Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвместимост на воден радиатор (Пунто)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Съвместимост на воден радиатор (Пунто)?

    Колеги,имам същото Пунто 1,2 75 коня с клима със същите проблеми.И при мене се оказа радиатора,явно на този модел им е слабост.Смених всичко за каквото се сетих помпа.термостат,датчици,релета накрая издуха и гарнитурата на главата от прегряване.Накрая остана само радиатора ,обиколих навсякъде под 400лв няма. Така или иначе го бях прежалил купих си една киселина КИСЛОЛ за 1 лв. ,свалих радиатора промих го с него и всичко се оправи .Вече 3 та година няма ядове .

    Коментар


      #17
      Кола

      Намерих за 185 лв нов в Пловдив с доставка до Софиястава и от Пунто Мк2 с климатик от долу има и други дупки за захващане само за 88 лвКато казанчето е от страни не от горе
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Да събудя малко темата си.Все още съм на същото положени, но може би защото беше студено до сега а и я карах малко колата, оставих нещата за по-топлите дни.Днес минах през моя майстор и замерихме какъв ток дърпа перката на радиатора.1-ва степен е 10А ...2-ра степен беше лудницата... ту падаше до 0, то скачаше до 20А .... нещо такова - Като се включи втора степен и чувам, че релето залепва и отлепва много бързо, което и обяснява това играене на тока (на чертаната от мен диаграма) :DПробвах в 1 ново реле и 2 от автоморга - същата работа.Колко е нормално да дърпа една перка на 2-ра степен, за да знам дали да търся друга?Мога ли да присъдя перка от пунто с друг тип радиатор, че моята е от по-трудно намиращите се? ... Т.е. да взема само перка и да я монтирам в корубата на моята си?
        Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

        Коментар


          #19
          Да си отговоря сам....Перката се оказа здрава. Блока с релетата (този до акумулатора) се оказа проблемния - вътре до колкото разбрах е на пътечки и те се скапвали... взех от една морга същия блок от същото пунто и проблема със втората степен е решен! Вече си имам 1-ва степен, 2-ра степен и т.н. ... всичко е на 6+ П.П.Смених и радиатора - вече не загрява.
          Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

          Коментар

          Working...
          X