Здравейте,днес ходих да напълнят климатика и при диагностиката, човека ми каза, че компресора е започнал да сдава багажа.Климатика, включва, духа студено но:на диагностичната машина имаше две мерителни графи. В първата стрелката стоеше неподвижно и отчиташе ясно, но във втората стрекалта се движеше като полудяла и единствено по 2500-3500 оборота малко се стабилизираше.Системата не изпуска от никъде (по думи на майстора) само за един маркуч каза, че не му харесва много как е вързан, но не изпуска от там.Въпроса ми е може ли да се ремонтира компресор, евентуално къде би могъл да е проблемаи ако да къде бихте препоръчали да го оправят. А и дали е разумно да търся втора употреба от морга.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемен компресор на климатик Punto 1.2, 60к.с., 2002г
Collapse
X
-
смени си майстора колега предполагам че 1 стрелка е за ниското налягане което е добре а 2 стрелка показва високото налягане в системата то е нормално да ходи нагоре и надолу в зависимост от оборотите ,като се вдигне определено налягане в системата се включва перката и охлажда кондерзатора демек радиатора и 2 стрелка пада на долу ,но ако искаш да си сигурен отиди другаде.преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v
-
колега виж съединителя на компресора върти ли се постоянно докато стрелката ходи нагоре надолу.Това е металното нещо което се намира пред шайбата на компресора и ако можеш да напишеш какви налягания държи компресора двете стрелки какво показваха че така е трудно , но най добре питай някой от форума да ти препоръча колега да ти го погледне така от разстояние нестава.преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v
Коментар
-
Само за протокола поствам две снимки на компресора при пуснат и спрян климатик. Ако въртящата част е съединителя на компресора, то той се върти нормално без прекъсвания. На моменти има някакъв странен шум като леко претракване, но не мога да кажа със сигурност дали това е от компресора или от другаде.
Коментар
-
zvezdo написа:Здравейте колеги да не пускам нова тема искам да ви попитам от какво може съединителя на компресора постоянно да включва и изключва зарадиха ми системата преди месец и нямаше проблеми а сега е на пресекулки. Идеи ?
Коментар
-
ogi28b написа:zvezdo написа:Здравейте колеги да не пускам нова тема искам да ви попитам от какво може съединителя на компресора постоянно да включва и изключва зарадиха ми системата преди месец и нямаше проблеми а сега е на пресекулки. Идеи ?
Коментар
-
Всъщност какъв е проблемът? Не охлажда ли? Там, дето го зареждаха - пита ли ги? Пак ти казвам - нормално е компресорът да изключва. Ти не казваш колко често го прави в рамките на минута, за да познаем дали това е нормалната му работа или има проблем като описаните от колегата pplk. При подаване на газ винаги изключва, за да имаш пълна мощност на колелата, а не в компресора.
Коментар
-
zvezdo написа:Проблема е че не охлажда, особено в задръстванията, когато се кара с по голяма скорост охлажда но едва едва. както и да е мерси на всички които се отзоваха ще се ходи пакк на майстор и ще пиша какво е станало
Коментар
-
Ами приятелю, аз бачкам в сервиз за бяла техника и колегата дето се занимава с хладилниците ми го напълни. Бяха ми останали около 200гр фреон досипахме 450 гр по каталог дават че на мойта брава е 650. Иначе системата беше вакумирана със сичките работи който си трябват масло фреона с везна и така. Държеше 3 бара ниска и 15 бара високо налягане. Единственото което не направихме беше че при нас няма оцветител за фреона. Тия дни с колегата ще проверим дали е изпуснал и ако е ще ходя в някой сервиз да го проверят и там.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар