на охлаждането, и същевременно да няма видими признаци в казанчето. "Видими" = ръждива, мътна течност, непрозрачна.Капачката трябва да е с работно налягане 1 бар, особено щом има проблеми по системата и течността се нагорещява над нормалното. Рискуваш да "цъфнеш". Местя темата.
                            Източвал съм 2-3 пъти охладителната течност (вода + концентрат), заради "обслужване" на изпарителя/смяна на маркуч/правилно обезвъдушаване. Повечето пъти водата беше точно ръждива с кафеникав цвят.
                            Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                            Коментар


                              #15
                              Моля те да споделиш за колко лв. ще закупиш оригиналния радиатор от моргата!

                              Коментар

                              Working...
                              X