Здравейте, Над 4 г не съм ходил на профилактика на климатроника. Колата работи отлично- нямам забележки.Необходимо ли е всяка година да се проверява системата? Моля споделете мнение и го обосновете с факти без значение от отговора- да или не.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Профилактика на на климатик- задължителна ли е ?
Collapse
X
-
90-100 000 km е ползван и 4 г. Работи си нормално. Много хора обаче ми казват, че било задължително. Аз обаче не виждам причина да ходя да го човъркат. Хладилника вкъщи е на същия принцип ама не идва всяка година майстор. Може нещо пък аз да греша - знам ли аз. Затова и пуснах темата.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
pakumba написа:Докато работи добре не се занимвай, най-много да го оправят и да спре да работи срещу заплащане.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:90-100 000 km е ползван и 4 г. Работи си нормално. Много хора обаче ми казват, че било задължително. Аз обаче не виждам причина да ходя да го човъркат. Хладилника вкъщи е на същия принцип ама не идва всяка година майстор. Може нещо пък аз да греша - знам ли аз. Затова и пуснах темата.
Коментар
-
Подкрепям Оги.Моя духаше с 7-8 градуса. Но преди седмица се възползвах от промоция от тук, от форума и се оказа, че в системата има 220 гр. газ. При необходими 500-520 гр. Е, сложи момчето колкото трябва, плюс масло, смяна на вентил. Платих 50 лева. Сега пак духа със 7-8 градуса. Очаквах по малко, но не знам защо така.А пъд Дидо онзи ден спомена, че му допълвали при цена 2 лв. за 100 грама. Каква е реалната цена на фреона не знам. Някой от вас ако знае, да каже.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
По-студено едва ли ще задуха. При температура на изпарителя 5-6 градуса, нормално е на духалката да е повече. Само че в единия случай компресорът ти работи постоянно, а в другия - вдига налягане лесно и изключва по-често. Това понижава разходът на гориво и по-малко се усеща по отношение на мощността на колата.
Коментар
-
Щом работи и охлажда нормално, мисля че няма смисъл да се пипа, пък и нъкъде в книжките които вървят към колите, не пише, че трябва да се прави профилактика на климатичната система. :D Моята, трето лято кара, все оше, си охлажда така, както я взех от автокъщата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Fiat palio 1.7td
Коментар
-
muns61 написа:Евтиният фреон се нарича пропан-бутан, с различни проценти на пропана и бутана!
Коментар
-
milenskia написа:А какво мислите за промоцията на Ауто Италия 69лв фреон-масло-оцветител? Че натам съм се запътил аз , само да събера малко кинти!!Обичам си работата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар