Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Постоянна работеща перка за охлаждане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Постоянна работеща перка за охлаждане

    Проблема се появи още пролетта когато колата беше загряла около 90-95 градуса точно след като паркираx колата и я оставих така, като си мисля че след като охлади ще спре да рабти перката... да ама не, връщам се след няколко часа и чувам перката едвам върти и акумулатора беше паднал тотално.След това откачих буксата на перката, заредих си акумулатора, закачих го обаче се чуваше релето как прецъква и си загряваше все едно работи перката... а на радиатора има нещо като датчик и на него има букса, като я откача релето прецъква, като е включена релето загрява. Дайте идеи от какво може да е и как да разреша проблема Само да вметна че перката ми се включва ръчно с копче отвътре(копчето работи проверил съм), не е автоматично така я взех колата и не съм го правил аз.Колата е Фиат Типо 1.6 75к.с

    #2
    По това което описваш, смятам че е температурния датчик. Отделен въпрос е, че релето не трябва да загрява, явно има кофти контакт.
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      #3
      Дори днес забелязах че около датчика е мокро явно от там пропуска по малко , а аз се чудех къде отива течноста.благодаря все пак колега, ще го сменя датчика и ако се оправи ще пиша

      Коментар

      Working...
      X