Здравейте, перката на радиатора не върти.Видяха я двама "майстори". Първия си беше баш майстор. От 9 до 14 часа успя да намери само термодатчика, след като му казах къде е, той отвърна "а да, айде дай на контакт". Втория си разбираше човека, но нямаше време, а и си призна, че няма опит с този модел.Та въпроса ми е на Първа степен е изгоряло съпротивлението. Но не включва и на втора.От този датчик отива към компа и той праща сигнал на реле, което задейства перката, нали?Работи ли перката въобще, ако е изгоряло съпротивление на първа степен?Как да проверя дали проблема е в компа или в кабела от страната на компа и перката ?Релето работи. Датчика праща сигнал.Компа си взима температурата, но оттам НЕ задейства релето когато трябва.В момента карам без перка. Всъщност този проблем го забелязах на градско каране (София, Видин, Враца). На дълго стрелката седи на точно наполовина.На градско, ако е загряла повече, включвам перката накъсо или, ако излизам от града си се охлажда и стрелката заковава на половината?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat bravo HGT 154 перка на радиатора не върти
Collapse
X
-
Поред на въпросите:Да.Да.При контакт трябва да има +12 на краче 85 на буксата на релетата за 1-ва и за 2-ра степен. 86 е маса, която се подава от компютъра. Невъзможно е там да има проблем. На краче 30 на буксата на релетата трябва да има +12, а 87 отива в точка за маса. Вероятно има прекъснал кабел някъде.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар