Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило: тракане при вкл. климатик (сваляне на алтерн.)-РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило: тракане при вкл. климатик (сваляне на алтерн.)-РЕШЕНО

    Колеги проблема е следния ,когато включа климатика нещо започва да трака мисля си дали не е обтяжната ролка когато подам газ и тракането изчезва колата е фиат стило JTD очаквам идеи благодаря
    STILO JTD

    #2
    И аз имах подобен проблем.Пистовият ремък беше по дълъг и понякога тропаше.Като се понамокри по често тропкаше.
    Bravo JTD 105 '98

    Коментар


      #3
      още идеи
      STILO JTD

      Коментар


        #4
        Провери си шайбата на алтернатора.Ако е блокирала се получава това тропане.Тя нали знаеш е ,че е еднопосочен съединител.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          днес инспектирах и се оказа шайбата на генератора
          STILO JTD

          Коментар


            #6
            todorw написа:
            днес инспектирах и се оказа шайбата на генератора
            Визуално или на ръка провери ? По принцип им е болежка, но .....
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Колеги след малко затишие днес успях да сваля динамото и да го обслужа.Проблема беше фраилауф шайбата .Разбира се накарах момчетата от сервиза да проверят всичко останало.По отношение на свалянето на алтернатора въоръжих се с много нерви и търпение и започнах:1 сваля се кората под двигателя и дясната част 2 Сваля се меката връзка на ауспуха 3 сваля се малкия тампон на двигателя отдолу и така се освобождава място да излезе прослувутия алтератор 4 Самия алтернатор се държи на два болта които са меко казано навряни за да се достигнат се разкача кабела на датчика за маслото и кабелите на алтернатора като преди това се разкача акумулатора и вече имаме достъп до долната гайка с помоща на още един човек овън се развива по-лесно(е забравяйте да откачите ремъка ) след като е развит долния болт той нямя да излезе докрай затова първо развиваме горния 5 горния болт се развива като откачите единия маркуч на горивото от бързата връзка и се откача едно кабелче от буксата за да има по добър достъп там е необходим гаечен 17 за контра и 15 лула или камък с подходящия удължител и се развива. 6 самото вадене на алтернатора става с лек напън като е завъртя в подходящо положение може с щанга да си помогнете за изместване на мотора иска много малко 7 следва ремонт и по обратния ред и тук е време да отворя една скоба и да кажа че операцията съм я извършил пред блока на крик като подсигурих с едно трупче на канал или подемник ще е по- лесно и ако нямате добър набор инструменти не се захващайте .Успех на всички дано съм бил полезен .Съжалявам че не успях да снимам ама бях много мръсен и накрая вибрациите при включен климатик изчезнаха.
              STILO JTD

              Коментар


                #8
                Аз подадох шайбата м/у двигателя и купето и я отвих отдолу под колата.Не ми се наложи да свалям тампони,иначе е точно така както го описваш.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  колега нямах необходимия ключ пък и исках да видя четките как са и лагерите иначе с подходящия ключ може да развие само шайбата
                  STILO JTD

                  Коментар

                  Working...
                  X