Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високо налягане на климатика на купето?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Високо налягане на климатика на купето?

    Оказа се че от 900+грама фреон в колата има около 130 уж да дозаредим само, пък то по едно време наду 25 бара налягане и спряхме със зареждането. Та гъзето ме прати да съм си миел радиаторите че от това било, други предложения?

    #2
    Не работещи перки или по вероятно запушен дехидратор и капилярна тръба.
    Обичам си работата.

    Коментар


      #3
      колко му сложихте да не сте го презаредили
      преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

      Коментар


        #4
        Перката е една и работи май на максимална степен. Иначе влязоха около 700грама ако не се лъжа. Има ли шанс да се размина с почистване на радиаторите ?

        Коментар


          #5
          Много е съмнително да е само в това проблемът. Трябва да са страшно мръсни и затлачени, за да е от това. Светни с едно фенерче през радиаторите и ще видиш колко са мръсни и дали са затлачени. Но нищо де, едно миене винаги е полезно. Измий ги и после пак при него, ама го снимай да видим какво ще измисли като му кажеш че си измил и проблемът остава.

          Коментар


            #6
            Колега, преди ТРВ-то има много фина цедка и проблема ти е в нея, защото се задръства с всякакви лайна. Откачи маркучите от компресора и налей ацетон/около 150-200мл./ и надуй с компресор докато започне да излиза от нагнетателната тръба. Повтори още един път и запуши тръбите с найлонче и ластик. Изчакай 1-2 дни, продухай с въздух по същия начин. След това закачи маркучите към компресора, вакуумирай минимум 35-40мин., зареди фреона и си готов. Не е лошо да долееш и малко масло в компресора.Успех!
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              #7
              Здравейте,при мен също вдига 25 бара,на 15 бара включва 1ва степен на перката,на 20 бара 2ра степен,а на 25 .бара изключва климатика.Ако изолирам реостата и върти само 2ра степен вдига до 18 бара,колата е пунто МК2 1,9
              Фиат Пунто МК2 2000г

              Коментар


                #8
                Има ли някаква защита тази система от пренадуване? Тоест ако вдигне да кажем до 30 бара и да се изключи сам?

                Коментар


                  #9
                  Няма как да вдигне повече от 25 бара,защото пресостата изключва компресора.
                  Фиат Пунто МК2 2000г

                  Коментар


                    #10
                    Кола

                    И аз мисля че е 25 бара значи си работи и налягането не е много а толкова колкото трябва смени майстора
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Колега наи добре не даваи подобни съвети.....
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        Кола

                        При високо налягане има повече фреон или по малко фреон ако се включва и изключва компесора по често Това е което може да е станало
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          durex_a написа:
                          Има ли някаква защита тази система от пренадуване? Тоест ако вдигне да кажем до 30 бара и да се изключи сам?
                          Ето това е защитата:
                          toddorov написа:
                          а на 25 .бара изключва климатика.
                          Ако вдигне 30 бара - значи защитата е повредена. Тя е на 25 бара.

                          Коментар


                            #14
                            Може и да вдигне над 25 бара, но има една "експлозивна клапа " в компресора и ако е наред ще изпусне от там налягането. Ако не може да стане бум от най слабото място.

                            Коментар

                            Working...
                            X