имам пунто мк1 1.2 85 16в декември 98 година...има проблем с мистериозно намаляване на антифриза,което е минимално,но все пак си го има...радиатора е чисто нов и е португалски,огледани са жсички гумени връзки и сам стигнах до извода че може и да е от капачката на преливника,която не е оригинална и сега е 0.7 бара...ако има ниякой които има същия модел фиат да напише колко бара е оригиналната му капачка и дали не би трябвало да е 1 бар... благодаря на всеки отзовал се предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто губи по малко антифриз
Collapse
X
-
Отопление, Охлаждане, Климатици
а възможно ли е времето в което е била със тази 0.7 бара капачка да е изпарявала само водата от антифриза,и сега да има нужда само вода да наливам...вчера сутрин беше точно на минимума,долях около 250-300мл и джитках цял ден,после от преслав до варна под 130 не паднах...ставам тази сутрин и гледам пак на минимума точно на чертата,викам си дай да запаля и гледам в преливника след като го осветявам под ъгъл с диоден фенер да следя нивото без да отврям капачката,и така след около 5мин работа тъкмо взе да позагрява и почти се върна там докъдето вчера сутринта бях долял...а и оттогава съм с нова капачка на 1барFiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99
Коментар
-
Ако спреш да доливаш, е твърде вероятно да спре и да изпуска То винаги изпуска до едно време, после нещата се уравновесяват и спира да изпуска. Не е нормално обаче да е под минимума и да изпуска и да доливаш често. Остави го така като е студена колата, да е на минимума и го следи няколко дни.Ред.: Ако искаш - напиши VIN на колата, да сравняваме и по други каталози - къде какво мислят по въпроса с баровете.
Коментар
-
Уф. Труден текст. Няма запетаи, точки, това главни букви, начало, край на изречение...Изчетох го три пъти и..., ако съм разбрал правилно: С капачка, с каквато трябва да бъде колата, когато е студена, нивото е на min. Когато загрее се вдига до средата. Ако е така...Еми, така трябва да бъде!Едит.Колегата ме е изпреварил. :DСтило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар