Здравейте колеги, в съботата бях оставил колата в един сервиз за смяна на воден радиатор и антифриз, че изпускаше в долния десен край от уплътненията, при въздушния филтър и се налагаше да доливам от време на време. Обаче, след смяната на радиатора в сервиза, на другия ден още забелязах, че през нощта е текло под колата но тоя път не от радиатора - който е чисто нов. След като огледах добре, забелязах че самата водна помпа е суха но е мокро около уплътненията, но също така е текло и от нещо над нея, може би от гарнитурата на главата. Без разглобяване предполагам, че трудно ще се разбере от къде е точно но искам да питам какви са вариантите, над помпата дали има тапи на блока и възможно ли е да тече и от тях. Мисля че теча се стича някъде от при агренажа но не се вижда добре. Иначе не знам дали има някакво значение, но бяха налели чист концентрират на -80 но не вярвам от това да може да прегрее или да избие нещо веднага. В движение или на топъл двигател не си личи нищо, чак като изстине двигателя след 2-3 часа, започва да избива мокро около тръбата която влиза във водната помпа и някъде над водната помпа. Първата снимка е на тръбата която влиза в помпата а втората е зад двигателя над нея, между блока и агренажа. Снимано са след 2-3 часа престой.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на охладителна течност - Stilo 1,6
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар