Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна "О" пръстени на маркучите за Климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна "О" пръстени на маркучите за Климатика

    Така климатика ми от някъде смучел въздух и вакума вместо да е 9 той варира от 8.7-8.85 та един познат ми вика да сменя въпросните "О" пръстени,че много често от там изпускало.Може ли да ми кажете какъв размер са пръстените и някакви тънкости при смяната?.Колата е Мареа ТД100 (с климатроник)

    #2
    колега има 1 течност която запушва минимални пропуски.Само трябва да се вкара в системата цената е 25лв

    Коментар


      #3
      Re: смяна "О" пръстени на маркучите за Климатика

      benzol написа:
      Така климатика ми от някъде смучел въздух и вакума вместо да е 9 той варира от 8.7-8.85 та един познат ми вика да сменя въпросните "О" пръстени,че много често от там изпускало.Може ли да ми кажете какъв размер са пръстените и някакви тънкости при смяната?.Колата е Мареа ТД100 (с климатроник)
      Я кажи от къде точно изпуска и че о пръстени има една шепа по тая кола, при всички условия фреона се вади подменят се пръстените и пак се пълни, съветвам те да капнеш малко вода с веро върху пресостата при откачена букса, много често изпуска от неговите о пръстени и пред самата му букса., провери си и винтилите на компресора, връзката на дебелата тръба която идва от климатика към радиатора. Абе малко си е играчка ама при всички условия фреона се вади.Още нещо да не пропусна, проверката с вакума не е съвсем коректна, при много тънки процепи на самия климатичен радиатор, вакума засмуква и затваря процепа, редно е да се направи и надуване и да се проследи с манометър дали спада достигнатото налягане на системата.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        не знам от къде точно изпуска казаха ми че много често изпускало от някакви "О" пръстени на маркучите които излизат от компресора и по принцип се сменяли лесно.Това се било дължало ако не пускаш и климатика през зимата(а аз не го правя за съжаление)Системата ми е празна няма фреон А за този препарат той не трябва ли да се вкара с машина в системата?

        Коментар


          #5
          Препарата се вкарва след като системата е вакумирана и след това се зарежда с фреон.
          Обичам си работата.

          Коментар


            #6
            Е как да се вакумира като от някъде изпуска/смуче въздух ?От игличките не изпуска(тези които са на входа и изхода на с-мата)

            Коментар


              #7
              надуйте я с азот, и слдете манометъра проверете дали не изпуска от пресостата и плочката на тънката тръба която влиза отгоре на пресостата, там са два малки о-пръстена и най честоте дават фира, пресостата се намира точно под фара от шофьорската страна.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                колега надуй с азот сапунисай я цялата затвори манометара изчакай и после вакуум ако дърпа 9 от 10 случая дърпа от уплътнението на оста на компресора, намира се зад шайбата на компресора.другият вариант е да ти оцветят фреона с оцветител палите и чакате да работи после светите с ув лампа
                преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                Коментар


                  #9
                  ако държи на азот а на вакума не държи компресора е ,надуйте я поне на 13,15 бара
                  преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                  Коментар


                    #10
                    Колега, обикновено около пропуска тръбите са омаслени. Можеш да започнеш от там.
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      #11
                      pplk написа:
                      Колега, обикновено около пропуска тръбите са омаслени. Можеш да започнеш от там.
                      мерси ще огледам и проверя

                      Коментар


                        #12
                        днес ходих до един гараж дами го прегледат и им обясних ситуацията с предния сервиз какво са ми казали за вакума,човека я закачи и държеше още вакум каза че теча бил минимален зареди ми 550г фреон(цена 44лв) и сега духа на 8 градуса от духалките Бях забравил колко мудна става като пуснеш климатика

                        Коментар


                          #13
                          Колега сега като ти е напълнил климатика го ползвай по често.Зимата като дойде веднъж месечно пак го пускаш за окло 5-10 мин да ’опъне системата’.Останли без налягане и без масленоносител каквато роля ти играе фреона се разсъхват О пръстените и напукват затова и изпускат доста често от тях.Системата може да е надуеш и до 25 бара,зависи с какво разполагат в сервиза.Не се плаши ако се надува и само с въздух,работата е там после вакумцията да е минимум половин час.Така че ако сега ти издържи до зимата пускай го както ти казах.Ако имаш някакъв проблем занапред пиши мога да те насоча какво да търсиш....
                          [quote][code][list]

                          Коментар


                            #14
                            Doosdead написа:
                            Колега сега като ти е напълнил климатика го ползвай по често.Зимата като дойде веднъж месечно пак го пускаш за окло 5-10 мин да ’опъне системата’.Останли без налягане и без масленоносител каквато роля ти играе фреона се разсъхват О пръстените и напукват затова и изпускат доста често от тях.Системата може да е надуеш и до 25 бара,зависи с какво разполагат в сервиза.Не се плаши ако се надува и само с въздух,работата е там после вакумцията да е минимум половин час.Така че ако сега ти издържи до зимата пускай го както ти казах.Ако имаш някакъв проблем занапред пиши мога да те насоча какво да търсиш....
                            Благодаря за съветите колега ще гледам тази зима да го пускам

                            Коментар

                            Working...
                            X