Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемен компресор на климатик Punto 1.2, 60к.с., 2002г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемен компресор на климатик Punto 1.2, 60к.с., 2002г

    Здравейте,днес ходих да напълнят климатика и при диагностиката, човека ми каза, че компресора е започнал да сдава багажа.Климатика, включва, духа студено но:на диагностичната машина имаше две мерителни графи. В първата стрелката стоеше неподвижно и отчиташе ясно, но във втората стрекалта се движеше като полудяла и единствено по 2500-3500 оборота малко се стабилизираше.Системата не изпуска от никъде (по думи на майстора) само за един маркуч каза, че не му харесва много как е вързан, но не изпуска от там.Въпроса ми е може ли да се ремонтира компресор, евентуално къде би могъл да е проблемаи ако да къде бихте препоръчали да го оправят. А и дали е разумно да търся втора употреба от морга.

    #2
    смени си майстора колега предполагам че 1 стрелка е за ниското налягане което е добре а 2 стрелка показва високото налягане в системата то е нормално да ходи нагоре и надолу в зависимост от оборотите ,като се вдигне определено налягане в системата се включва перката и охлажда кондерзатора демек радиатора и 2 стрелка пада на долу ,но ако искаш да си сигурен отиди другаде.
    преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

    Коментар


      #3
      По принцип и аз си мисля, че ще е добре да я закарам за второ мнение.Само да дообясня за движението на втората стрелка. Придвижва се от стойност X до стойност У и после пак до стойност Х за части от секундата. И така през цялото време, в което работи климатика. Не спира дори за миг.

      Коментар


        #4
        колега виж съединителя на компресора върти ли се постоянно докато стрелката ходи нагоре надолу.Това е металното нещо което се намира пред шайбата на компресора и ако можеш да напишеш какви налягания държи компресора двете стрелки какво показваха че така е трудно , но най добре питай някой от форума да ти препоръча колега да ти го погледне така от разстояние нестава.
        преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

        Коментар


          #5
          Да най-добре ще е да видя кой кого ще препоръча и да я закарам да я гледат на място.Ще погледна за съединителя на компресора и ще пиша.До тогава очаквам предложения за вещи лица

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги да не пускам нова тема искам да ви попитам от какво може съединителя на компресора постоянно да включва и изключва зарадиха ми системата преди месец и нямаше проблеми а сега е на пресекулки. Идеи ?

            Коментар


              #7
              Може да го прави поради много причини колега тук във форума има един колега от софия който се занимава с климатици отидете при него има пусната тема
              преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

              Коментар


                #8
                Само за протокола поствам две снимки на компресора при пуснат и спрян климатик. Ако въртящата част е съединителя на компресора, то той се върти нормално без прекъсвания. На моменти има някакъв странен шум като леко претракване, но не мога да кажа със сигурност дали това е от компресора или от другаде.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  zvezdo написа:
                  Здравейте колеги да не пускам нова тема искам да ви попитам от какво може съединителя на компресора постоянно да включва и изключва зарадиха ми системата преди месец и нямаше проблеми а сега е на пресекулки. Идеи ?
                  Обясни какво значи "пресекулки"? Хладилникът у дома също работи на пресекулки. Колко пъти за една минута се включва и изключва твоят компресор? Нали знаеш, че така трябва да работи по принцип - да се включва като падне налягането и да се изключва като се вдигне? Да не търсиш теле под вола?

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    zvezdo написа:
                    Здравейте колеги да не пускам нова тема искам да ви попитам от какво може съединителя на компресора постоянно да включва и изключва зарадиха ми системата преди месец и нямаше проблеми а сега е на пресекулки. Идеи ?
                    Обясни какво значи "пресекулки"? Хладилникът у дома също работи на пресекулки. Колко пъти за една минута се включва и изключва твоят компресор? Нали знаеш, че така трябва да работи по принцип - да се включва като падне налягането и да се изключва като се вдигне? Да не търсиш теле под вола?
                    Ами като съм отпред пред двигателя и като подам гас понякой път самата шайба на мотора спира да се върти това със спирането го прави на различни обороти някой път и без да подавам гас пак спира да се върти и не говоря за ремъчната шайба която попринцип си се върти от ремъка а за другата нядявам се че правилно се изразих, просто по някой път зацепва самия компресор.

                    Коментар


                      #11
                      По мое мнение или нямаш достатъчно фреон в системата или ТРВ-то е запушено. И в двата случая ще прави това. Ако компресора е тръгнал, симптомите са съвсем различни. Съвета ми е да отидеш при друг майстор. Поздрави!
                      207 тиква автомат
                      новокромаджия 2.4 печка

                      Коментар


                        #12
                        Всъщност какъв е проблемът? Не охлажда ли? Там, дето го зареждаха - пита ли ги? Пак ти казвам - нормално е компресорът да изключва. Ти не казваш колко често го прави в рамките на минута, за да познаем дали това е нормалната му работа или има проблем като описаните от колегата pplk. При подаване на газ винаги изключва, за да имаш пълна мощност на колелата, а не в компресора.

                        Коментар


                          #13
                          Проблема е че не охлажда, особено в задръстванията, когато се кара с по голяма скорост охлажда но едва едва. както и да е мерси на всички които се отзоваха ще се ходи пакк на майстор и ще пиша какво е станало

                          Коментар


                            #14
                            zvezdo написа:
                            Проблема е че не охлажда, особено в задръстванията, когато се кара с по голяма скорост охлажда но едва едва. както и да е мерси на всички които се отзоваха ще се ходи пакк на майстор и ще пиша какво е станало
                            Така вече става по-ясно. Възможно е системата да е препълнена. На машина ли я пълниха колата, или поне по някакъв каталог, в който пише колко точно фреон да се сипе?

                            Коментар


                              #15
                              Ами приятелю, аз бачкам в сервиз за бяла техника и колегата дето се занимава с хладилниците ми го напълни. Бяха ми останали около 200гр фреон досипахме 450 гр по каталог дават че на мойта брава е 650. Иначе системата беше вакумирана със сичките работи който си трябват масло фреона с везна и така. Държеше 3 бара ниска и 15 бара високо налягане. Единственото което не направихме беше че при нас няма оцветител за фреона. Тия дни с колегата ще проверим дали е изпуснал и ако е ще ходя в някой сервиз да го проверят и там.

                              Коментар

                              Working...
                              X