Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мистериозно изчезване на антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мистериозно изчезване на антифриз

    Здравейте колеги,Антифриза на Мареата ми изчезва мистериозно. Казвам мистериозно, защото няма видими течове или омазнявания, не се вижда и изпаряване. Радиаторчето на парното е сменено и всичко около него е сухо. Под двигателя имам кора, която е прашна и няма следи от течове. От Стара Загора до Варна изчезнаха близо 300гр. Нямам надуване на маркучите, в смисъл системата е с нормално нялягане. Открехнах леко капака на ангренажния ремък и до колкото можах да пипна и видя около водната помпа е сухо. Водната помпа не е сменяна и е оригиналната, а колата по километраж е на 162000км. Колата не пуши нищо, разхода на гориво е нормален, маслото също е наред. Разходът на антифриз не е от сега, но понеже колата се кара основно градско от жена ми и тя трудно минава над 300км доливах антифриз. Възможно ли е да тече помпата от оста? 1.8 вероятно като другите двигатели има тапи на блока, къде да ги търся? Дайте идеи къде и какво да погледна.
    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
    Chevrolet Aveo

    #2
    Оглеждай тапите на блока за окисляване и прогнило.

    Коментар


      #3
      Aко има маслен топлообменник -
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        На съседа БМВ то така губи антифириз и се оказа пуканата глава.
        Обичам си работата.

        Коментар


          #5
          Добреееее, някой може ли да ми помогне с локализиране на тапите на блока. Аз двигателя съм го оглеждал и е сух. Топлообменник няма до колкото ми е известно. Какви са признаците за спукана глава? Аз губя антифриз от дълго време, така ли досега не се строши нищо.
          Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
          Chevrolet Aveo

          Коментар


            #6
            Огледай хубаво и радиатора.При нормално загрята кола, отваряш капака и гледаш леко приведен отстрани за изпарения. Не е гаранция, че ще ги видиш ако има такива, но поне пробвай.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Възможно е капачката на разширителния съд да не задържа налягането.

              Коментар


                #8
                Предполагам става дума за мареята в подписа ти която е 1.8 нали? ако съм прав огледай водните съединения под термостата и не търси мазни следи ами следи от котлен камък и търси следите малко след като запалиш, палиш и до три четири минути гасиш двигателя за да не загрява и да не изпарява антифриза. Почти съм сигурен някоя скоба на водните съедининия се е предала, за сега не пипай тапите на блока имаче има две отпред и две отзад. огледай за следи от антифриз и по СК. ГАЗ да имаш случайно?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Да колата е Мареята от подписа и газ няма. Радиатора и капачката са сменени с втора употреба, но от кола в движение без проблеми, и преди смяната им ми бягаше антифриза. Всички скоби са сменени. Лошото е, че няма следи нито по кутията, нито по двигателя. Като казвам следи имам предвид мазни петна или отлагания. Налягането на охладителната система е нормално, няма надувания. Свещите ги прегледах и бяха нормални.Никой не сподели нищо относно подозренията ми за водната помпа, дали е въдможно да изтърва по оста.Нещо което според мен е важно, че антифриза не мърда когато двигателя не работи.Сега съм на почивка във Варна и нямам възможност много, много да пипам. Като се прибера криво ляво ще гледам. За сега просто очаквам мнения и предположения.
                  Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                  Chevrolet Aveo

                  Коментар


                    #10
                    Залагам на духнала гарнитура на главата.И при мен беше така,но я усетих когато беше по хладно,имаше повече пушек от ауспуха от необходимото.А сега при тези температури?!?!
                    Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
                    Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

                    Коментар


                      #11
                      Не е невъзможно да е от нея ама не ми се вярва. Търси около новите скоби. Още една идея вземи си някакъв евтин и смръдлив автършейв примерно български, шибни го в антифриза и след малко почвай да душиш
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        да, може и от помпата да е

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Възможно е капачката на разширителния съд да не задържа налягането.
                          Май ще имаме познал резултата. Имах резервна капачка в багажника и просто за пробата реших да я сложа да видя резултата. За 160км антифриза мръдна съвсем малко, което го отдавам по скоро на обезвъздушаване на системата. Утре си тръгвам от Варна към Стара Загора и живот и здраве като се прибера ще споделя резултата.
                          Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                          Chevrolet Aveo

                          Коментар

                          Working...
                          X