Здравейте, имам следното питане:Като си пуснах климатроника преди месец включва качва леко оборотите на колата но сякаче охлаждане едвам едвам, но това го пробвах преди месец и навън беше около 25 градуса, та искам да го пробвам тия дни пак като е жега навън да съм сигурен доколко охлажда!!Но ме притеснява това, че може би му намалял фреона и може ли нещо да се прецака по системата, компресора при такава проба за 10-15 минути в градско каране например?? Имам предвид ако фреона е малко нещо да стане , да се износи счупи някой част от системата??Иначе предното лято го пълниха с масло,фреон , оцветител, като имаше съмнения за изпускане на фреон защото като я закарах да я пълнят имаше 150грама в системата а по предното лято пак го пълних, и тогава и при последното пълнене слагат фреон, масло, оцветител, тества машината им за пропуски и казва че е Ок, майсторите я дигаха оглеждаха с УВ лампа и очила и теч никакъв не можа да открият, и предположиха,че може би е от някакво осово уплътнение в компресора, да губи фреона, но предвид скъпата цена на рециклаж на компресора, ми препоръчаха да си го допълвам за лятото и така сега се чудя ако е намалял и го тествам 10-15 минути да не задере нещо,и да предизвикам по скъп ремонт, или да отивам направо при тях и да го гледат колко охлажда??? С две думи не смея да го пусна сега :DКолата е Стило 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатроник-намалял фреон
Collapse
X
-
Тестът е следния (за Брава/о)- като не е напечена колата от слънцето и навън е между 20 и 28 градуса - палиш, пускаш климатика, температура на "LOW", вентилация на "MAX", да духа през духалките на таблото, изчакваш да поработи 1-2 минути да започне да духа студено. Вдигаш 1500 оборота на двигателя, задържаш така около минута и измерваш с термометър колко е температурата на излизащия въздух от средните духалки. Ако е 7-9градуса - значи си в играта. Ако е 9-11 - не е лошо, ама има какво да се желае. Ако е над 12 - сервиз. Дали ще го прилагаш тоя тест - сам ще решиш или нека те посъветва някой от колегите, които се занимават с климатици дали е опасно.
-
Здравейте колеги. Да използвам темата на колегата , че и аз имам същия проблем. Миналото лято заредих фреон,масло на климатроника. Минах за проверка слвд определено време(седмица) всичко ок. Да , ама не. След месец си духаше топличко даже не хладно. Тази година реших да сменя маистора- пак зареждане , пак масло. Майстора каза , че ми е останал 150-200 грама фреон и за това компресора не включва. Но сега пак след месец пак спря да духа студено и си духа топличко на low. Някакви идеи на какво се дължи? Понеже вече ме е страх да ходя по майстори. Все казват ,че всичко е ок а след месец спира. Предполага се ,че поне 2 години трябва да изкарва с едно зареждане.Stilo 120 / 06'
Коментар
-
Абе уж слагат някакъв оцветител и след седмица проверяват и викат всичко е ок. Близо месец работи добре но след това изведнъж спира. Интересното е,че фреона не свършва докрай и остава определено количество. Но защо го свършва толкова бързо немога да разбера , а и майсторите вдигат рамене. Никои ли не знае на какво може да се дължи това ?Stilo 120 / 06'
Коментар
-
Колеги , идвам от сервиза където ми заредиха фреон, който свърши за има няма месец. Казаха ,че имам много малка дупка която системата им неможе да я засече и казва че всичко е нормално. Та сложиха някакъв оцветен фреон и въпроса сега е като не се вижда къде е дупката без да се разглобява нищо ще ми искат сумати пари да го оправят - от порядъка на 120-150 евро (Франция). Чета по тукашните форуми за някакви препарати , които запушват тези миниатюрни дупки. Въпроса ми е дали някои е чувал за тях и ако ДА, да каже своите отзиви върши ли работа или не, да знам дал ида се набутвам изобщо.Stilo 120 / 06'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар